ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Μπαχρέιν: Συνετρίβη μαχητικό αμερικάνικο αεροσκάφος F/A-18E Hornet (φωτό)

Μπαχρέιν: Συνετρίβη μαχητικό αμερικάνικο αεροσκάφος  F/A-18E Hornet (φωτό)

Συνετρίβη μαχητικό αμερικάνικο αεροσκάφος F/A-18E Hornet στο Μπαχρέιν.

Είναι το δεύτερο Super Hornet που χάνεται φέτος και το τέταρτο από τον Μάιο του 2016. Τα μαχητικά ενίοτε πέφτουν, όμως αυτό είναι το 11ο μείζον περιστατικό με αεροσκάφος του τύπου τους τελευταίους 14 μήνες. Τελικά τί συμβαίνει με τα αμερικανικά Hornet;

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του αμερικανικού Ναυτικού, ο πιλότος του F/A-18E της Μοίρας Κρούσης VFA-146 αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα κατά την διάρκεια της αποστολής του και αντί να επιστρέψει στο αεροπλανοφόρο επέλεξε να κατευθυνθεί στην αεροπορική βάση Sheik Isa στο Μπαχρέιν. Ωστόσο, βλέποντας πως δεν θα κατάφερνε να φτάσει στην βάση, ο πιλότος κατευθύνθηκε στο Διεθνές Αεροδρόμιο όπου επιχείρησε αναγκαστική προσγείωση. Το αεροπλάνο όμως ξέφυγε από τον διάδρομο και ο χειριστής το εγκατέλειψε χρησιμοποιώντας το εκτινασσόμενο κάθισμά του.

Δεν είναι μόνο τα F/A-18E/F Super Hornet που πέφτουν. Τα παλαιότερα Hornet της έκδοσης F/A-18C πέφτουν με ακόμη πιο ανησυχητικούς ρυθμούς και μάλιστα με απώλειες χειριστών… Δημοσίευμα της εφημερίδας του αμερικανικού Στρατού Star and Stripes αναφέρει ότι από το 2012 ο αριθμός των ατυχημάτων με αεροσκάφη του τύπου, Ναυτικού και Πεζοναυτών, σημείωσε αύξηση κατά 44% ως συνέπεια των περικοπών στις εκπαιδευτικές ώρες πτήσης στις ΗΠΑ.

Επιπροσθέτως, μαχητικά Hornet όλων των εκδόσεων από τον Μάιο του 2010 δείχνουν μια σταθερή αύξηση σε ετήσια βάση συμβάντων τα οποία το αμερικανικό Ναυτικό αποδίδει σε περιστατικά υποξίας και αποσυμπίεσης του κοκπιτ με αποτέλεσμα τον θάνατο τεσσάρων χειριστών μέσα σε μια δεκαετία.

Τα αεροσκάφη των παλαιοτέρων εκδόσεων (Α έως D) αντιμετωπίζουν προβλήματα συμπίεσης του κοκπιτ ενώ τα μεταγενέστερα F/A-18E/F Super Hornet και EA-18G Growler (διθέσια έκδοση ηλεκτρονικού πολέμου) έχουν θέματα που «δείχνουν να συνδέονται με το σύστημα παραγωγής οξυγόνου του αεροσκάφους» και αυτό παρά τις τροποποιήσεις που έχει κάνει το Ναυτικό. Οι δε επανειλημμένες διερευνήσεις δεν έχουν ακόμη καταφέρει να εντοπίσουν την βασική αιτία του προβλήματος.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.