ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Αυτός ο Βαρτζόπουλος (και «καραμανλικός» τρομάρα του) πόσα «κιλά» πολιτικά χαζός είναι;

Το ρωσικό ΥΠΑΜ παραδέχτηκε την πρώτη χρήση των Su-57 στα πεδία των μαχών της Συρίας

Το ρωσικό ΥΠΑΜ παραδέχτηκε την πρώτη χρήση των Su-57 στα πεδία των μαχών της Συρίας

O Ρώσος ΥΠΑΜ, Σεργκέι Σοϊγκού, επιβεβαίωσε την για πρώτη φορά χρήση των Su-57 στα πεδία των μαχών στην Συρία.

Είπε μάλιστα ότι «ήταν μόνο για 2 ημέρες».

Την περασμένη εβδομάδα, το ρωσικό υπουργείο Άμυνας ανακοίνωσε ότι μετέφεραν στη Συρία τέσσερα Su-57, τα οποία έχουν κατασκευαστεί για την εκτέλεση δοκιμών στην Khmeimim Airbase.

Αυτό επιβεβαιώθηκε και από ισραηλινές δορυφορικές εικόνες και από βίντεο που τραβήχτηκαν από το έδαφος αλλά μέχρι σήμερα οι ρωσικές ΕΔ και η Μόσχα δεν είχαν αναφερθεί στην χρήση τους και στον σκοπό της μεταφοράς τους.

Τα αεροσκάφη έχουν αποσταλεί στη Συρία για να δοκιμάσουν τις ικανότητές τους σε περιβάλλον μάχης, όπως είχε αποκαλύψει η ρωσική ημερήσια εφημερίδα Kommersant επικαλούμενη πηγές εμπιστευτικών πληροφοριών.

Η εφημερίδα έχει διασυνδέσεις με τις υπηρεσίες του Κρεμλίνου και επιβεβαιώνεται πάντα

«Η δοκιμή θα επικεντρωθεί αρχικά στις δυνατότητες ηλεκτρονικού πολέμου και ραντάρ του μαχητικού αεροσκάφους 5ης γενιάς, αντί των οπλικών συστημάτων» ανέφερε η έκθεση.

Δεν είναι γνωστό εάν τα αεροσκάφη έκαναν τελικά και θανατηφόρα χρήση.

Tεχνικά χαρακτηριστικά

Πρόκειται για ένα βαρέος τύπου αεροσκάφος (με μέγιστο βάρος απογείωσης περίπου 35 τόνους), όπως τα Su-27 και Su-47. Σχεδιάστηκε ως απάντηση στα αμερικανικά F-22 και F-35. Διαθέτει στοιχεία απόκρυψης ίχνους (σχήμα, απόκρυψη κινητήρων, συνθετικά υλικά, απορροφητική επικάλυψη-βαφή κ.τ.λ.), γνωστά ως “stealth”.

Σε αυτή τη λογική κινείται και η ενσωμάτωση των όπλων του σε 2 αποθήκες, εσωτερικά στην άτρακτο και πιθανώς σε ακόμη 2 θέσεις στις βάσεις των ημιπτερύγων.

Το σχήμα του είναι αρκετά πεπλατυσμένο, είναι δικινητήριο και θα διαθέτει όπως λέγεται 5 ραντάρ, (μεταξύ αυτών και στα χείλη προσβολής των πτερύγων), σε διάφορες ζώνες συχνοτήτων.

Έχει δυνατότητα υπερηχητικής πτήσης χωρίς μετακαύση, έχει λόγο ώσης/βάρους περίπου 1,4, αλλά οι κινητήρες του θα αλλάξουν αφού οι κανονικοί του ακόμα είναι στο στάδιο δοκιμών.

Οι κινητήρες δεν στηρίζονται στους παλαιότερους Saturn 117S, παράγουν μεγαλύτερη ώση και διαθέτουν περίπλοκο σύστημα αυτοματοποίησης για διευκόλυνση στους διαφορετικούς τρόπους χειρισμού του σκάφους. Οι ακριβείς προδιαγραφές των νέων κινητήρων είναι ακόμη μυστικές

Το αεροσκάφος θα διαθέτει σύστημα θερμικής απεικόνισης “OLS-50M”, με δυνατότητες ανίχνευσης στόχων χαμηλού Η/Μ ίχνους, εξελιγμένη ζεύξη δεδομένων, εξελιγμένο σύστημα ηλεκτρονικού πολέμου/συλλογής πληροφοριών (ELINT) καθώς και σύστημα ηλεκτρονικής “βοήθειας” (συνεργασίας) του πιλότου, ώστε να τον ελαφρύνει από κάποια καθήκοντα και να του επιτρέπει να συγκεντρώνεται στην αποστολή του (e-cockpit), εν είδει τεχνητής νοημοσύνης του σκάφους.

Οι αποστολές που θα αναλαμβάνει το αεροσκάφος θα είναι τόσο αεροπορικής υπεροχής, όσο και αποστολές στη γραμμή μετώπου (βομβαρδισμοί κ.τ.λ.).

Κατασκευαστής OKB Sukhoi
Ώση 2 x 14.5 kN
Πλήρωμα 1
Μήκος 20,00 m
Εκπέτασμα 14,50 m
Ύψος 5,80
Επιφάνεια πτέρυγας 78,80
Μέγιστο βάρος απογείωσης 37.000 kg
Μέγιστη ταχύτητα 2.500 km/h
Αυτονομία 2.500 km
Μέγιστο ύψος 20.000 km/h
Βαθμός ανόδου 2.100 m/min
Πυροβόλα Όλα τα όπλα μεταφέρονται σε δυο μεγάλες αποθήκες οπλισμού μέσα στην άτρακτο. Μεταφέρει αλλά δυο βλήματα σε δυο πλευρικά τοποθετημένες αποθήκες (στις βάσεις της πτέρυγας).

https://twitter.com/SputnikInt/status/969216776222466048

https://twitter.com/AlSuraEnglish/status/966465444977823744

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.