ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Καρέ-καρέ η τελευταία πτήση του Γ. Μπαλταδώρου από την Τανάγρα με το Mirage 2000-5

Καρέ-καρέ η τελευταία πτήση του Γ. Μπαλταδώρου από την Τανάγρα με το Mirage 2000-5

Η είδηση της πτώσης το μεσημέρι της Πέμπτης βορειοανατολικά της Σκύρου του Mirage 2000-5 του ηρωας και «φρουρού του Αιγαίου» Γιώργου Μπαλταδώρου έκανε ολόκληρη την Ελλάδα να «παγώσει».

Ένας νέος άνθρωπος, μόλις 34 ετών και πατέρας δύο μικρών παιδιών έχασε την ζωή του κάνοντας αυτό που έκανε πάντα με αυταπάρνηση, αυτό που ήξερε καλύτερα να κάνει. Αυτό που -για όσους τον γνώριζαν- έκανε καλύτερα από κάθε άλλον.

Η είδηση του τραγικού θανάτου, την οποία επιβεβαίωσε ο υπουργός Εθνικής Άμυνας, Πάνος Καμμένος, φέρνει στην επιφάνεια νέες πληροφορίες. Κι ένα βίντεο ντοκουμέντο.

Είναι η στιγμή που ο Γιώργος Μπαλταδώρος απογειώνεται από την Τανάγρα, με προορισμό την Σκύρο. Εκεί από όπου απογειώθηκε σήμερα το πρωί, πριν πέσει, κατά την επιστροφή του.

https://www.youtube.com/watch?time_continue=1&v=9QU2StPZnCY

Γιώργος Μπαλταδώρος – Οι τελευταίες πληροφορίες για την τραγωδία

Την Μεγάλη Τετάρτη, ο σχηματισμός των δύο Mirage 2000 – 5 θα μεταστάθμευε στην 135 Σμηναρχία Μάχης, στην Σκύρο. Από εκεί, θα επιχειρούσε για όλες τις αποστολές αναχαίτισης που θα δίνονταν από την μονάδα επιφυλακής.

Εκείνη την ημέρα, ο Γιώργος Μπαλταδώρος έφυγε μετά από συναγερμό άμεσης απογείωσης για αναχαίτιση εχθρικών αεροσκαφών. Με σκραμπλ αναχώρησε και σήμερα για να κάνει -όπως αποδείχθηκε- την τελευταία του πτήση…

Ο Γιώργος Μπαλταδώρος ήταν ένας πιλότος εμπειρότατος. Πετούσε ένα καινούριο αεροσκάφος, αφού το συγκεκριμένο Mirage 2000-5 παρελήφθη τον Ιούνιο του 2007. Είχε «γράψει» περίπου 800 ώρες πτήσης.

Κατά την επιστροφή του προς την Σκύρο κι αφού είχε εκτελέσει μια πτήση επιτήρησης περίπου 45 λεπτών, φέρεται να πετούσε αρκετά χαμηλά. Κάτω από τα 6.000 πόδια. Κι αυτό επειδή υπήρχε μια υψηλής πυκνότητας υγρασία, που περιόριζε σημαντικά την ορατότητά του. Ωστόσο δεν φέρεται να έχει αναφέρει την ένδειξη κάποιας βλάβης, μηχανικής ή μη.

Δεν έχει προλάβει επίσης να ενεργοποιήσει το σύστημα αυτόματης εκτίναξης. Από εκεί και πέρα εξετάζονται όλα τα ενδεχόμενα.

Αυτή είναι η πορεία του μοιραίου Mirage 2000-5

Αποκαλύπτεται επίσης βήμα – βήμα το χρονικό της τραγωδίας. Στις 11.15 το πρωί της Πέμπτης, 12.04.2018, οι πιλότοι των δύο ελληνικών Mirage 2000 – 5 παίρνουν εντολή αναχαίτισης τουρκικών αεροσκαφών.

Τα οποία είχαν παραβιάσει τον ελληνικό εναέριο χώρο κοντά στην Μυτιλήνη.

Τα τουρκικά αεροσκάφη αποχώρησαν πριν προφτάσουν να φτάσουν οι Έλληνες πιλότοι. Δεν υπήρξε δηλαδή εμπλοκή. Διαπιστώνοντας ότι οι Τούρκοι έχουν υποχωρήσει, οι Έλληνες χειριστές ξεκινούν για την επιστροφή τους στην Σκύρο.

Στις 12.15, το νούμερο 2 του ελληνικού σχηματισμού αναφέρει πως έχει χάσει το νούμερο 1…

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

https://www.youtube.com/watch?time_continue=2&v=NSmWnsq1pE4

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.