ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Οι ειδικοί της ΠΑ αναζητούν τα αίτια της τραγωδίας του Mirage 2000-5 του Γ. Μπαλταδώρου

Οι ειδικοί της ΠΑ αναζητούν τα αίτια της τραγωδίας του Mirage 2000-5 του Γ. Μπαλταδώρου

Οι ειδικοί της Πολεμικής Αεροπορίας ερευνούν τα αίτια της της τραγωδίας που οδήγησε στον θάνατο τον σμηναγό Γιώργο Μπαλταδώρο.

Ήδη όπως ανακοίνωσε το Γενικό Επιτελείο Αεροπορίας, έχει συσταθεί επιτροπή η οποία ερευνά τα αίτια της πτώσης του Mirage 2000 -5 σε απόσταση 9 ν.μ βορειοανατολικά της Σκύρου.

Οι πρώτες πληροφορίες δεν δίνουν σαφή εικόνα για τα αίτια της πτώσης του υπερσύγχρονυ αεροσκάφους, ωστόσο η προσοχή των ειδικών στρέφεται στο γεγονός ότι το αεροσκάφος δεν εξέπεμψε σήμα κίνδύνου.

Χαρακτηριστικές είναι άλλωστε και οι δηλώσεις ο πτέραρχος εν αποστρατεία, Βαγγέλης Γεωργούσης ο οποίος σημείωσε ότι «όταν χάνουμε ένα αεροπλάνο με τον πιλότο του χωρίς να μιλήσει ο πιλότος, το πρώτο που πρέπει να διερευνήσουμε, είναι το πρόβλημα στον πιλότο και όχι στο αεροπλάνο».

Με δεδομένο ότι ο άτυχος σμηναγός δεν μίλησε με το δεύτερο Mirage και χάθηκε αιφνιδιαστικά με το αεροσκάφος του ενισχύει την εκτίμηση ότι ο πιλότος έπαθε «vertigo» δηλαδή απώλεια προσανατολισμού και απώλεια αίσθησης του ορίζοντα.

Αυτό το ενδεχόμενο ενισχύεται και από τις καιρικές συνθήκες που επικρατούσαν σήμερα το πρωί στην περιοχή με την πολύ χαμηλή νέφωση.

Σε καμία περίπτωση όμως δεν αποκλείεται και το ενδεχόμενο να παρουσίασε το αεροσκάφος ένα ξαφνικό πρόβλημα κια ο πιλότος να μην πρόλαβε να να κάνει χρήση του εκτοξευόμενου καθίσματος.

Το χρονικό της τραγωδίας

Το πρωί της Πέμπτης, ένα ζευγάρι Μirage 2000 -5 απογειώθηκε από την Σκύρο με αποστολή την αναγνώριση και αναχαίτιση τουρκικών αεροσκαφών. Στο ένα χειριστής ήταν ο 34χρονος σμηναγός Γεώργιος Μπαλταδώρος.

Οι πτήσεις αυτές είναι visual, δηλαδή οι πιλότοι έχουν οπτική επαφή μεταξύ τους και αναμένουν τις οδηγίες από την βάση τους.

Οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές και οι άνεμοι ήταν εντάσεως 2 μποφόρ βορειοανατολικοί. Ωστόσο, υπήρχε αυξημένη νέφωση λόγω υγρασίας με αποτέλεσμα το ζευγάρι των Μιράζ να πετά σε χαμηλό ύψος, κάτω από τα 6.000 πόδια.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Στις 12.15, σύμφωνα με την πρώτη ανακοίνωση του ΓΕΑ, υπήρξε απώλεια επαφής του αεροσκάφους. Ο έτερος πιλότος, το «ζευγάρι» του Μπαλταδώρου, δήλωσε ότι έχασε την επαφή του με το δεύτερο αεροσκάφος.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.