ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Αυλαία το απόγευμα για το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις

Αυλαία το απόγευμα για το SEAJETS Ράλι Ακρόπολις

Σήμερα αναμένεται να βρέχει σε αρκετές ειδικές διαδρομές. Χθες τα πράγματα ήταν διαφορετικά αφού τα πληρώματα δεν ταλαιπωρήθηκαν από τις καιρικές συνθήκες αλλά από τις ειδικές διαδρομές αφού είχαν αρκετά προβλήματα με τα ελαστικά και τα φρένα των αγωνιστικών αυτοκινήτων.

Γι αυτό η διαχείριση των ελαστικών και η φθορά έκριναν σε μεγάλο βαθμό τις επιδόσεις. Το βράδυ, στο τέλος της ημέρας, ξεχώρισε αυτός που κατάφερε να αντιμετωπίσει τα λιγότερα προβλήματα.

Ειδικότερα, οι Al-Attiyah-Baumel με το Ford Fiesta R5, εκμεταλλευόμενοι και την ατυχία του Nikolay Gryazin, βρέθηκαν επικεφαλής στο τέλος του 1ου Σκέλους. Ο νεαρός Λετονός οδηγός ξεκίνησε ιδανικά, αφού με έναν εντυπωσιακό χρόνο στο πρώτο πέρασμα από την ε.δ. SEAJETS Γραβιά δημιούργησε μια διαφορά την οποία και διατήρησε μέχρι και την πέμπτη ε.δ. της ημέρας. Η τύχη, ωστόσο, δεν ήταν με το μέρος του, αφού στην απλή διαδρομή για την έκτη και τελευταία ε.δ. το Skoda Fabia R5 τυλίχθηκε στις φλόγες, από αδιευκρίνιστη μέχρι αυτήν τη στιγμή αιτία. Ευτυχώς, το πλήρωμα, νομίζοντας πως έχει κλαταρισμένο ελαστικό, είχε μόλις βγει από το αυτοκίνητο.

Κάπως έτσι, ο Nasser Al-Attiyah, που ακολουθούσε κατά πόδας, τέθηκε επικεφαλής, έχοντας μια πολύ μικρή διαφορά από τον 2ο, Bruno Magalhaes. Ο Πορτογάλος οδηγός, επικεφαλής της βαθμολογίας του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, μπορεί να ξεκίνησε «μουδιασμένα», αλλά στη συνέχεια βελτίωσε τόσο τις επιδόσεις του όσο και το στήσιμο του Skoda Fabia R5, με αποτέλεσμα να βρίσκεται μόλις 8,4 δευτερόλεπτα πίσω από τον Al-Attiyah και να διατηρεί ακέραιες τις ελπίδες του για νίκη.

Το σκληρό πρόσωπο του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις γνώρισε ο Kajetan Kajetanowicz, ο οποίος είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά κατά τη διάρκεια της πρώτης ημέρας. Ο Πολωνός δύο φορές Πρωταθλητής Ευρώπης ήταν ταχύς, αφού κέρδισε ειδικές, αλλά τα κλαταρίσματα του κόστισαν σε χρόνο, περιορίζοντάς τον μέχρι στιγμής στην 3η θέση. Την ελληνική σημαία κρατά ψηλά ο Σωκράτης Τσολακίδης, με τον Χάρη Δήμο στο δεξί μπάκετ του Skoda Fabia R5.

Ο Πρωταθλητής Ελλάδος του 2003 ξεκίνησε εντυπωσιακά, σημειώνοντας χρόνους κοντά στους ξένους κορυφαίους συνδυασμούς, και παραμένει στην 4η θέση της κατάταξης, αφήνοντας πολλές υποσχέσεις με τις επιδόσεις του για την αυριανή ημέρα.

Στην 5η θέση βρέθηκε ο Murat Bostanci με ένα Ford Fiesta R5, με τον πολυπρωταθλητή Σλοβακίας και το 2016 Πολωνίας, Grzegorz Grzyb, να τον ακολουθεί. Ελάχιστα πίσω του βρίσκεται ο Πρωταθλητής Ελλάδας του 2016, Γιώργος Φιλιππίδης, που με τον Λεωνίδα Μαχαίρα προσπαθούν να προσαρμοστούν στις απαιτήσεις του Skoda Fabia R5. Πίσω τους ακολουθούν οι Τσουλόφτας-Giraudet με το Citroen DS3 R5, με τον νεαρό Κύπριο οδηγό να έχει σημειώσει ενθαρρυντικές για τη συνέχεια επιδόσεις.

Ακόμα ένα ελληνικό πλήρωμα που έχει κερδίσει το χειροκρότημα αλλά και τις εντυπώσεις με τους χρόνους του είναι αυτό των Χαλκιά-Κόντου με το Lancer EVO X, που από την αρχή της ημέρας ήταν ο ταχύτερος συνδυασμός στον ευρωπαϊκό αγώνα με αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν, και παρέμεινε σε αυτήν τη θέση μέχρι το τέλος – ασχέτως των εγκαταλείψεων των Sergei Remennik και Tibor Erdi Jr και παρ’ ότι έκαναν τις δύο τελευταίες ε.δ. με κομμένο ημιαξόνιο.

Η σημερινή ημέρα αναμένεται να είναι σκληρή. Το συνολικό μήκος των αγωνιστικών χιλιομέτρων είναι 127 και είναι μεγαλύτερο από αυτό του χθεσινού σκέλους.

Στο παρκ φερμέ ο Bruno Magalhaes (συνοδηγός Hugo Magalhaes) δήλωσε: «Βελτιωθήκαμε πολύ, αλλάξαμε τις σημειώσεις χάρη στον συνοδηγό μου. Φυλάξαμε ελαστικά για αύριο. Δεν περίμενα να τα πάμε τόσο καλά, είναι ονειρικά. Αύριο θα είναι πιο δύσκολα τα πράγματα».

O Kajetan Kajetanowicz (συνοδηγός Jaroslaw Baran) δήλωσε: «Αυτό το ράλι σκοτώνει ελαστικά και φρένα. Πίεσα, και θα πιέσω και αύριο. Είναι Ακρόπολις, όλα μπορεί να συμβούν. Προσπαθήσαμε να το διασκεδάσουμε και κάναμε καλή δουλειά».

Οι μεγάλοι άτυχοι ήταν οι Gryazin Nikolay – Fedorov Yaroslav. Το αυτοκίνητο τους τυλίχθηκε στις φλόγες χωρίς καμία αιτία. Ήταν μάλιστα σε απλή διαδρομή. Το περιστατικό συνέβη πριν από την ΕΔ6 και το αγωνιστικό Skoda Fabia R5 καταστράφηκε ολοσχερώς. (σχετικό θέμα: ΕΔΩ)

Πριν από λίγο τέλειωσε η πρώτη ειδική της ημέρας. Οι πρωταγωνιστές αντιμετώπισαν αρκετά προβλήματα. Να τι είπαν βγαίνοντας από την ειδική μήκους 17,87 χλμ. που σε πολλά σημεία είχε νερό και λάσπη.

MAGALHAES Bruno – MAGALHAES Hugo :

«Είχαμε πρόβλημα με το κιβώτιο. Δεν μπορώ να αλλάζω με τέρμα γκάζι, και έχασα τη συγκέντρωσή μου. Κάποιες φορές πρέπει να χρησιμοποιώ και το συμπλέκτη. Χάνω αρκετό χρόνο».

KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw:

«Στη μέση της ειδικής νόμιζα ότι δεν είχαμε δύναμη, αλλά μάλλον οφείλεται στο υψόμετρο. Όλα καλά».

AL-ATTIYAH Nasser – BAUMEL Matthieu:

«Έσβησε ο κινητήρας. Δεν μπορούσα να ξεκινήσω ξανά αμέσως. Χάσαμε περίπου 2 λεπτά. Κρίμα».

BOSTANCI Murat – VATANSEVER Onur:

«Ήταν εντάξει, στην αρχή ήταν λασπωμένα. Περίμενα να έχει περισσότερη λάσπη. Ευτυχώς δεν έβαλα τα μαλακά ελαστικά. Ο χρόνος θα μπορούσε να είναι καλύτερος».

PHILIPPEDES George – MAHAERAS Leonidas:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

«Όλα καλά. Θα μπορούσαμε να πιέσουμε λίγο παραπάνω. Θα προσπαθήσουμε να το κάνουμε, και να σημειώσουμε κάποιους καλούς χρόνους».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.