ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Χαμόγελα και χειροκροτήματα για τα ιστορικά Opel στο ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων

Χαμόγελα και χειροκροτήματα για τα ιστορικά Opel  στο ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων

Ήταν πολύ σημαντικό γεγονός για τη Opel το 23ο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων που ξεκίνησε από το Hessen στην Thuringia. Μάλιστα στον αγώνα αυτό συμμετείχε και ο αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales Peter Küspert και ο άσος των αγώνων Jockel Winkelhock.

Η Opel παρέταξε δέκα από τα μεγάλα, ευρύχωρα μοντέλα της στις δύο ειδικές διαδρομές του 23ου Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων Hessen-Thüringen. Τα ιστορικά αυτοκίνητα απέδειξαν -στα 350 χιλιόμετρα της διαδρομής από το Marburg προς το Dillenburg, το Bad Wildungen και επιστροφή στο Marburg- ότι στο πέρασμα του χρόνου δεν έχασαν την αξιοπιστία τους.

Ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel, Peter Küspert, οδήγησε το παλαιότερο αυτοκίνητο από τη συλλογή της Opel Classic – ένα πανέμορφο Opel Super 6 Gläser cabrio του 1937. Το εξακύλινδρο μοντέλο που κατασκεύαζε η Gläser Manufaktur στη Δρέσδη είναι ένα cabrio σε στυλ roadster με δύο έξτρα θέσεις ανάγκης στην επικλινή ουρά. Μαζί του συμμετείχαν ένα Rekord A και ένα Rekord C “Deutsch” του 1967, δύο μεγαλύτερα cabrio, πρόγονοι του σημερινού Cascada του τετράθυρου, ελκυστικού μοντέλου της Opel για open-air οδηγική απόλαυση.

«Κάθε αγώνας κλασικών αυτοκινήτων είναι η απόδειξη του πόσο βαθιά ριζωμένη στις καρδιές των ανθρώπων είναι η Opel. Είμαστε ευτυχείς με το πάθος που υπάρχει για τα αυτοκίνητά μας και τη στενή επαφή μας με τους λάτρεις των αυτοκινήτων», δήλωσε ο Αντιπρόεδρος Πωλήσεων & Aftersales της Opel Peter Küspert μετά τον τερματισμό του ράλι Hessen-Thüringen.

Ο Jockel Winkelhock, πρεσβευτής μάρκας Opel και ζωντανός θρύλος για τους φίλους του μηχανοκίνητου αθλητισμού, έγινε δεκτός με ενθουσιώδη χειροκροτήματα στο τιμόνι του Rekord C station wagon του 1970, το οποίο του έδωσε το απαραίτητο κίνητρο για να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κλάση του.

Τη χρηστικότητα των παλαιών station wagon της Opel σε διάφορες εφαρμογές επέδειξε η “ομάδα διάσωσης” που απαρτιζόταν από το πυροσβεστικό Rekord E, το ασθενοφόρο Commodore C και το όχημα οδικής βοήθειας της ADAC, Kadett D, τα οποία επίσης συμμετείχαν στο ράλι κλασικών αυτοκινήτων. Τα ιστορικά station wagon της Opel συνόδευε το ολοκαίνουργο Insignia Sports Tourer, το οποίο περιλαμβάνει πολυάριθμες premium τεχνολογίες και θα βρίσκεται στο δίκτυο Διανομέων της Opel στη Γερμανία από τις 24 Ιουνίου.

Επισκόπηση ιστορικών αυτοκινήτων Opel στο 23ο Ράλι Κλασικών Αυτοκινήτων:

Αρ. συμμετοχής 1, Opel Diplomat B V8 μακρύ, 5.354 κ.εκ., 230 hp, μοντέλο 1976

Αρ. συμμετοχής 21, Opel Kadett D station wagon, 1.296 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1981

Αρ. συμμετοχής 22, Opel Super 6 Gläser cabrio, 2.473 κ.εκ., 55 hp, μοντέλο 1937

Αρ. συμμετοχής 23, Opel Commodore C ασθενοφόρο, 2.490 κ.εκ., 130 hp, μοντέλο 1981

Αρ. συμμετοχής 36, Opel Rekord C Deutsch cabrio, 1.698 κ.εκ., 75 hp, μοντέλο 1967

Αρ. συμμετοχής 37, Opel Rekord A cabrio, 1.680 κ.εκ., 60 hp, μοντέλο 1964

Αρ. συμμετοχής 41, Opel Rekord E πυροσβεστικό, 1.956 κ.εκ., 100 hp, μοντέλο 1985

Αρ. συμμετοχής 43, Opel Rekord C, 1.897 κ.εκ., 90 hp, μοντέλο 1967

Αρ. συμμετοχής 55, Opel Rekord C station wagon, 1.698 κ.εκ., 66 hp, μοντέλο 1970

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Αρ. συμμετοχής 56, Opel Rekord P2 όχημα διανομών, 1.488 κ.εκ., 50 hp, μοντέλο 1962

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.