ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Τα βλέμματα στραμμένα στο Μπακού

Τα βλέμματα στραμμένα στο Μπακού

Αγωνία σήμερα για τους φίλους της F1 και φυσικά για τους οδηγούς που κυνηγούν τον παγκόσμιο τίτλο. Ο αγώνας δεν γίνεται σε πίστα αλλά στους δημόσιους δρόμους του Μπακού. Οι ομάδες έχουν λίγες πληροφορίες για τη διαδρομή .

Έχουν αγωνιστεί εκεί μόνο μια φορά. Ήταν πέρυσι, στον πρώτο αγώνα που διοργανώθηκε. Από τότε οι τεχνικοί κανονισμοί αλλά και τα χαρακτηριστικά των ελαστικών έχουν αλλάξει οπότε είναι σα να ξεκινάμε από λευκό χαρτί.

Τα ελαστικά που έχουν επιλεγεί για το πιο μακρύ και ταχύ αγώνα της σεζόν, σε δημόσιους δρόμους, είναι: P Zero μέση γόμα (λευκό χρώμα), P Zero μαλακή γόμα (κίτρινο χρώμα) και P Zero πολύ μαλακή γόμα (κόκκινο χρώμα). Τελευταία φορά που είδαμε αυτό το συνδυασμό ήταν φέτος στο Μπαχρέιν, ενώ επίσης χρησιμοποιήθηκε και πέρυσι στο Μπακού.

Δεν έχουν αλλάξει πολλά στη διαδρομή στην πόλη του Μπακού σε σχέση με τον περσινό αγώνα. Μόνο οι μπαριέρες ασφαλείας έχουν μετακινηθεί σε 5 με 6 στροφές ειδικά στη στροφή 15.

Μετά το Μονακό και το Μόντρεαλ το Μπακού είναι η 3η συνεχόμενη διαδρομή που διεξάγεται σε όχι μόνιμη εγκατάσταση. Η πρόσφυση είναι και εδώ χαμηλή όμως ο χαρακτήρας της διαδρομής είναι τελείως διαφορετικός. Ο ρυθμός γύρου είναι πολύ πιο γρήγορος και διοχετεύονται σημαντικά μεγαλύτερα ποσά ενέργειας διαμέσου των ελαστικών.

Επίσης όπως είδαμε πέρυσι η θερμοκρασία οδοστρώματος μπορεί να είναι πολύ υψηλή. Γι’ αυτούς τους λόγους επιλέξαμε τις γόμες ελαστικών που βρίσκονται στο μέσο της γκάμας μας τα οποία απέδωσαν καλά το 2016. Ίσως να ήταν μια έκπληξη ότι πέρυσι δεν είχαμε καθόλου εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας παρότι οι προβλέψεις έλεγαν το αντίθετο.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σίγουρα θα πρέπει να υπολογίσουν φέτος αυτό τον παράγοντα οι υπεύθυνοι στρατηγικής. Ο συνδυασμός αργών στροφών και μεγάλων ευθειών δεν επιτρέπει να βρεθεί εύκολα το σωστό ζύγισμα ειδικά όσον αφορά στην αεροδυναμικά παραγόμενη κάθετη δύναμη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.