ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Στο βρετανικό Γκραν Πρι στραμμένοι οι προβολείς

Στο βρετανικό Γκραν Πρι στραμμένοι οι προβολείς

H δράση στην πίστα του Σίλβερστον ξεκινά σήμερα ( Πέμπτη) με τις ελεύθερες δοκιμές για τη Formula 2 και το GP3. Με τις δοκιμές αυτές η πίστα θα γεμίσει με γόμα και θα βοηθήσει σημαντικά τους οδηγούς της F1 που θα ξεκινήσουν αύριο ( Παρασκευή) τα δοκιμαστικά.

Το παιχνίδι στο βρετανικό Γκραν Πρι θα παιχθεί στις πιέσεις των ελαστικών. Στο Σίλβερστον καθοριστικό ρόλο παίζουν τα πλευρικά φορτία που ασκούνται στις γρήγορες καμπές όπως η Becketts. Η τραχιά επιφάνεια προσφέρει υψηλά επίπεδα πρόσφυσης, αυτό πιέζει ακόμη περισσότερο τα ελαστικά. Η πίστα αυτή χρησιμοποιείται συνεχώς οπότε η αγωνιστική γραμμή στρώνεται αμέσως με γόμα.

Οι ευθείες είναι σχετικά μικρές οπότε αεροδυναμικά τα μονοθέσια έχουν μεγάλες κλίσεις στις αεροτομές. Η Pirelli πρότεινε την πιο μαλακή επιλογή ελαστικών στην ιστορία του αγώνα και είναι πολύ πιθανό να δούμε πάνω από μια αλλαγή ελαστικών.

Θα χρησιμοποιηθούν οι τρεις μεσαίες γόμες της γκάμας: P Zero λευκή/μέση, P Zero κίτρινη/μαλακή και P Zero κόκκινη/πολύ μαλακή γόμα. Που είναι μια αλλαγή σε σχέση με την κλασσική επιλογή σκληρής/μέσης/μαλακής γόμας για τη συγκεκριμένη πίστα.

Θα είναι η πρώτη φορά που θα χρησιμοποιηθεί στο Βρετανικό Grand Prix η πολύ μαλακή γόμα. Το Σίλβερστον φημίζεται για τις μεγάλες απαιτήσεις του από τα ελαστικά. Αυτές προέρχονται από την τραχιά επιφάνεια και τις πολλές στροφές υψηλών ταχυτήτων στις οποίες μεταφέρονται υψηλά ποσά ενέργειας διαμέσου των ελαστικών. Όλα μπορούν να αλλάξουν από τον καιρό που είναι ιδιαίτερα ασταθής. Είναι πιθανό να δούμε από λιακάδα μέχρι βροχή.

Ο επικεφαλής αγώνων αυτοκινήτου Mario Isola είπε:

“Η απόφαση να φέρουμε πιο μαλακά ελαστικά στο Σίλβερστον απ’ ότι είχαμε αρχικώς σχεδιάσει ελήφθη από την Pirelli κατόπιν ομόφωνης συναίνεσης μεταξύ των οδηγών της FIA, των ομάδων και των οργανωτών που εκτίμησαν την προσπάθειά μας να δώσουμε έναν πιο επιθετικό συνδυασμό. Αυτός λογικά θα δημιουργήσει έξτρα πιθανότητες για διαφορετικές στρατηγικές και θα πιέσει τις ομάδες να κάνουν περισσότερες από μια αλλαγές ελαστικών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Προφανώς θα έχουμε μια καλύτερη εικόνα για τη φθορά των ελαστικών όταν θα δοκιμάσουμε εκεί ειδικά για την πολύ μαλακή γόμα που θα χρησιμοποιηθεί για πρώτη φορά σε αγώνα στο Σίλβερστον. Η βρετανική πίστα είναι μια από τις πιο απαιτητικές για τα ελαστικά, μέσα στη σεζόν. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε λοιπόν πως θα συμπεριφερθεί εκεί ένα από τα πιο μαλακά ελαστικά της γκάμας μας. Πολλά θα εξαρτηθούν από τον καιρό: Στο παρελθόν έχουμε δει ακραίες διακυμάνσεις συνθηκών και θερμοκρασιών».

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.