Κορυφαίος αγώνας στο Gran Premio de Aragόn

Κορυφαίος αγώνας στο Gran Premio de Aragόn

Οι Marc Marquez και Dani Pedrosa πέτυχαν ένα εκπληκτικό 1-2 στο Gran Prix της Άραγκον, ξεκινώντας από τη δεύτερη σειρά εκκίνησης με σκληρά ελαστικά ο πρώτος και με μεσαία γόμα ο δεύτερος. Και οι δύο αναβάτες της Repsol Honda έδωσαν μάχες για να κατακτήσουν το έβδομο διπλό βάθρο φέτος για την ομάδα.

Αυτή ήταν η 60ή νίκη του Marc σε όλες τις κατηγορίες, η πέμπτη του φέτος και το ένατο βάθρο του μέσα στη σεζόν – το έβδομο μάλιστα στους τελευταίους οκτώ αγώνες. Με τη νίκη αυτή ο Ισπανός δημιούργησε μία διαφορά 16 βαθμών από τον δεύτερο στην κατάταξη Andrea Dovizioso και 28 βαθμών από τον τρίτο Maverick Viñales – τους δύο πιο κοντινούς διεκδικητές του τίτλου.

Ο Dani Pedrosa, αφού έκανε τον ταχύτερο γύρο του αγώνα (1’49”140) ανέβηκε για 111η φορά στην καριέρα του στο βάθρο έχοντας 195 αγώνες στη μεγάλη κατηγορία, τους περισσότερους πλέον από κάθε άλλο Ισπανό αναβάτη (ο Carlos Checa ακολουθεί με 194 εκκινήσεις). Ο όγδοος φετινός τερματισμός του Pedrosa στο βάθρο τον ανέβασε στην τέταρτη θέση της βαθμολογίας με 170 βαθμούς, 54 λιγότερους από το Marquez, με τέσσερις αγώνες να απομένουν μέχρι την ολοκλήρωση της σεζόν.

1ος Marc Marquez

«Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή τη νίκη γιατί ήταν ένας δύσκολος αγώνας. Χθες δεν αισθανόμουν και τόσο άνετα με τη μοτοσυκλέτα, ενώ και σήμερα δυσκολευόμουν με εξαίρεση το ζέσταμα – πραγματικά δεν ξέρω γιατί. Όμως, το γεγονός ότι αγωνιζόμουν σε μία από τις αγαπημένες μου πίστες, κοντά στο σπίτι μου και μπροστά από τους οπαδούς μου, ήταν κίνητρο για μένα. Πίεσα πολύ και σε κάποιες στροφές κλείδωσα το μυαλό μου, παρότι έπεσα δύο φορές χθες. Είδα ότι ο Viñales και ο Dovi δυσκολεύονταν και ήξερα ότι εκείνη ήταν η στιγμή που έπρεπε να πιέσω και αυτό έκανα.

Είχα κάποιες πολύ δύσκολες στιγμές. Η μία όταν προσπάθησα να προσπεράσω το Valentino. Είχε μπει πιο κλειστά στη συγκεκριμένη στροφή απ’ ό,τι περίμενα και για να αποφύγω την επαφή άφησα τα φρένα και τότε κατάλαβα ότι και ο Lorenzo ήταν ακριβώς εκεί! Έτσι, κατέληξα εκτός πίστας κι εκείνη τη στιγμή ηρέμησα λίγο, παρότι συνέχισα να προσπαθώ και να μειώνω τη διαφορά. Με το που πέρασα το Lorenzo, έπρεπε να κρατήσω ρυθμό βλέποντας τον Dani να πλησιάζει γρήγορα. Τέλος πάντων, αυτό είναι το στιλ Marquez! Σίγουρα είναι σημαντικό να σκέφτεσαι το Πρωτάθλημα, όμως τώρα η κατάσταση απαιτεί να τα δίνω όλα. Έτσι, θα συνεχίσουμε με την ίδια φιλοσοφία αγώνα με αγώνα, δίνοντας το 100 τοις εκατό».

2ος Dani Pedrosa

«Ίσως, αν είχα προσπεράσει το Μaverick πιο γρήγορα, να είχα περισσότερες πιθανότητες για τη νίκη, αλλά και πάλι είμαι πολύ χαρούμενος με το σημερινό αγώνα! Ο στόχος μας ήταν να παλέψουμε για το βάθρο ή τη νίκη και αυτό το πετύχαμε. Οπότε, αν και έχω ένα παράπονο, δεν θα μπορούσα να κάνω τίποτα περισσότερο στην αρχή του αγώνα, καθώς φορούσα μεσαίο πίσω ελαστικό όπως και ο Maverick και δεν ήταν δυνατό να τον περάσω για κάποιους γύρους.

Επίσης, έπρεπε να διαχειριστώ τη φθορά του ελαστικού, ώστε να είμαι γρήγορος προς το τέλος και πράγματι ήμουν. Δεν κατάλαβα γιατί οι πρώτοι δημιούργησαν μία διαφορά, μια και όλοι είχαμε πάνω κάτω τον ίδιο ρυθμό. Τέλος πάντων, όταν τελικά πέρασα το Maverick, η διαφορά ήταν υπαρκτή και έτσι άρχισα να πιέζω πολύ, έκανα κάποια καλά προσπεράσματα και κάλυψα τη διαφορά, διατηρώντας ένα πραγματικά γρήγορο ρυθμό. Το έκανα με μεγάλο πάθος, κάτι που είναι καλό τόσο για μένα όσο και για την ομάδα».

Κατάταξη Ομάδων

Θέση Ομάδα Βαθμοί

1 Repsol Honda Team 394

2 Movistar Yamaha MotoGP 364

3 Ducati Team 314

4 Monster Yamaha Tech 3 201

5 Octo Pramac Racing 151

6 Pull&Bear Aspar Team 98

7 LCR Honda 92

8 Team EG 0,0 Marc VDS 84

9 Team Suzuki Ecstar 65

10 Reale Avintia Racing 62

11 Red Bull KTM Factory Racing 62

12 Aprilia Racing Team Gresini 55

Κατάταξη Κατασκευαστών

Θέση Ομάδα Βαθμοί

1 Honda 274

2 Yamaha 257

3 Ducati 248

4 Suzuki 64

5 Aprilia 55

6 KTM 46

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.