ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

Τι ειπώθηκε στη συνάντηση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ με εκπροσώπους του Τύπου

Τι ειπώθηκε στη συνάντηση της ΟΜΑΕ-ΕΠΑ με εκπροσώπους του Τύπου

Μια σειρά από σημαντικά επίκαιρα θέματα των ελληνικών αγώνων αυτοκινήτου, καθώς και τον απολογισμό του 2017, ανέπτυξε η διοίκηση της ΟΜΑΕ και της Επιτροπής Αγώνων (ΕΠΑ) στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης που παρευρέθησαν σήμερα το μεσημέρι στην ενημερωτική συνάντηση στο Ποδηλατοδρόμιο του ΟΑΚΑ.

Ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας, κ. Δημήτρης Μιχελακάκης παρέθεσε μεταξύ άλλων τα προβλήματα της διεξαγωγής του Ράλι Ακρόπολις του 2017 και τις προκλήσεις της οργάνωσής του στις 1-3 Ιουνίου 2018, αναφέρθηκε στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει διεθνώς η μορφή αγώνων Ράλλυ, καθώς και στους λόγους που οδήγησαν στη μη διεξαγωγή του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις το 2017.

Επιπλέον, ο κ. Μιχελακάκης μίλησε για την εμβάθυνση της Διοίκησης του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχει πετύχει η ΟΜΑΕ τα τελευταία χρόνια με την ενεργοποίηση των Εποπτικών και Πειθαρχικών οργάνων και με την «κατάκτηση» του ΑΣΕΑΔ, καθώς και για τις προσπάθειες προβολής των αγώνων, τα ασφαλιστήρια συμβόλαια των αγωνιζόμενων και το θέμα των πινακίδων των Ιστορικών αυτοκινήτων – για το οποίο αναμένονται οι τελικές εξελίξεις από τα αρμόδια υπουργεία και τους επίσημους φορείς.

Στη συνέχεια, ο λόγος πέρασε στην πρόεδρο της ΕΠΑ. Η κα Ανίτα Πασαλή ανέφερε το περιεχόμενο της Επιστολής της FIA που η ΟΜΑΕ παρέλαβε το ίδιο πρωί πριν τη συνάντηση – επιστολή με την οποία η Διεθνής Ομοσπονδία ενημέρωσε ότι η Γενική της Συνέλευση την 8η Δεκεμβρίου επέβαλλε τη μεταφορά της εξουσιοδότησης της διεξαγωγής αγώνων (Sporting Power) από την ΕΛΠΑ στην ΟΜΑΕ για απεριόριστο χρονικό διάστημα.

Η κα Πασαλή αποκατέστησε την αλήθεια μιας σειράς δημοσιευμάτων που εμφανίστηκαν στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και παραπληροφορούσαν για τη σχέση της ΟΜΑΕ με τη FIA και για την εκπροσώπηση της Ελλάδας στις Επιτροπές της Διεθνούς Ομοσπονδίας.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τέλος, ανέπτυξε με επιχειρήματα και με στατιστικές αναλύσεις τα κριτήρια για τη σύνταξη του Προγράμματος και των Προκήρυξεων των αγώνων αυτοκινήτου του 2018, και ανέπτυξε το -σχετικό με την αξιολόγηση των αγώνων- άρθρο 19 και τους στόχους προβολής και αναβάθμισης των αγώνων για τη νέα αγωνιστική χρονιά.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.