ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Το SEAT Ibiza 1.0 TGI διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά

Το SEAT Ibiza 1.0 TGI διαθέσιμο και στην ελληνική αγορά

Μετά το Leon και το Mii το Ibiza είναι το 3ο μοντέλο της Seat που χρησιμοποιεί CNG. Η κατασκευή του γίνεται στο Martorell και οι Ισπανοί χρησιμοποιούν τη πλατφόρμα MQB A0. Η τεχνολογία CNG,συμβάλλει σημαντικά στη μείωση των εκπομπών CO2.

Από τις μετρήσει έχει διαπιστωθεί ότι εκπέμπει κατά 85% λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου σε σύγκριση με τους κινητήρες ντίζελ, ενώ μειώνει τις εκπομπές CO2 κατά 25%, συμβάλλοντας έτσι στη βελτίωση της ποιότητας του αέρα στις πόλεις.

Τα αυτοκίνητα που τροφοδοτούνται με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αποτελούν μία βιώσιμη εναλλακτική λύση για τη κάλυψη του κενού μεταξύ των «παραδοσιακών» και των ηλεκτρικών κινητήρων, και αντιπροσωπεύουν τη στρατηγική βάση για την αύξηση της φιλικότητας προς το περιβάλλον ενώ παράλληλα αποτελούν ελκυστική εμπορική πρόταση για τους πελάτες.

Το λειτουργικό κόστος ανά χιλιόμετρο είναι πράγματι ιδιαίτερα χαμηλό, επειδή το φυσικό αέριο είναι πιο αποδοτικό από τα άλλα καύσιμα καθώς απαιτεί μικρότερη ποσότητα καυσίμου για την παραγωγή της ίδιας ενέργειας και επιπλέον το γέμισμα κοστίζει μόνο 13 ευρώ. Το νέο SEAT Ibiza είναι εξοπλισμένο με τρικύλινδρο κινητήρα 12 βαλβίδων 1.0 TGI και μηχανικό κιβώτιο πέντε ταχυτήτων.

Προσφέρει μέγιστη απόδοση 90 ίππων μεταξύ 4.500 και 5.800 σ.α.λ. με μέγιστη ροπή 160 Nm μεταξύ 1.900 και 3.500 σ.α.λ. Όσον αφορά τα επίπεδα επιδόσεων, φτάνει στην τελική ταχύτητα των 180 km/h, επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε 12,1 δευτερόλεπτα και τα πιστοποιημένα στοιχεία περιλαμβάνουν μέση κατανάλωση καυσίμου 5 l/100 km σε λειτουργία βενζίνης και 4,9 m3/1 00 km (3.3 kg/100 km), εκπέμποντας μόνο 88 g/km CO2 σε λειτουργία CNG.

Το SEAT Ibiza TGI χρησιμοποιεί πάντα το φυσικό αέριο ως κύριο καύσιμο, εκτός αν η θερμοκρασία του αντιψυκτικού πέσει κάτω από τους 10°C, όπου ο κινητήρας αρχίζει με χρήση βενζίνης και ξεκινά μια διαδικασία θέρμανσης των βαλβίδων έγχυσης αερίου, πριν από την αυτόματη ενεργοποίηση του κυκλώματος CNG.

Με αυτή την εξαίρεση, το Ibiza TGI λειτουργεί μόνο με βενζίνη ως πηγή καυσίμου όταν η δεξαμενή CNG είναι κενή. Αυτή η αλλαγή γίνεται αυτόματα χωρίς να αντιλαμβάνεται ο οδηγός οποιαδήποτε διαφορά στην απόδοση του οχήματος ή στον χειρισμό του.

Μια ένδειξη ανάβει στον πίνακα οργάνων για να ενημερώσει τον οδηγό ότι οδηγεί με φυσικό αέριο. ‘Ετσι το Ibiza TGI συνδυάζει δύο οχήματα σε ένα, επιτρέποντας τη δυνατότητα πιο βιώσιμης, οικονομικής οδήγησης με συμπιεσμένο φυσικό αέριο ή με βενζίνη.Στην οθόνη εμφανίζονται πληροφορίες σχετικά με την ποιότητα του φυσικού αερίου, τη κατανάλωση και την υπολοιπόμενη απόσταση οδήγησης με τα δύο καύσιμα, καθώς και τις όποιες πιθανές δυσλειτουργίες του συστήματος CNG.

Παρόλο που η δεξαμενή αερίου βρίσκεται κάτω από το πάτωμα του χώρου αποσκευών, το νέο Ibiza TGI εξακολουθεί να προσφέρει αυξημένο αποθηκευτικό χώρο, με συνολική χωρητικότητα 262 λίτρα.

Στη χώρα μας είναι διαθέσιμο και η τιμή του είναι 15.300 ευρώ για την πλήρως εξοπλισμένη έκδoση Style.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.