ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Κέρδισε το στοίχημα της αγοράς η Peugeot με το 208 1,6 BlueHDi

Κέρδισε το στοίχημα της αγοράς η Peugeot με το 208 1,6 BlueHDi

Με ένα 5θυρο αμάξωμα και με έναν αξιοπρεπέστατο κινητήρα που αποδίδει 100 ίππους η Peugeot με το 208 1,6 BlueHDi είχε κερδίσει ένα σημαντικό μερίδιο στην ελληνική αγορά.

Είναι περίεργο πως το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι ιδιαίτερα αγαπητό στο γυναικείο κοινό. Είναι οι καλές εξωτερικές γραμμές η τις εμπνέει το ιδιαίτερα προσεγμένο εσωτερικό του 208.

Αν και προσωπικά μου αρέσει η γενικότερη φιλοσοφία της γαλλικής φίρμας, ωστόσο πάντα προσπαθούσα να μάθω γιατί άρεσε στις γυναίκες οδηγούς. Γιατί το αγόραζαν με κλειστά μάτια. Και γι αυτό όταν μια γυναίκα οδηγούσε ένα Peugeot 208 δεν έχανα την ευκαιρία να ρωτήσω.

Πολλές είπαν ότι τους αρέσει γιατί έχει τις διαστάσεις που χρειάζονται τόσο για τις προσωπικές τους μετακινήσεις όσο και για τις οικογενειακές τους εκδρομές.

Κάποιες αναφέρθηκαν στις εξωτερικές γραμμές που τους ταιριάζει και λίγες είναι αυτές που είπαν ότι πρόκειται για ένα ζωντανό και αξιόπιστο αυτοκίνητο.

Λοιπόν θα σας αποκαλύψω ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των γυναικών που ρωτήθηκαν είπαν ότι τους αρέσει το σχετικό μικρό τιμόνι που έχουν σήμερα τα περισσότερα Peugeot ακόμη και στα μεγαλύτερα μοντέλα.

Αν και δεν είναι από τα πλέον πρόσφατα μοντέλα που εισήχθησαν στην ελληνική αγορά ωστόσο ξαναδοκίμασα το ανανεωμένο 208 1,6 BlueHDi. Γιατί πιστεύω ότι είναι ένα από τα λίγα μοντέλα που απευθύνονται στον Έλληνα καταναλωτή που δοκιμάζεται σήμερα με ένα σωρό φόρους και δυσκολεύεται να τα βγάλει πέρα οικονομικά.

Το Peugeot 208 1,6 BlueHDi είναι σαφέστατα με νεανικές γραμμές. Έχει τη δική του προσωπικότητα που τη συνδυάζει με τη γαλλική φινέτσα. Στο δρόμο είναι ζωντανό αλλά και οικονομικό. Ο κινητήρας των 1.560 κ.εκ αποδίδει 100 ps στις 3750 στροφές, η δε ροπή του είναι 25.5 kgm στις 1.750 rpm.

Για να μην σας μπερδεύω με νούμερα θα σας το πω πιο απλά. Ο πετρελαιοκινητήρας είναι το μεγάλο ατού του μικρού Peugeot. Έχει μεγάλα αποθέματα ροπής για αυτό και δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί ως αργό αυτοκίνητο. Τόσο στο κέντρο της πόλης όσο και στους ανοικτούς δρόμους δεν σε κουράζει αλλά το βασικότερο δεν σε υποχρεώνει για συχνές στάσεις στα πρατήρια καυσίμων. Δηλαδή το άλλο μεγάλο του ατού είναι η μικρή του κατανάλωση.

Ένα άλλο στοιχείο που το κάνει ιδιαίτερα αγαπητό είναι ότι στην αρχή του χρόνου όταν κάποιοι καλούνται να πληρώσουν τέλη κυκλοφορίας το 208 βγάζει την ένδειξη στον τερματικό του υπουργείου Μηδέν Ευρώ. Εκεί να δείτε τι χαρά κάνουν όσοι έχουν Peugeot 208 που οι εκπομπές CO2 είναι 79 gr/km. Σημαντικό να μην πληρώνεις «Τέλη Κυκλοφορίας».

Στο δρόμο το αυτοκίνητο της δοκιμής μας είχε εξαιρετική κύλιση. Είναι άνετο και ασφαλές. Προβλέψιμο. Φιλικό. Δεν μπήκαμε στις στροφές με τα τέσσερα. Άλλωστε δεν προορίζεται για αγώνες. Το 208 προορίζεται για αγοραστές που εκτός από την ασφάλεια θέλουν να κινηθούν οικονομικά.

Σίγουρα τέσσερις ενήλικοι ταξιδεύουν άνετα αλλά και οι πέντε δεν δυσανασχετούν. Το μήκος είναι 3.960, το πλάτος 1.829 και το ύψος 1.460 mm. Ο χώρος αποσκευών είναι 285 lt.

Το κιβώτιο είναι χειροκίνητο πέντε σχέσεων. Η μετάδοση είναι στους μπροστινούς τροχούς. Την τελική του, τα 187 χιλιόμετρα δεν τα φτάσαμε ποτέ. Ενημερωτικά σας λέω ότι η Τροχαία έβγαλε στους δρόμους τα ραντάρ για να μαζέψει χρήμα στα άδεια ταμεία του κράτους. Όποτε αν κάποιος δεν θέλει να είναι «αιμοδότης» πειθαρχεί στις πινακίδες που σε πολλά σημεία θα πρέπει να αναθεωρηθούν τα όρια ταχύτητας. Το γαλλικό εργοστάσιο και αναγκαστικά εκεί στηριζόμαστε δίνει 10.7 δευτερόλεπτα επιτάχυνση από 0-100 km και μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,6 lt .

Το μικρό τιμόνι είναι αρκετά καλό. Υπάκουο. Μπορεί στις γυναίκες όπως είπα να αρέσει, αλλά προσωπικά θα το προτιμούσα λίγο μεγαλύτερο. Βέβαια όλα είναι μια συνήθεια. Το δοκίμασα σε βουνό με ατέλειωτες στροφές. Πατάει στο δρόμο. Δεν τρομάζει. Έχει μια μικρή αλλά προβλέψιμη υποστροφή.

Εντυπωσιακά είναι τα φρένα του. Στα κατηφορικά κομμάτια και σε συνεχόμενη χρήση δεν έδειξαν σημάδια κόπωσης. Το 208 1,6 BlueHDi είναι μια κλασική γαλλική πρόταση. Με κορυφαία άνεση και ασφάλεια.

Η τιμή του; Μάλλον δελεαστική. Ξεκινάει από τις 15.700 ευρώ και ανάλογα τα «καλούδια» που θα προστεθούν η τιμή ανεβαίνει. Το μοντέλο της δοκιμής στην έκδοση active Plus φτάνει τα 17.300 ευρώ. Με τις προωθητικές ενέργειες της ελληνικής εταιρίας η τιμή του μοντέλου προσφέρεται σήμερα στα 16.500 ευρώ. Για όλα αυτά η Peugeot με το 208 1,6 BlueHDi , κέρδισε το στοίχημα της αγοράς.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.