ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

Με ειδική προνομιακή τιμή το Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip

Με ειδική προνομιακή τιμή το Suzuki S-Cross 1.4 BoosterJet AllGrip

Το S–Cross της Suzuki μπορεί να μην είναι από τα πιο νέα μοντέλα, έχει όμως τη φρεσκάδα ενός καινούργιου crossover με κίνηση στους τέσσερις τροχούς. Αυτό το κάτι παραπάνω το οφείλει στον βενζινοκινητήρα του αλλά και στην έκδοση AllGrip. Με το επιβλητικό παρουσιαστικό του, θυμίζει αμερικάνικο αυτοκίνητο.

Το μοντέλο που θα σας παρουσιάσουμε είναι το SX4 S-Cross σε χρώμα Sphere Blue, με κινητήρα βενζίνης, 1.4 BoosterJet στην τετρακίνητη έκδοση και χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων.

Το ανανεωμένο S-Cross σχεδιαστικά έχει αλλάξει στο εμπρός μέρος, κυρίως στη μάσκα, το καπό, τον προφυλακτήρα και τα φωτιστικά σώματα. Πιο μοντέρνες είναι οι ζάντες αλουμινίου. Ακόμη έχουμε έναν κινητήρα τούρμπο και ένα σύστημα τετρακίνησης που το κάνει να διαφέρει από τα άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας.

Το πιο σημαντικό είναι ότι απευθύνεται σε νέους οικογενειάρχες που θέλουν χώρους και αγαπούν την off road οδήγηση. Γι αυτό το S-Cross φέρει και τα χαρακτηριστικά All Grip. Σίγουρα δεν μπορεί να μπει δίπλα στα αυθεντικά Jeep Compass, Renegade η Wrangler. Αλλά δεν θα πει όχι σε μια off road διαδρομή αφού με τη νέα γενιά τετρακίνησης είναι πιο ευέλικτο ενώ δεν φοβάται και τον κακό χωμάτινο δρόμο αφού η απόσταση από το έδαφος είναι 180 χιλιοστά. Έχει ψηλώσει κατά 15 χιλιοστά σε σχέση με τον προκάτοχό του.

Δελεαστική προσφορά

Η τιμή του Suzuki SX4 S-Cross, 1.4 BoosterJet, 4Χ4, AllGrip που αποδίδει 140 ίππους, στην έκδοση GL + ( αυτοκινήτου της δοκιμής μας) είναι 22.840 ευρώ. Είναι μια ειδική προσφορά που κάνει η ελληνική εταιρία Σφακιανάκης, που αντιπροσωπεύει τα αυτοκίνητα της Suzuki.

Και νομίζω ότι συμφέρει η έκδοση 4Χ4 γιατί είναι μόλις 1560 ευρώ ακριβότερη από την έκδοση που ναι μεν φοράει τον ίδιο κινητήρα αλλά έχει κίνηση μόνο στους δύο τροχούς. Δηλαδή αυτό που οδηγούσαμε έχει 22.840 ενώ το αντίστοιχο με κίνηση στους δύο τροχούς S-Cross GL+ με τον τούρμπο κινητήρα που αποδίδει 140 ίππους, κοστίζει 21.280 ευρώ.

Βάλτε κάτω και αφαιρέστε από 22.840-21.280 σημαίνει ότι με αυτή τη μικρή διαφορά μπορείτε να πάτε όπου θέλετε χωρίς να έχετε το φόβο να κολλήσετε. Κάτι που εύκολα μπορεί να συμβεί με την έκδοση 4Χ2.

Μια που αναφερόμαστε στις τιμές θα πρέπει να σας δώσω και τις τιμές με τον κινητήρα diesel οπότε να κάνετε τις δικές σας συγκρίσεις. Το ίδιο ακριβώς αυτοκίνητο 4Χ2 με κινητήρα diesel κοστίζει 21.900 ευρώ. Δηλαδή ανάμεσα στη βενζίνη και το πετρέλαιο η διαφορά είναι 620 ευρώ .

Όμως αν η διαφορά είναι μικρή ανάμεσα στα δύο ίδια μοντέλα αλλά με διαφορετικούς κινητήρες στην 4Χ2, αυτό δεν συμβαίνει και με τις εκδόσεις 4Χ4. Εδώ οι διαφορές είναι μεγάλες. Δηλαδή η 4Χ4 κοστίζει 26.500 ευρώ ενώ η 4Χ2 (με τον ίδιο κινητήρα) μόλις 21.900. Η διαφορά είναι 4.600 ευρώ. Φαίνεται ότι η δελεαστική τιμή – προσφορά είναι μόνο για τις βενζινοκίνητες εκδόσεις.

Χαρακτηριστικά

Το S – Cross έχει μήκος 4.300 χιλιοστά, πλάτος 1.785 χιλιοστά , ύψος 1.580 χιλιοστά ενώ το μεταξόνιο είναι 2.600 χιλιοστά. Με τον κινητήρα 1.4 BoosterJet αποδίδει 140 /5.500 σ.α.λ ενώ η ροπή του είναι 220 από τις 1.500 – 4.000 σ.α.λ. Η τροφοδοσία είναι άμεσου ψεκασμού. Το βάρος του είναι 1.230 κιλά και θεωρείται από τα πιο ελαφρά crossover και τετρακίνητα αυτοκίνητα στην κατηγορία του.

Στο εσωτερικό

Τέσσερα άτομα ταξιδεύουν άνετα. Δεν υπάρχει ζήτημα χώρου η προβλήματα με τα γόνατα ακόμη και σε έναν ψηλό επιβάτη που κάθεται πίσω. Ακόμη και πέντε άτομα μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς να στριμωχθούν. Αξιοπρεπέστατος είναι και ο χώρος των αποσκευών που με όλα τα καθίσματα σε λειτουργία είναι 430 λίτρα ενώ αν πέσουν τα πίσω καθίσματα, ο χώρος αυξάνεται σε 1.269 λίτρα.

Στην έκδοση GL+ υπάρχουν συστήματα infotainment και στο ταμπλό ένα multimedia σύστημα με οθόνη αφής 6,2”. Υπάρχει ακόμη κάμερα οπισθοπορείας που διευκολύνει στο παρκάρισμα. Φυσικά δεν λείπουν τα MP3, USB, Bluetooth. Δεν υπήρχε όμως στη δική μας έκδοση το navigation. Απαραίτητο σήμερα σε κάθε αυτοκίνητο. Φυσικά με μια έξτρα χρέωση όλα όσα χρειάζεται ο σύγχρονος οδηγός μπορεί να τα αποκτήσει.

Στο δρόμο

Ο οδηγός, κάθεται ψηλά και έχει καλή ορατότητα. Στο δρόμο με άσφαλτο δεν χρειάζεται να χρησιμοποιήσει την τετρακίνηση παρά μόνο αν βρέχει η χιονίζει. Η εργονομία του είναι καλή. Τα πλαστικά υλικά στο εσωτερικό είναι σκληρά.

Το αυτοκίνητο της δοκιμής μας κινείται μέσω ενός χειροκίνητου επιλογέα 6 σχέσεων. Στο δρόμο το S-Cross στέκεται καλά και δεν τρομάζει στις στροφές παρά το γεγονός ότι έχει σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, μεγαλύτερο ύψος από το έδαφος. Τα ελαστικά του είναι 215/60R16. Το σύστημα διεύθυνσης είναι με ηλεκτρική υποβοήθηση. Τα φρένα του είναι ικανοποιητικά. Μπροστά έχει αεριζόμενους δίσκους και πίσω ταμπούρα. Η μπροστινή ανάρτηση είναι με γόνατα MacPherson και πίσω έχει ημιάκαμπτο άξονα.

Το S Cross κινείται μέσω του συστήματος AllGrip. Είναι ένα σύστημα αυτόματης τετρακίνησης με κεντρικό ηλεκτρομαγνητικό συμπλέκτη. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει μια από τις τέσσερις θέσεις του επιλογέα. Στη θέση Auto το πρόγραμμα στέλνει μόνο όταν χρειάζεται τη ροπή στον πίσω άξονα.

Αν διαλέξει την ένδειξη Sport, τότε η απόκριση του γκαζιού γίνεται πιο άμεση. Μεταφέρει 20% περισσότερη ροπή πίσω. Η ένδειξη Snow είναι αποκλειστικά για το χιόνι η για δύσκολες συνθήκες εκτός ασφάλτου. Για πολύ δύσκολες συνθήκες η καλύτερη ένδειξη είναι Lock. Έτσι ο οδηγός κλειδώνει τον κεντρικό συμπλέκτη και η ροπή μοιράζεται 50-50 εμπρός και πίσω.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Σε γενικές γραμμές το S-Cross είναι εύκολο στην οδήγηση. Η κατανάλωση του κινείται σε λογικά επίπεδα. Σύμφωνα με τις εργοστασιακές μετρήσεις από 0-100 στον κύκλο εκτός πόλης καταναλώνει 5.2 λίτρα, εντός πόλης 6.6 λίτρα και στην μικτή διαδρομή 5.6 λίτρα. Αυτά τα νούμερα δεν τα πλησιάσαμε . Η κατανάλωση στο αυτοκίνητο της δοκιμής ήταν ανάμεσα στα 7.5-7.9 λίτρα. Οι εκπομπές CO2 είναι 128. Η τελική του ταχύτητα «αγγίζει» τα 200 χλμ.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.