ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

To νέο pickup της Mercedes-Benz έφθασε – Οι παραγγελίες ξεκίνησαν (φωτό)

To νέο pickup της Mercedes-Benz έφθασε – Οι παραγγελίες ξεκίνησαν (φωτό)

Η νέα X-Class είναι διαθέσιμη στην Ελλάδα από 35.028€ (συμπερ. ΦΠΑ & ΕTΤ) και οι παραγγελίες έχουν ήδη ξεκινήσει για την πρώτη σειρά οχημάτων που αναμένονται στην Ελλάδα το Νοέμβριο.

Με την πρωτοποριακή, χαρακτηριστική σχεδίαση μιας Mercedes-Benz, η X-Class – θα ταξινομείται ως επαγγελματικό όχημα (N1)- , καταφέρνει να ισορροπεί αριστοτεχνικά ανάμεσα στα σκληροτράχηλα και κομψά χαρακτηριστικά. Το επίσημο λανσάρισμά της στην Ελλάδα θα γίνει στις 11 Νοεμβρίου, αλλά οι παραγγελίες ξεκίνησαν.

Το μυώδες αμάξωμα, οι καθαρές, λιτές γραμμές σχεδίασης και τα σαφή χαρακτηριστικά εφιστούν την προσοχή στις βασικές αξίες του pickup με ένα συναισθηματικά ελκυστικό τρόπο – σε συνδυασμό με τη σχεδόν ανεξάντλητη λειτουργικότητά της. Η X-Class μπορεί να μεταφέρει ωφέλιμο φορτίο βάρους 1,1 τόνων. Υπεραρκετό για τη μεταφορά 17 γεμάτων βαρελιών 50 λίτρων στο χώρο φόρτωσης, για παράδειγμα. Έχει τη δυνατότητα ρυμούλκησης 3,5 τόνων, ενώ μπορεί επίσης να ρυμουλκεί τρέιλερ μεταφοράς αλόγων ή σκάφος οκτώ μέτρων.

Συνδυάζει τα τυπικά χαρακτηριστικά ενός pickup με τα κλασικά πλεονεκτήματα μίας Mercedes-Benz: τη στιβαρή κατασκευή με τη μοντέρνα σχεδίαση, εντυπωσιακές δυνατότητες off-road με μία άκρως δυναμική οδήγηση και ασφάλεια, την υπερσύγχρονη λειτουργικότητα με την κομψή άνεση. Το νέο pickup υψηλών επιδόσεων διαθέτει άνετη ανάρτηση με πλαίσιο τύπου σκάλας, πίσω συμπαγή άξονα πολλαπλών συνδέσμων, μπροστινή ανεξάρτητη ανάρτηση τροχών με σπειροειδή ελατήρια και στους δύο άξονες. Έρχεται να μπει δυναμικά σε αυτή την κατηγορία με τρεις διαφορετικές γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού, διάφορες εκδόσεις συστημάτων μετάδοσης κίνησης, πλούσια ποικιλία υλικών και χρωμάτων και εκτενή γκάμα αξεσουάρ της Mercedes-Benz, τα οποία προσφέρουν τη δυνατότητα περαιτέρω εξατομίκευσης. Έτσι, η X-Class μπορεί να ικανοποιεί πολλούς και διαφορετικούς ρόλους: από ένα στιβαρό pickup παντός εδάφους μπορεί να μεταμορφωθεί σε ένα κομψό οικογενειακό αυτοκίνητο πόλης.

Η X-Class αναπτύχθηκε ειδικά για τις μεταβαλλόμενες απαιτήσεις της διεθνούς αγοράς των pickups. Η ζήτηση για μεσαίου μεγέθους pickup οχήματα με κλασικά χαρακτηριστικά άνεσης επιβατικού αυτοκινήτου βρίσκεται σε σταθερή άνοδο τα τελευταία χρόνια. Ταυτόχρονα, έχει αυξηθεί το ποσοστό των pickups ιδιωτικής χρήσης. Δεν θεωρούνται πλέον μόνο ως «άλογα εργασίας». Η Mercedes-Benz είναι ο πρώτος κατασκευαστής premium οχημάτων που αντιλήφθηκε αυτές τις αλλαγές και σχεδίασε το πρώτο pickup που εντυπωσιάζει με τις επιδόσεις και την πολύ-λειτουργικότητά του.

Το pickup με το αστέρι της Mercedes διατίθεται σε τρεις γραμμές σχεδίασης και εξοπλισμού για τις διαφορετικές απαιτήσεις της εργασίας και της ζωής:

• Η βασική γραμμή X-Class PURE είναι ιδανική για σκληρή, λειτουργική χρήση. Είναι ένα τέλειο «άλογο εργασίας». Ταυτόχρονα, όμως, η άνεση και η σχεδίασή της την αναδεικνύουν σε τέλειο σύντροφο για τις επισκέψεις σε πελάτες και προμηθευτές, αλλά και για ιδιωτικές δραστηριότητες.

• Η X-Class PROGRESSIVE προορίζεται για ανθρώπους που θέλουν ένα σκληροτράχηλο pickup που προσφέρει χαρακτηριστικά στυλ και άνεσης – να είναι η «επαγγελματική κάρτα» για την επιχείρησή τους και ταυτόχρονα ένα αναπαυτικό και πολυτελές αυτοκίνητο ιδιωτικής χρήσης.

• Η X-Class POWER είναι η κορυφαία έκδοση. Απευθύνεται σε πελάτες για τους οποίους, το στυλ, η κομψότητα, οι επιδόσεις και η άνεση είναι υπέρτατης σημασίας. Ως αντισυμβατικό lifestyle όχημα, είναι κατάλληλο τόσο για το αστικό περιβάλλον όσο και για δραστηριότητες αθλητικές ή ελεύθερου χρόνου, πέρα από τα συνηθισμένα. Η σχεδίαση και το υψηλό επίπεδο εξοπλισμού της αντανακλούν έναν ανεξάρτητο και ιδιαίτερο τρόπο ζωής.

Δυναμική σιλουέτα με τη χαρακτηριστική σχεδίαση SUV της Mercedes-Benz

Το μπροστινό τμήμα έχει την εντυπωσιακή όψη ενός SUV της Mercedes-Benz – με το κεντρικά τοποθετημένο αστέρι, τη μάσκα με τη διπλή γρίλια, το υψηλό και έντονα μυώδες καπό και τους προβολείς που εκτείνονται μέχρι τους θόλους. Η μπροστινή ποδιά υπογραμμίζει το πλάτος της και αποκτά το δικό της ιδιαίτερο χαρακτήρα ανάλογα με τη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού. Στη βασική έκδοση PURE δεν είναι βαμμένη ενώ στη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού PROGRESSIVE βάφεται στο χρώμα του οχήματος. Η κορυφαία έκδοση POWER αντίστοιχα διαθέτει προφυλακτήρα βαμμένο στο χρώμα του οχήματος και περιλαμβάνει χρωμιωμένη προστατευτική ποδιά. Υπάρχουν εννέα όμορφα χρώματα βαφής και μεγάλη ποικιλία αποκλειστικών ζαντών 17, 18 ή 19 ιντσών, για να επιλέξει κανείς, ανεξαρτήτως έκδοσης.

Λιτή σχεδίαση για το πίσω τμήμα με προφυλακτήρα και ενσωματωμένο σκαλοπάτι στο βασικό εξοπλισμό.

Ο πίσω προφυλακτήρας επίσης διαφέρει ανάλογα με την επιλεγμένη γραμμή σχεδίασης και εξοπλισμού: είναι μαύρος για την έκδοση PURE και στο χρώμα του οχήματος για την έκδοση PROGRESSIVE. Η έκδοση POWER διαθέτει προφυλακτήρα χρωμίου για ιδιαίτερα πολυτελή εμφάνιση. Για βολική πρόσβαση στο χώρο φόρτωσης, ο προφυλακτήρας διαθέτει ενσωματωμένο σκαλοπάτι. Εάν δεν επαρκεί η πόρτα με γωνία ανοίγματος 90 μοιρών του βασικού εξοπλισμού, η X-Class μπορεί να κατασκευαστεί προαιρετικά και χωρίς πίσω προφυλακτήρα, οπότε η πίσω πόρτα ανοίγει μέχρι 180 μοίρες.

Η επιφάνεια φόρτωσης είναι σχεδιασμένη έτσι, ώστε μία ευρωπαλέτα να χωράει ανάμεσα στους δύο θόλους τροχών. Η X-Class είναι το μοναδικό μεσαίου μεγέθους pickup που περιλαμβάνει φωτισμό του χώρου φόρτωσης στο βασικό εξοπλισμό. Το τρίτο φως φρένων διαθέτει λαμπτήρες LED, οι οποίοι φωτίζουν ολόκληρη την επιφάνεια φόρτωσης. Μία πρίζα 12 V στο χώρο φόρτωσης για πρόσθετες συσκευές, όπως συμπιεστές, είναι επίσης μέρος του βασικού εξοπλισμού.

Στις εκδόσεις X-Class PROGRESSIVE και POWER είναι κυλινδρικά. Ανάμεσα στα στρογγυλά όργανα φιλοξενείται μία οθόνη πολυμέσων 5,4 ιντσών. Χάρη στα πλήκτρα που βρίσκονται στο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, του βασικού εξοπλισμού, οι ρυθμίσεις στην έγχρωμη οθόνη ελέγχονται χωρίς να απομακρύνει ο οδηγός τα χέρια από το τιμόνι. Το τιμόνι με τα 12 συνολικά πλήκτρα του ρυθμίζεται ως προς το ύψος βελτιώνοντας την εργονομία και βελτιώνοντας τη θέση καθίσματος του οδηγού. Στις X-Class PROGRESSIVE και POWER, το τιμόνι, η λαβή του μοχλού αλλαγής ταχυτήτων και ο μοχλός του χειρόφρενου επενδύονται με δέρμα.

Υψηλή ροπή και απολαυστικές επιδόσεις με τέσσερις και έξι κυλίνδρους

Από τις αρχές της διάθεσής της στην αγορά, θα διατίθεται με δύο πανίσχυρους και αποδοτικούς τετρακύλινδρους κινητήρες «ζωηρών» επιδόσεων. Ο υψηλής ροπής πετρελαιοκινητήρας common-rail (άμεσου ψεκασμού) με κυβισμό 2,3 λίτρων διατίθεται σε δύο βαθμίδες ισχύος. Στον πετρελαιοκινητήρα X 220 d με απλό στροβιλοσυμπιεστή, αποδίδει 120 kW/163 hp ενώ στον με διπλό στροβιλοσυμπιεστή X 250 d φτάνει στην ισχύ των 140 kW/190 hp. Και τα δύο πετρελαιοκίνητα μοντέλα διατίθενται με σύστημα κίνησης στους πίσω τροχούς ή με σύστημα επιλογής τετρακίνησης. Όλοι οι κινητήρες χαρακτηρίζονται από την ήρεμη λειτουργία με χαμηλούς κραδασμούς και την υψηλή απόδοση ισχύος σε συνδυασμό με χαμηλή κατανάλωση καυσίμου. Η ισχύς μεταδίδεται μέσω ενός μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων. Κατ’ επιλογήν διατίθεται ένα αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων στα μοντέλα X 250 d και X 250 d 4MATIC με κινητήρα 140 kW/190 hp.

Από τα μέσα του 2018 θα διατίθεται ένα πετρελαιοκινητήρας V6 υψηλής ροπής, ο οποίος θα διασφαλίζει μεγαλύτερη ευελιξία εντός κι εκτός δρόμου. Αποδίδει ισχύ 190 kW/258 hp και μέγιστη ροπή 550 Nm, δίνοντας στην X-Class με τον κινητήρα X 350 d 4MATIC τη θέση του ηγέτη της κατηγορίας. Το κορυφαίο αυτό μοντέλο της X-Class θα περιλαμβάνει στο βασικό εξοπλισμό το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC και το αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων 7G-TRONIC PLUS με χειριστήρια αλλαγής στο τιμόνι και λειτουργία ECO start/stop. Το σύστημα DYNAMIC SELECT διατίθεται ως πρόσθετος εξοπλισμός. Μέχρι σήμερα, σπάνια περιλαμβάνεται διακόπτης προγραμμάτων οδήγησης στην κατηγορία των pickup. Αυτή η τεχνολογία επιτρέπει στον οδηγό να προσαρμόζει την οδηγική εμπειρία στις προτιμήσεις του – από χαλαρή και άνετη έως απαιτητικά σπορ οδήγηση. Μπορείτε να επιλέξετε ανάμεσα σε πέντε διαφορετικά προγράμματα οδήγησης: Comfort, ECO, Sport, Manual και Offroad. Τα προγράμματα αυτά τροποποιούν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα, το χρονισμό αλλαγής ταχυτήτων στο αυτόματο κιβώτιο και τη λειτουργία ECO start/stop.

Η ανάρτηση άνεσης είναι σχεδιασμένη κατά τρόπο, ώστε να επιτυγχάνει υψηλά επίπεδα δυναμικής οδήγησης και άνεσης στο δρόμο, ενώ παρέχει μέγιστες δυνατότητες εκτός δρόμου σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης 4MATIC. Η μελετημένη σχεδίαση της ανάρτησης άνεσης περιλαμβάνει μπροστινό άξονα με διπλά ψαλίδια και πίσω συμπαγή άξονα πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι ιδανικός για τη μεταφορά μεγάλων φορτίων. Αυτός ο συνδυασμός διασφαλίζει ότι η ανάρτηση παραμένει άνετη και η συμπεριφορά του οχήματος στο δρόμο ασφαλής, ανεξάρτητα από την κατάσταση φόρτωσης.

Επιλεγόμενη ή μόνιμη – τετρακίνηση 4MATIC για κάθε έδαφος

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το σύστημα επιλογής τετρακίνησης 4MATIC, που εξοπλίζει τα μοντέλα X 220 d 4MATIC και X 250 d 4MATIC, κατακτά όλα τα εδάφη. Με αυτό το σύστημα, η κίνηση μεταδίδεται επιλεκτικά και στους μπροστινούς τροχούς ανάλογα με το έδαφος. Από τα μέσα του 2018, η Mercedes-Benz θα διαθέτει το pickup της και με μόνιμη τετρακίνηση. Με αυτόν τον τρόπο, η X-Class θα προσφέρει μέγιστη απόδοση και πρόσφυση ακόμη και με μέγιστη ταχύτητα στο δρόμο. Το σύστημα μόνιμης τετρακίνησης 4MATIC θα προσφέρεται μόνο σε συνδυασμό με τον εξακύλινδρο κινητήρα. Εκτός δρόμου, και οι δύο εκδόσεις του συστήματος 4MATIC εξασφαλίζουν την ίδια κυρίαρχη συμπεριφορά χάρη στις σχέσεις μετάδοσης low range και το προαιρετικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα. Όλα τα τετρακίνητα μοντέλα περιλαμβάνουν στο βασικό εξοπλισμό τους το σύστημα ελέγχου κατάβασης Downhill Speed Regulation (DSR).

TAGS:
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.