ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

SEAT και CUPRA στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018

SEAT και CUPRA στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018

Οι προβολείς στο περίπτερο της Seat στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στη Γενεύη πέφτουν πάνω στο CUPRA e-Racer, που κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα του και θα είναι το πρώτο 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο στο κόσμο !

Για να είμαστε πιο σωστοί η μάρκα CUPRA θα έχει το δικό της περίπτερο δίπλα στο περίπτερο της Seat. Αν και το αυτοκίνητο αυτό πρωτοεμφανίσθηκε πριν από λίγες ημέρες στη Βαρκελώνη, ωστόσο στην έκθεση της Γενεύης κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα. CUPRA, μία ακόμη νέα εταιρεία της SEAT

Η SEAT που είναι μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες μάρκες στην Ευρώπη αναδιοργανώνεται στο πνεύμα της δημιουργίας μίας μεγάλης επιχείρησης, ενώ παράλληλα αναπτύσσει ενσωματωμένες start-up εταιρείες όπως η SEAT Metropolis. Αυτή την εποχή βρίσκεται στην καλύτερη φάση για το λανσάρισμα της νέας μάρκας. Και αυτή η μάρκα είναι η Cupra.

Η νέα μάρκα CUPRA θα αναλάβει όλες τις δραστηριότητες που μέχρι τώρα είχε η SEAT Sport. H CUPRA θα κληρονομήσει τη συμμετοχή της SEAT στον κόσμο του μηχανοκίνητου αθλητισμού που είχε διάρκεια πάνω από 40 χρόνια, έχοντας παράλληλα την επίγνωση ότι το μέλλον των αγώνων θα κινηθεί πάνω σε εναλλακτικά συστήματα κίνησης. Στόχος της CUPRA είναι να ανοίξει το δρόμο και να οδηγήσει την αλλαγή προς αποδοτικούς και καθαρούς αγώνες.

Με αυτό το πνεύμα, το CUPRA e-Racer έχει έναν ιδιαίτερα ξεχωριστό ηγετικό ρόλο στο περίπτερο της CUPRA στο Διεθνές Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης. Από το 2014, η SEAT αποτελεί σημείο αναφοράς για το Πρωτάθλημα TCR με το Leon Cup Racer, χωρίς να ξεχνάμε πως η SEAT Sport εξελίσσει και παράγει όλα τα μοντέλα του Ομίλου Volkswagen που συμμετέχουν στο Πρωτάθλημα TCR (Audi RS3 LMS και Volkswagen Golf GTI TCR) τόσο σε περιφερειακό όσο και σε διεθνές επίπεδο.

Το CUPRA e-Racer είναι ένα 100% ηλεκτρικό αγωνιστικό αυτοκίνητο, βασισμένο στο βενζινοκίνητο Cup Racer, πιο φιλικό προς το περιβάλλον και με εντυπωσιακή απόδοση. Και το καλύτερο είναι ότι έχει πολλά ακόμη πλεονεκτήματα.

Ξεκινάμε από τον ηλεκτρικό κινητήρα που είναι πολύ πιο απλός, απαιτεί λιγότερη συντήρηση και πάνω από όλα είναι πιο αποδοτικός αφού χρησιμοποιεί όλη την παρεχόμενη ενέργεια ενώ ένας κινητήρας εσωτερικής καύσης χρησιμοποιεί στην καλύτερη περίπτωση έως το 30% της ενέργειας. Επιπλέον, η κινητική ενέργεια αξιοποιείται για την ανάκτηση ισχύος υπό συνθήκες φρεναρίσματος και επιβράδυνσης.

Η επιτάχυνση είναι πολύ καλύτερη καθώς ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο αποδίδει τη μέγιστη ροπή από τη στιγμή που πιέζεται ο επιταχυντής. Δεν είναι πλέον απαραίτητο να επιτευχθεί ένα ορισμένο επίπεδο περιστροφών ανά λεπτό προκειμένου να επιτευχθεί και η μέγιστη απόδοση. Για τον ίδιο λόγο ένα κιβώτιο ταχυτήτων δεν είναι πλέον απαραίτητο.

Το CUPRA e-Racer είναι ένα αυθεντικό αγωνιστικό αυτοκίνητο με απόδοση 300 kW η οποία σκαρφαλώνει ακόμα και στα 500 kW (680 PS) στο peak της απόδοσης και είναι εφοδιασμένο με ένα μονό κιβώτιο με διανυσματοποίηση ροπής. Το CUPRA e-Racer είναι εξοπλισμένο με νέα τεχνολογία ορατότητας, η οποία απεικονίζει μέσω τριών καμερών στον πίνακα οργάνων τι συμβαίνει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Έτσι δεν χρειάζεται πλέον ο εσωτερικός κεντρικός καθρέπτης.

Το CUPRA e-Racer μπορεί να φτάσει τελική ταχύτητα 270 km/h, με επιτάχυνση από 0 σε 100 km/h σε μόλις 3.2 δευτερόλεπτα και 0 έως 200 km/h σε μόλις 8.2 δευτερόλεπτα.

Η πρόθεση του CUPRA e-Racer είναι να υπερβεί την απόδοση της συμβατικής έκδοσης και να καταδείξει τις τεχνολογικές δυνατότητες της CUPRA σε όλα τα επίπεδα. Σε όλη τη διάρκεια του έτους, το CUPRA e-Racer θα παρουσιαστεί μέσα από ειδικές εκδηλώσεις.

Δημόσιο ντεμπούτο του CUPRA Ateca

Η CUPRA είναι μία ξεχωριστή μάρκα, ειδικά σχεδιασμένη να κατακτήσει τους λάτρεις των αυτοκινήτων που αναζητούν την Εξατομίκευση, την Ποιότητα και την Απόδοση. Τα μοντέλα CUPRA θα είναι εξίσου σπορ, γρήγορα και ευέλικτα, άνετα και λειτουργικά στην καθημερινή οδήγηση αλλά και πιο κομψά και εκλεπτυσμένα.

Ένα από τα highlights του περιπτέρου CUPRA θα είναι το CUPRA Ateca, που κάνει το δημόσιο ντεμπούτο του στη Γενεύη. Το Ateca είναι ένα SUV που σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας εποχής και το τέλειο αυτοκίνητο για το λανσάρισμα της μάρκας CUPRA. Ο κινητήρας του νέου CUPRA Ateca 2.0 TSI αποδίδει 300PS (221 kw). Είναι ένας από τους πιο προηγμένους τεχνολογικά κινητήρες που λειτουργεί με ένα εντελώς νέο σύστημα φιλτραρίσματος σωματιδίων (Otto Particulate Filter System).

Ο κινητήρας αυτός έρχεται με βελτιωμένο και ισχυρό ήχο και συνδυάζεται με 7-τάχυτο κιβώτιο DSG, το οποίο έχει ραφιναριστεί ώστε να προσφέρει πιο σπορ διαχείριση και ταχύτερες, ομαλότερες και ακριβέστερες αλλαγές. Η εξέλιξη του κιβωτίου ταχυτήτων φροντίζει για εξαιρετική απόδοση με χαμηλά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων.

Το CUPRA Ateca έρχεται με σύστημα 4Drive, ένα από τα ασφαλέστερα και πιο προηγμένα συστήματα τετρακίνησης στο κόσμο. Η μετάδοση κίνησης 4Drive αναλύει σε πραγματικές συνθήκες οδήγησης την ταχύτητα του αυτοκινήτου, την ταχύτητα του κάθε τροχού, τη θέση του τιμονιού, το προφίλ οδήγησης, ώστε να τροφοδοτεί κάθε στιγμή, γρήγορα και προοδευτικά τους απαραίτητους κάθε φορά τροχούς.

Το σύστημα 4Drive έχει βελτιστοποιηθεί ώστε να συνεργάζεται με όλα τα προφίλ οδήγησης: Κανονικό, Σπορ, Ατομικό, σε Χιόνι, Off-Road και φυσικά CUPRA. Όταν επιλέγεται το προφίλ οδήγησης CUPRA, ο κινητήρας ανταποκρίνεται άμεσα με έναν σπορ ήχο και το σύστημα δυναμικού ελέγχου πλαισίου (Dynamic Chassis Control) ρυθμίζει την ανάρτηση για να δώσει μια πιο σπορ πινελιά στο αυτοκίνητο.

Το CUPRA Ateca διαθέτει εντυπωσιακή εξωτερική εμφάνιση. Η κυψελοειδής γρίλια στην μάσκα, πάνω από τον εμπρόσθιο αποκλειστικά σχεδιασμένο προφυλακτήρα, φέρει στο κέντρο της το νέο λογότυπο CUPRA σε ματ χαλκό.

Μαύρες γυαλιστερές σχεδιαστικές λεπτομέρειες στις ράγες οροφής, στα καλύμματα των εξωτερικών καθρεπτών, στα πλαίσια των παραθύρων, στα πλαϊνά μαρσπιέ, στους τροχούς, στην εμπρόσθια μάσκα, στους εμπρός και πίσω διαχύτες και στην πίσω αεροτομή, κάνουν το εξωτερικό του CUPRA Ateca πιο ελκυστικό. Άλλο ένα χαρακτηριστικό που αναδεικνύει την αποκλειστική προσωπικότητα του αυτοκινήτου είναι το welcome light που προβάλλει το λογότυπο CUPRA στο έδαφος.

Οι μαύρες δαγκάνες φρένων, ο πίσω σπορ προφυλακτήρας, το χάλκινο λογότυπο CUPRA στο πορτμπαγκάζ, οι τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης στην άκρη του πίσω διαχύτη και οι αποκλειστικές ζάντες αλουμινίου 19 ιντσών με το λογότυπο CUPRA, ενισχύουν τον σπορ χαρακτήρα και την κομψότητα αυτού του μοναδικά δυναμικού SUV. Διατίθεται σε έξι μεταλλικά χρώματα αμαξώματος.

O βασικός εξοπλισμός του CUPRA Ateca είναι προσανατολισμένος προς τρεις βασικές αρχές: τεχνολογία, σχεδίαση και ασφάλεια. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο εξοπλισμός όπως το σύστημα εισόδου και εκκίνησης χωρίς κλειδί, ο ασύρματος φορτιστής, ο ενισχυτής σήματος GSM, η κάμερα 360ο, η οθόνη αφής 8΄΄ με σύστημα πλοήγησης, η ρυθμιζόμενη ανάρτηση, ο ψηφιακός πίνακας οργάνων και το σύστημα παρκαρίσματος είναι standard.

Το CUPRA Ateca μπορεί να φτάσει τελική ταχύτητα 245 km/h και επιταχύνει από 0 έως 100 km/h σε μόλις 5,4 δευτερόλεπτα.

Παρόλο που η κατηγορία των SUV αυξάνεται σε δημοτικότητα, αυτή τη στιγμή στην αγορά δεν υπάρχουν πολλά μοντέλα όπως το CUPRA Ateca και για αυτό το λόγο θα αποτελέσει τον πρώτο πυλώνα της νέας μάρκας.

SEAT Leon CUPRA R ST

Στα πλαίσια της Έκθεσης Αυτοκινήτου της Γενεύης 2018, ένα ακόμη νέο μοντέλο ειδικής έκδοσης κάνει το ντεμπούτο του, το SEAT Leon CUPRA R ST που ξεχωρίζει για τον κινητήρα 300 PS 2.0 TSI, το σύστημα κίνησης 4Drive και το κιβώτιο ταχυτήτων DSG.

Με το ελκυστικό Magnetic Grey χρώμα, το μοντέλο Leon CUPRA R ST ξεχωρίζει για τα λογότυπα, τις διακοσμητικές λεπτομέρειες στις πλευρικές εισόδους αέρα του εμπρός προφυλακτήρα και τις ζάντες 19 ιντσών, στο χρώμα του χαλκού. Είναι εξοπλισμένο με σύστημα πέδησης Brembo και ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2.

Το εμπρός splitter του προφυλακτήρα, το περίβλημα του εσωτερικού καθρέπτη, ο σχεδιαστικά νέος πίσω προφυλακτήρας, οι πλαϊνές ποδιές και ο πίσω διαχύτης είναι από ανθρακονήματα. Ο πίσω διαχύτης πλαισιώνεται από αποκλειστική διπλή μπούκα εξάτμισης σε κάθε πλευρά.

Στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπάρχουν πλάκες αλουμινίου στα μαρσπιέ των εμπρός θυρών με το λογότυπο CUPRA R ST. Η εσωτερική επένδυση των θυρών είναι από ύφασμα με ανθρακονήματα και όταν ο οδηγός πατήσει το κουμπί εκκίνησης του κινητήρα εμφανίζεται στην έγχρωμη οθόνη 8 ιντσών της κονσόλας αποκλειστικό μήνυμα καλωσορίσματος. H παραγωγή του SEAT Leon CUPRA R ST θα ξεκινήσει το Δεκέμβριο 2018.

Νέο SEAT Leon 1.5 TSI EVO

Ένας ακόμη βασικός παίκτης στο περίπτερο της SEAT θα είναι το Leon 1.5 150 PS TSI EVO, εξοπλισμένο με αυτόν τον κινητήρα τελευταίας γενιάς. O τετρακύλινδρος κινητήρας βενζίνης είναι εφοδιασμένος με σύστημα απευθείας ψεκασμού 350 bar, υπερσυμπιεστή και το πρόσφατο Active Cylinder Management (ACT).

O κινητήρας 1.5 TSI λειτουργεί με ένα εντελώς νέο σύστημα φιλτραρίσματος σωματιδίων (Otto Particulate Filter System) σύμφωνα με την τελευταία νομοθεσία εκπομπών ατμοσφαιρικών ρύπων. Προσφέρει χαμηλή κατανάλωση καυσίμου και μειωμένες εκπομπές ρύπων ενώ παράλληλα εξασφαλίζει εξαιρετικές επιδόσεις. Το νέο Leon 1.5 TSI EVO θα είναι διαθέσιμο από το καλοκαίρι.

SEAT Ibiza TGI FR

Το πιο φιλικό προς το περιβάλλον SEAT Ibiza, το Ibiza TGI με συμπιεσμένο φυσικό αέριο (CNG), θα παρουσιαστεί στο περίπτερο της SEAT, στην έκδοση FR για πρώτη φορά.

SEAT Digital Cockpit

Το νέο SEAT Digital Cockpit θα είναι επίσης από τις κύριες καινοτομίες της Έκθεσης Αυτοκινήτου Γενεύης 2018. Ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που θα παρουσιαστεί στο περίπτερο στα μοντέλα CUPRA Ateca, SEAT Leon CUPRA R ST, Leon FR και Arona είναι ένας πίνακας ελέγχου που έχει σχεδιαστεί με την λογική μίας διαδραστικής οθόνης.

Διαθέτει σύγχρονη και ευέλικτη σχεδίαση, προσφέρει λειτουργικότητα και προσαρμόζεται ανάλογα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Ειδικά για τα μοντέλα CUPRA έχει σχεδιαστεί μια αποκλειστική σπορ απεικόνιση προκειμένου ο οδηγός θα έχει ξεκάθαρη εικόνα της ταχύτητας και των στροφών.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.