ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Volvo S90 D4 FWD Inscription αποκλειστικά για λίγους

Volvo S90 D4 FWD Inscription αποκλειστικά για λίγους

Εάν δεν είστε λάτρης της off road οδήγησης ή δεν σας ενδιαφέρουν τα SUV και προτιμάτε τα γρήγορα, άνετα και αξιόπιστα ΙΧ, έχουμε την πρόταση που σας ενδιαφέρει.

Υπολογίστε μόνο ότι τα περισσευούμενα χρήματα σας πρέπει να είναι περισσότερα 50.000 ευρώ. Γιατί αν θα βάλετε και κάτι περισσότερο από αυτά τα χρήματα τότε θα έχετε το αυτοκίνητο που σας ταιριάζει.

Δοκιμάσαμε το πολυτελέστατο Volvo S 90 με τα χαρακτηριστικά D4 στο πίσω καπό. Έχει σημασία να σημειώσετε τον συγκεκριμένο τύπο: S90 D4 FWD Inscription. Γιατί θα δείτε σε λίγο πως μπορεί να αλλάξει η τιμή ενός αυτοκινήτου, απλά και μόνο με τον εξοπλισμό.

Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι η ναυαρχίδα της Volvo και απευθύνεται σ αυτούς που τα θέλουν όλα. Είναι πολυτελέστατο και έχει προκαλέσει πονοκέφαλο στις άλλες αυτοκινητοβιομηχανίες που βλέπουν τα δικά τους πολυτελή μοντέλα (Mercedes E-Class, BMW σειρά 5, Audi A6) να μένουν πίσω από το S90 D4 FWD Inscription.

Ας δούμε λοιπόν το S90 D4 FWD Inscription που προσφέρει ασφάλεια, άνεση στο ταξίδι και φυσικά πολυτέλεια. Για τον οδηγό είναι μια απόλαυση. Για τους επιβάτες ονειρεμένα ταξίδια.

Ένα ίδιο με το αυτοκίνητο της δοκιμής στη βασική έκδοση κοστίζει σήμερα 54.128 ευρώ. Όπως είπα στην αρχή θα πρέπει να σου περισσεύουν 50.000 ευρώ για να αρχίσεις να «χτίζεις» και να σκέφτεσαι τη διαφορά που θα πληρώσεις στο τέλος.

Είχαμε λοιπόν ένα S90 D4 FWD Inscription με πάρα πολλά extras. Και για αυτό το λόγο το δοκιμάσαμε. Όχι για να δούμε το πόσο άψογο είναι το S90 σαν αυτοκίνητο αλλά πόσο διαφορετικό είναι με τα επιπλέον καλούδια του. Η τιμή στο «δικό» μας αυτοκίνητο ανεβαίνει στα 71.206 ευρώ. Είναι αυτό το κάτι παραπάνω που σας είπα ότι θα πληρώσετε αν έχετε διαθέσιμα 50.000 ευρώ.

Αν πάρετε το κομπιουτεράκι σας θα δείτε ότι δύο ίδια αυτοκίνητα αλλά με διαφορετικό εξοπλισμό έχουν 17.078 ευρώ διάφορα. Βασική έκδοση 54.128 + 17.078 (τα έξτρα) μας κάνουν 71.206 ευρώ.

Το «Ό,τι πληρώνεις παίρνεις» δεν λέγεται τυχαία. Γιατί πραγματικά όταν μπαίνεις στο αυτοκίνητο αυτό με τον υπερπλήρη εξοπλισμό αλλάζει η διάθεση σου. Αισθάνεσαι διαφορετικός.

Θέλω να σας προλάβω όμως για να μην αρχίσετε τα σχόλια. Το S90 που κοστίζει 54.128 ευρώ είναι και αυτό με όλα τα συστήματα ασφαλείας, είναι το ίδιο άνετο και ξεκούραστο με την πιο πλούσια έκδοση και δεν χρειάζεται να μπαίνετε σε έξοδα χωρίς λόγο. Αυτό με τα 54.000 είναι τέλειο. Και θα το καταλάβετε όταν το οδηγήσετε.

Πριν μπεις στο αυτοκίνητο ,τα μάτια σου πέφτουν στις ζάντες αλουμινίου 10 ακτίνων 18″ Turbine, Silver bright (245/45R18) . Παρά το μεγάλο μήκος του έχει σπορ εμφάνιση, έντονες γραμμές με αεροδυναμικό συντελεστή, Cd: 0,28. Το πίσω μέρος είναι κάπως συντηρητικό χωρίς να χάνει κάτι από την σπορ εμφάνιση. Σ αυτό βοηθάνε οι διπλές απολήξεις της εξάτμισης.

Ας αφήσουμε όμως το εξωτερικό και ας δούμε τα υπόλοιπα που είναι πιο σημαντικά.

Το S90 D4 FWD Inscription έχει διαστάσεις (μήκος 4.963 – πλάτος 1.879 – ύψος 1.443 mm). Σχεδόν πέντε μέτρα μήκος. Ο χώρος εσωτερικά τεράστιος. Ταξιδεύουν δηλαδή άνετα πέντε επιβάτες. Και φυσικά έχουν και μεγάλο πορτμπαγκάζ (500 lt). Το βάρος του είναι 1.800 kg και οι εκπομπές CO2: 116 g/km.

Στο δρόμο το αυτοκίνητο που έχει κίνηση στους εμπρός τροχούς, είναι αθόρυβο και περνάει τις ανωμαλίες του οδοστρώματος χωρίς να ενοχλεί τους επιβάτες. Ο κινητήρας είναι τετρακύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος Diesel 1.969 cc που αποδίδει 190 hp στις 4.250 rpm (Ροπή: 400 Nm στις 1.750-2.500 rpm). Το κιβώτιο από τα καλύτερα στην αγορά, αυτόματο 8 σχέσεων. Η επιτάχυνσή του πολύ καλή. Παρά τα 1800 κιλά ο κινητήρας δεν δείχνει να κομπιάζει. Οι Σουηδοί έκαναν καλή δουλειά και στη ροπή του πολυτελούς αυτοκινήτου.

Η Volvo δίνει από 0-100 km/h μόλις 8.2 δευτερόλεπτα και τελική ταχύτητα 230 km/h. Αν και έχουμε αισθητές διαφορές στην κατανάλωση θα σας πω ότι η εργοστασιακή μέση μέτρηση είναι 4.4 λίτρα στα 100 km και η δική μας μέση μέτρηση 6.9 λίτρα.

Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει τον τρόπο που θέλει να κινηθεί. Επιλέγει το πρόγραμμα οδήγησης ανάμεσα (Eco, Comfort, Dynamic και Individual) και ξεκινάει. Το σωστό είναι να κινείται με την ένδειξη Comfort αλλά αν διαλέξει την ένδειξη Dynamic τότε αλλάζουν και οι διαθέσεις αφού κινητήρας και τιμόνι έχουν άλλη αίσθηση.

Μία οθόνη αφής δεσπόζει στο κέντρο του ταμπλό. Νομίζετε ότι έχετε μπροστά σας τάμπλετ . Από αυτήν την οθόνη γίνονται όλες οι λειτουργίες των συστημάτων ψυχαγωγίας και ενημέρωσης. Ιδιαίτερα οι νεότεροι σε ηλικία επιβάτες που είναι περισσότερο εξοικειωμένοι στην τεχνολογία θα διαπιστώσουν πόσο εύκολη και χρηστική είναι.O πίνακας οργάνων είναι ψηφιακός και ευανάγνωστος.

Δείτε τι παραπάνω έχει η πλούσια έκδοση της δοκιμής μας από το άλλο S90 D4.

Στο S90 D4 FWD Inscription ο τύπος καθίσματος είναι Comfort (RB20) και η επένδυση είναι με δέρμα Nappa. Έχει VERSATILITY PACK I (ηλεκτρικά ανοιγόμενη πόρτα χώρου αποσκευών, πρίζα 12V στο χώρο αποσκευών, ηλεκτρικά αναδιπλούμενα πίσω καθίσματα και πίσω προσκέφαλα, Keyless Entry). Ακόμη BUSINESS CONNECT (Navigation Pro με RDS και 3D γραφικά, Smartphone Integration,Apple CarPlay και Android Auto).

Επιτρέπει την χρήση του κινητού τηλεφώνου iPhone ή Android μέσω της κεντρικής οθόνης αφής του αυτοκινήτου), έχει Park Assist Pilot & Park Assist εμπρός και πίσω αισθητήρες στάθμευσης στον εμπρός και πίσω προφυλακτήρα και σύστημα ημι-αυτόματου παρκαρίσματος.

Φυσικά αυτόματο σύστημα κλιματισμού ECC – 4 ζώνες κλίματος με ψύξη στο ντουλαπάκι του συνοδηγού, ηλεκτρική ηλιοροφή (φιμέ, με σκιάδιο, και δυνατότητα ανάκλισης εμπρός), αυτόματους αντιθαμβωτικους καθρέπτες (εσωτερικός και εξωτερικοί), ζάντες αλουμινίου 19″ Silver – Diamond cut, με 10 ακτίνες.

‘Όλα αυτά που διαβάσατε κοστίζουν 17.078 ευρώ.

Αν έχετε τώρα διάθεση διαβάστε τι έχει η βασική έκδοση και θα καταλάβετε πιο εύκολα γιατί δεν χρειάζεται σε έναν οικογενειάρχη ο πρόσθετος εξοπλισμός.

Σε όλες τις εκδόσεις ο βασικός εξοπλισμός έχει:

SENSUS ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ – ΗΧΟΣ και ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ

Sensus Connect High Performance : Περιλαμβάνει Bluetooth (με handsfree και audio streaming) , χειριστήρια του ηχοσυστήματος στο τιμόνι, έγχρωμη οθόνη αφής 9′, διπλό δέκτη RDS, ενισχυτή 6 καναλιών 330 watt με 10 ηχεία, σύνδεση USB, φωνητικές εντολές, πρόγραμμα περιήγησης στο Internet, και πρόσβαση σε web apps (η πρόσβαση στο Διαδίκτυο γίνεται μέσω του smartphone, πιθανό κόστος για τα δεδομένα επιβαρύνει τον χρήστη).

Υπάρχει σύστημα αποφυγής εμπρόσθιας σύγκρουσης (το σύστημα βοηθά τον οδηγό σε περίπτωση επικείμενης σύγκρουσης με οχήματα, πεζούς, ποδηλάτες και μεγάλα ζώα) Είναι αυτό που λέμε City Safety. Το σημαντικό είναι ότι λειτουργεί και τη νύχτα, σε όλες τις ταχύτητες μέχρι τα 200 km/h. Δώστε ιδιαίτερη βάση στο σύστημα που έχει και βοηθάει τον οδηγό στην κακιά στιγμή. Είναι το σύστημα αποφυγής σύγκρουσης σε διασταύρωση με αντιθέτως κινούμενα οχήματα.

Στα στάνταρ υπάρχουν ακόμη προβολείς LED (όχι AHB) με ενσωματωμένα φώτα ημέρας, ESC – ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας, με προηγμένα υποσυστήματα ελέγχου (το σύστημα βοηθά τον οδηγό να αποφύγει την ολίσθηση και βελτιώνει την πρόσφυση του αυτοκινήτου), Hill Start Assist (υποβοήθηση εκκίνησης σε ανηφόρα), Adaptive Cruise Control, με καθορισμό μέγιστης ταχύτητας και ελάχιστης απόστασης από το προπορευόμενο όχημα και αυτόματη προσαρμογή της ταχύτητας σύμφωνα με την κίνηση εμπρός (οχήματα που κινούνται πιο αργά). Στα αυτόματα κιβώτια μπορεί να ακινητοποιήσει/επανεκκινήσει το αυτοκίνητο.

Με το Pilot Assist το αυτοκίνητο έχει ημι-αυτόνομη οδήγηση με υποβοήθηση στο τιμόνι για διατήρηση της πορείας εντός της λωρίδας (έως τα 130 km/h) , ακόμη και χωρίς προπορευόμενο όχημα, Lane Keeping Aid, που προειδοποιεί τον οδηγό μέσω δονήσεων στο τιμόνι σε περίπτωση που υπερβεί τη γραμμή της λωρίδας του και προσφέρει υποβοήθηση για τη διατήρηση της πορείας εντός της λωρίδας. Το σύστημα υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας είναι διαθέσιμο από τα 65 έως τα 200 km/h.

Το Distance Alert ενημερώνει τον οδηγό όταν κινείται με περισσότερο από 30 km/h εάν η απόσταση από το προπορευόμενο όχημα δεν είναι αρκετή και υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης .

(Αφρικανική σκόνη!)

Οι εξωτερικοί καθρέπτες είναι θερμαινόμενοι και ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και αναδιπλούμενοι, με φλας LED.

Υπάρχει Speed Limiter (Περιοριστής Ταχύτητας),σύστημα Πληροφόρησης Οδικής Σήμανσης (RSI) (προβολή σημάτων οδικής σήμανσης στο ταμπλό ή στο Head Up Display αν αυτό είναι διαθέσιμο), σύστημα επαγρύπνησης του οδηγού DAC (Driver Alert Control) με προειδοποίηση σε περίπτωση ανίχνευσης κόπωσης, Run-Off Road Mitigation & Run-Off Road Protection system ,σύστημα αποφυγής εκτροπής από το δρόμο και προστασίας των εμπρός επιβατών σε περίπτωση που η εκτροπή είναι αναπόφευκτη, Oncoming Lane Mitigation ( Σύστημα αποφυγής εκτροπής στο αντίθετο ρεύμα και σύγκρουσης με αντιθέτως διερχόμενο όχημα), Oncoming Mitigation by Braking (σύστημα αποφυγής σύγκρουσης με αντιθέτως ερχόμενο όχημα. Ενεργό σε ταχύτητες 4-200 km/h) . Επίσης φώτα απότομου φρεναρίσματος EBL (σε περίπτωση φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν γρήγορα μέχρι την ταχύτητα των 10 χλμ/ώρα και μετά δίνουν την θέση τους στα φώτα αλάρμ), EBA (έκτακτη υποβοήθηση της πέδησης (σύστημα υποβοήθησης των φρένων σε έκτακτη ανάγκη).

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το βασικό για τους Έλληνες αγοραστές είναι ότι στο αυτοκίνητο υπάρχει ρεζέρβα 125/80 18″ και όχι κίτ επισκευής που έχουν τα αυτοκίνητα για την υπόλοιπη Ευρώπη.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.