ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Η εικόνα της κυβέρνησης: Τοξική σκόνη στον ουρανό, θρύψαλα στο έδαφος!

Βίντεο: Έτσι έγινε η διάσωση του θρυλικού Jaguar XJ220

Βίντεο: Έτσι έγινε η διάσωση του θρυλικού  Jaguar XJ220

Η Jaguar διέκοψε την παραγωγή της XJ220S το 1994, μετά από 271 αντίτυπα. Λίγο καιρό αργότερα πούλησαν οτιδήποτε αφορούσε το αυτοκίνητο, όπως σχέδια, εργαλεία και όσα ανταλλακτικά είχαν στην Don Law Racing.

Από τότε η οικογένεια Law έκανε ό,τι μπορούσε για να κρατήσει ζωντανό τον θρύλο του εμβληματικού σούπερκαρ. Αλλά ένα συγκεκριμένο πρόβλημα θα ήταν αδύνατο να το λύσουν μόνοι τους: Τα λάστιχα. Έχοντας εξαντλήσει ό,τι απόθεμα είχε η Bridgestone από την δεκαετία του ’90 από τα ειδικά λάστιχα που είχε εξελίξει για το συγκεκριμένο μοντέλο, όσες Jaguar XJ220 κυκλοφορούν εδώ και χρόνια το κάνουν με λάστιχα ουσιαστικά παράνομα λόγω ηλικίας.

Είχαμε ξαναγράψει για το πώς η Bridgestone αποφάσισε να προσφέρει λύση. Μάλιστα για να το κάνει, αναβίωσε την παλιά ομάδα εξέλιξης η οποία περιελάμβανε τον Andy Wallace, Alastair McQueen, John Nielsen και τον μηχανικό Shinichi Watanabe, με αρχιδοκιμαστή τον Andrea Dauri και φυσικά τον Don και Justin Laws.

Χωρίς λάστιχα στην αγορά που να ταιριάζουν σε αυτό το σούπερκαρ, η ιαπωνική εταιρεία δεν κατασκεύασε απλώς μερικά ακόμη σετ του παλιού ελαστικού, αλλά προχώρησε στην εξέλιξη ενός νέου τύπου από την αρχή. Έκαναν μικρές αλλαγές στη σχεδίαση του πέλματος, διατηρώντας την εμφάνιση όσο γίνεται πιο κοντά στο αρχικό λάστιχο. Αλλά χρησιμοποιήθηκαν όλες οι νέες τεχνολογίες και υλικά. Το έργο τους δεν ήταν εύκολο, καθώς από τότε είχαν διασωθεί μόνο σχέδια σε χαρτί και όχι δεδομένα σε υπολογιστή συμβατά με σύγχρονο software.

Αξίζει να σημειωθεί ότι για τις δοκιμές εξέλιξης χρησιμοποιήθηκε το ίδιο αυτοκίνητο που η Jaguar είχε φτιάξει για λογαριασμό της Bridgestone και είχε διατεθεί στους Ιάπωνες για την ίδια δουλειά την δεκαετία του ’90. 

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΠΗΓΗ: drive.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.