Αποφασισμένος να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη ο Μπουτάρης

Αποφασισμένος να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα στη Θεσσαλονίκη ο Μπουτάρης

Στην προσπάθεια που κάνει η διοίκηση του δήμου Θεσσαλονίκης να λύσει το κυκλοφοριακό πρόβλημα της πόλης με το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης, τα πασαλάκια που θα τοποθετηθούν στις λεωφορειολωρίδες και την ενίσχυση της αστυνόμευσης, στάθηκε ο δήμαρχος, Γιάννης Μπουτάρης, στη συνεδρίαση του δημοτικού συμβουλίου.

Αναφερόμενος στην ελεγχόμενη στάθμευση που ξεκίνησε πιλοτικά από τον περασμένο μήνα, ο κ.Μπουτάρης παραδέχτηκε πως υπάρχουν αντιδράσεις από τους κατοίκους διότι “αλλάζει τις ράθυμες συνήθειες να θέλουμε να παρκάρουμε μπροστά από το σπίτι μας και να αφήνουμε το αυτοκίνητο μας στο ίδιο σημείο για μέρες”.

Ο δήμαρχος υποστήριξε πως το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης θα προχωρήσει, και πως μετά από έξι μήνες θα παρατηρηθεί βελτίωση. “Θα περάσει μια περίοδο δυσαρέσκειας από τους κατοίκους. Πρέπει όμως να καταλάβουν, ότι εάν δεν αλλάξουν τρόπο συμπεριφοράς, δεν θα έχουμε βελτίωση στην πόλη”, είπε ο κ.Μπουτάρης.

Επιπλέον, ανέφερε πως σύντομα θα τοποθετηθούν ειδικά πασαλάκια για την αστυνόμευση των λεωφορειοδρόμων, προκειμένου να εμποδίζεται η παράνομη στάση στάθμευση των αυτοκινήτων και να κινούνται πιο γρήγορα τα αστικά λεωφορεία του ΟΑΣΘ, ενώ δήλωσε πως έχει ξεκινήσει “διαδικασία για την αύξηση των αστυνόμων που θα ελέγχουν την κυκλοφορία”.

Ενστάσεις για το κατά πόσο θα έχει αποτελεσματικότητα το σύστημα ελεγχόμενης στάθμευσης στη Θεσσαλονίκη, μετά και τις διαμαρτυρίες μερίδας πολιτών, εξέφρασαν αρκετοί δημοτικοί σύμβουλοι της αντιπολίτευσης και της διοικούσας παράταξης.

Ο πρώην πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Παναγιώτης Αβραμόπουλος, ζήτησε να γίνει παράταση της ισχύος του δοκιμαστικού μέτρου της ελεγχόμενης στάθμευσης για διάστημα δέκα μηνών, ώστε στη συνέχεια να γίνουν διορθώσεις στη σύμβαση με την ανάδοχο εταιρία.

Ο πρώην αντιδήμαρχος, Ανδρέας Κουράκης, είπε πως το σύστημα της ελεγχόμενης στάθμευσης “ξεκίνησε με άλλα δεδομένα και με άλλα κατέληξε”, ενώ ο Κωνσταντίνος Ζέρβας υποστήριξε πως “επιχειρούμε να προστατέψουμε τον δήμο, τους πολίτες και την εταιρία για να είναι το σύστημα βιώσιμο”.

Απάντηση στους επικριτές του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης έδωσε η πρόεδρος του δημοτικού συμβουλίου, Καλυψώ Γούλα, η οποία αναφέρθηκε στο ιστορικό της υπόθεσης και στάθηκε στο έτος 2012, όταν όλοι οι σύμβουλοι της διοικούσας παράταξης ήταν θετικοί στο συγκεκριμένο θέμα.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Μετά τις ενστάσεις υπερψηφίστηκε η τροποποίηση απόφασης του δημοτικού συμβουλίου που αφορά τον καθορισμό οδών εφαρμογής του συστήματος ελεγχόμενης στάθμευσης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.