Κλείσιμο
Η ύπαρξη μαύρης τρύπας στο κέντρο του γαλαξία υποδεικνύεται από το πρωσικό οξύ

Translate this page

Στο κέντρο ενός γαλαξία, μια μαύρη τρύπα μπορεί να ανιχνευθεί από την υπερβολική ποσότητα υδροκυανίου στο φυσικό αέριο που την περιβάλλει, αναφέρεται σε έγγραφο που δημοσιεύεται στο περιοδικό της Αστρονομικής Εταιρείας της Ιαπωνίας Publication of the Astronomical Society of Japan.

Οι επιστήμονες Τακούμα Ιζούμι και Κοτάρο Κόνο του Πανεπιστημίου του Τόκιο χρησιμοποίησαν το παρατηρητήριο ALMA για την ανάλυση των φασματικών γραμμών στο διαστρικό αέριο γύρω από μια υπερμεγέθη μαύρη τρύπα, ευρισκόμενη σε απόσταση μερικών εκατοντάδων ετών φωτός από τη Γη. Τελικά διαπίστωσαν ότι αυτό που ήταν περισσότερο απ΄ όλα στο κέντρο του γαλαξία ήταν το υδροκυάνιο.

Στα περαιτέρω σχέδια των επιστημόνων περιλαμβάνεται ο έλεγχος αυτής της αμοιβαίας σχέσης στο μεγάλο κατάλογο των κοσμικών σωμάτων.

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

Pronews
Διαβαστε ακομη
Σχολιαστε το αρθρο

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Οποιος χρήστης της πλατφόρμας του discus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.