Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

NASA: «Σε 10-15 χρόνια θα βρούμε με βεβαιότητα τον πλανήτη-αντίγραφο της Γης» – Πόσοι πλανήτες είναι υποψήφιοι σήμερα

Νέα θεωρία για τον εντοπισμό ενός δίδυμου πλανήτη με την Γη αλλά και την δυνατότητα αποστολής ανθρώπων σε αυτόν.

Ο αστροφυσικός της NASA Τζον Μάδερ που είναι εκ των επικεφαλής της κατασκευής του διαστημικού τηλεσκοπίου James Webb που υπόσχεται να φέρει επανάσταση στη διαστημική εξερεύνηση και ειδικεύεται στον εντοπισμό πλανητών υποστηρίζει ότι μέσα σε ένα χρονικό ορίζοντα 10-15 ετών θα έχουμε καταφέρει να ανακαλύψουμε ένα πλανήτη με ατμοσφαιρικά και γεωλογικά χαρακτηριστικά απολύτως ίδια με αυτά της Γης.

«Σε 10-15 χρόνια θα έχουμε βρει την ακριβή ρέπλικα της Γης» αναφέρει ο Μάδερ.

Ομως ο Αμερικανός επιστήμονας τονίζει το πρόβλημα “πρόσβασης”:

«Είμαστε πολύ κοντά σε αυτή την ανακάλυψη αλλά για να φτάσουμε σε ένα τέτοιο πλανήτη θα πρέπει να διαψευστεί ο Αϊνστάιν αφού θα πρέπει να βρούμε ένα τρόπο να ταξιδέψουμε στο Διάστημα με ταχύτητες μεγαλύτερες από αυτή του φωτός» τονίζει ο Μάδερ.

Ηδη πάντως έχει εντοπιστεί πλανήτης που προσομοιάζει με την Γη:

Ο πλανήτης, που ονομάστηκε Kepler-452b, εντοπίστηκε από το διαστημικό τηλεσκόπιο Κέπλερ σε μια από τις λεγόμενες κατοικήσιμες ζώνες, στον αστερισμό Cygnus. Δηλαδή βρίσκεται σε τροχιά γύρω από ένα αστέρι που μοιάζει με τον δικό μας Ηλιο γεγονός που της επιτρέπει να έχει συνθήκες παρόιμιες, αν όχι ίδιες με αυτές που επικρατούν στο δικό μας πλανήτη.

Η διάμετρος αυτής της… εξαδέρφης της Γης είναι κατά 60% μεγαλύτερη από τον πλανήτη μας και εκτιμάται ότι έχει βραχώδες έδαφος, αν και ακόμη δεν έχουν γίνει έρευνες για την σύσταση της μάζας της.

Η δυσάρεστη είδηση σε αυτήν την εντυπωσιακή ανακάλυψη είναι η απόσταση που χωρίζει την Γη από αυτόν τον πλανήτη. Οι επιστήμονες ανακοίνωσαν ότι βρίσκεται 1.400 έτη φωτός μακριά, που με απλά λόγια σημαίνει ότι ένας άνθρωπος για να φτάσει εκεί, θα πρέπει να ταξιδεύει επί 1.400 χρόνια με ταχύτητα 299.792.458 μέτρων ανά δευτερόλεπτο.

Ενας άλλος εξωπλανήτης – ένας πλανήτη που βρίσκεται έξω από το ηλιακό μας σύστημα – και είναι περίπου 2,4 φορές μεγαλύτερος από τη Γη, περιστρέφεται γύρω από ένα αστέρι που δεν είναι πολύ διαφορετικό από τον δικό μας Ήλιο.

Πρωτοεντοπίστηκε το 2009 και έγινε ένας από 54 υποψήφιους πλανήτες για τον τίτλο του δίδυμου της Γης. Γνωστός ως Κέπλερ 22-β, ανακαλύφθηκε από το διαστημικό τηλεσκόπιο Kepler, σχεδιασμένο για την αναζήτηση εξωπλανητών τόσο μικρών όσο η Γη, συμπεριλαμβανομένων και εκείνων σε τροχιά γύρω από αστέρια σε μια ζεστή κατοικήσιμη ζώνη όπου το υγρό νερό θα μπορούσε να υπάρχει στην επιφάνεια του πλανήτη.

Ο Kepler 22-β είναι ο πρώτος πλανήτης για τον οποίο η διαστημική υπηρεσία των ΗΠΑ είναι σε θέση να επιβεβαιώσει ότι πληρεί τα κριτήρια αυτά.

Επιβεβαίωση σημαίνει ότι οι αστρονόμοι έχουν δει τον πλανήτη να διαβαίνει μπροστά από το άστρο του τρεις φορές και να φαίνεται ότι πληροί όλες τις βασικές απαιτήσεις για τη διατήρηση της ζωής. Μπορεί να υπάρχει νερό, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι κάποιος γνωρίζει αν υπάρχει ζωή στην πραγματικότητα εκεί – απλά ότι οι συνθήκες είναι κατάλληλες.

Σύμφωνα με τη NASA, ο Κέπλερ 22-β είναι όχι και τόσο ζεστός ούτε πολύ κρύος ,είναι σε κατοικήσιμη ζώνη ,περιστρέφεται γύρω από τον ήλιο του, σε απόσταση περίπου 15% μικρότερη από την απόσταση μεταξύ της Γης και του Ήλιου. Η διάρκεια του έτους είναι περίπου 290 ημέρες .

Όμως ο ήλιος του δίνει περίπου 25% λιγότερο φως, με αποτέλεσμα οι Αμερικανοί επιστήμονες να προτείνουν ότι η θερμοκρασία του πλανήτη μπορεί άνετα να είναι 22 βαθμoί Κελσίου.