Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

NASA: «Οι μετεωρίτες μετέφεραν νερό στη Γη νωρίτερα από ότι νομίζαμε»

NASA:  «Οι μετεωρίτες μετέφεραν νερό στη Γη νωρίτερα από ότι νομίζαμε»

Σε μια ανακάλυψη που ίσως να αλλάξει τα όσα ξέραμε μέχρι σήμερα για τον πλανήτη μας, προχώρησε η NASA. Η ύπαρξη νερού στη Γη είναι πολύ πιθανό να χρονολογείται πολλά εκατομμύρια χρόνια νωρίτερα, απ’ ότι πιστεύαμε μέχρι σήμερα, καθώς σύμφωνα με νεώτερα στοιχεία, που προέκυψαν και δημοσιεύτηκαν σε επιστημονική έκθεση, μετεωρίτες μετέφεραν νερό στον πλανήτη μας.

Όπως υποστηρίζουν οι επιστήμονες, συνέβη όταν το ηλιακό μας σύστημα βρισκόταν σε ηλικία μικρότερη από 2 εκατ. έτη. Βράχοι από το διάστημα, ελλείψει ατμόσφαιρας, κατέπεφταν στην υπό διαμόρφωση επιφάνεια του πλανήτη, μεταφέροντας νερό και άλλα «δομικά» υλικά, για τη μετέπειτα «έκρηξη» ζωής στη Γη.

Η έκθεση δημοσιεύτηκε στο περιοδικό Geochimica et Cosmochimica Acta και υποστηρίζει ότι το βασικό «δομικό υλικό» για τη δημιουργία ατμόσφαιρας και αργότερα ζωής στη Γη, μεταφέρθηκε πολύ νωρίτερα στον πλανήτη. «Ο πλανήτης δεν είχε ακόμη διαμορφωθεί στην τελική του μορφή», δήλωσε ο ερευνητής Άνταμ Σαράφιαν, σχολιάζοντας την έρευνα στο Astrobiology Magazine, της NASA.

«Αυτό σημαίνει πως ο πλανήτης μας είχε γίνει πολύ νωρίτερα ψυχρός, τόσο, ώστε το νερό να παραμείνει σε σταθερή μορφή και να παραμείνει ως υγρό στην επιφάνεια», πρόσθεσε, αναδεικνύοντας τη σημασία της διαπίστωσης-ανακάλυψης της επιστημονικής ομάδας, η οποία δημοσίευσε τα αποτελέσματα της έρευνάς της στο επιστημονικό περιοδικό.

Η σπουδαία αυτή ανακάλυψη προέκυψε μετά τον εντοπισμό νερού σε μετεωρίτες ηλικίας μεγαλύτερης των 4,5 δισ. ετών. Οι μεγάλοι αυτοί βράχοι προέρχονται από τα εγκλωβισμένα στο ηλιακό μας σύστημα κομμάτια ενός μεγάλου αστεροειδούς, στη ζώνη των αστεροειδών, μετά το νάνο πλανήτη Δήμητρα.

Οι ερευνητές εργάστηκαν επιμελώς προκειμένου να διασταυρώσουν τα στοιχεία και να καταλήξουν στο συμπέρασμα ότι το νερό στη Γη προήλθε από την ίδια πηγή, με εκείνη του νερού που μετέφεραν οι μετεωρίτες στον πλανήτη μας.