ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι Ιταλοί επενδυτές καθυστερούν τις επενδύσεις

ΤΡΑΙΝΟΣΕ: Οι Ιταλοί επενδυτές καθυστερούν τις επενδύσεις

Θα προσληφθούν μεταξύ άλλων μηχανοδηγοί και άτομα με επιστημονική εξειδίκευση για το χρηματοοικονομικό τμήμα, το τμήμα μηχανοργάνωσης και τον στρατηγικό σχεδιασμό, τόνισε ο διευθύνων σύμβουλος Φίλιππος Τσαλίδης

Πλήγμα στον εκσυγχρονισμό και την αξιοπιστία της ΤΡΑΙΝΟΣΕ αποτελούν οι καθυστερήσεις στην αναβάθμιση του ελληνικού σιδηροδρόμου, γεγονός που φρενάρει τα σχέδια των Ιταλών της Ferrovie dello Stato Italiane για την νέα θυγατρική τους.

«Εάν αύριο μας ζητούσε η Cosco να μεταφέρουμε 10 τρένα με εμπορευματικό φορτίο θα ήταν αδύνατο λόγω δικτύου να τους εξυπηρετήσουμε. Σήμερα, μπορούμε να μεταφέρουμε 2 με 3 τρένα την ημέρα» δήλωσε χθες μιλώντας σε δημοσιογράφους ο διευθύνων σύμβουλος της ΤΡΑΙΝΟΣΕ Φίλιππος Τσαλίδης.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Οι καθυστερήσεις αυτές έχουν άμεση επίπτωση και στην ενεργοποίηση του επενδυτικού προγράμματος των Ιταλών συνολικού ύψους 500 εκατ. ευρώ. Το πρόγραμμα θα είναι διάρκειας από 3 έως 5 χρόνια και συνδέεται εν πολλοίς με τον εκσυγχρονισμό του τροχαίο υλικού. Στόχος είναι να μπουν στις ράγες σύγχρονα, φιλικά τρένα με δυνατότητα χρήσης Wi-Fi που θα καλύπτουν σε 3,5 ώρες το δρομολόγιο Αθήνα-Θεσσαλονίκη. Όπως αναφέρθηκε, οι Ιταλικοί Σιδηρόδρομοι θα επιθυμούσαν να φέρουν στην Ελλάδα νέα υπερσύγχρονα τρένα αλλά η υποδομή του ελληνικού δικτύου δεν το επιτρέπει.
Χθες ο κ. Τσαλίδης επιχείρησε να δώσει ένα χρονοδιάγραμμα παράδοσης των κρίσιμων έργων, το οποίο μάλιστα διαχώρισε σε πλάνο γραπτού και δεσμευτικού χαρακτήρα και σε πλάνο προφορικών δεσμεύσεων. Σχετικά με τις γραπτές δεσμεύσεις από τον ΟΣΕ τονίστηκε ότι η ολοκλήρωση του τμήματος Πειραιάς – Αθήνα καθώς και του τμήματος Τιθορέα – Λιανοκλάδι (αλλά χωρίς ηλεκτροκίνηση και με παράδοση του ενός από τους δύο κλάδους) θα παραδοθούν μέχρι τέλος Ιανουαρίου. Δύο μήνες αργότερα αναμένεται να παραδοθεί το ηλεκτροκίνητο κομμάτι Τιθορέα – Λιανοκλάδι. Όπως δήλωσε ο κ. Τσαλίδης , η ΤΡΑΙΝΟΣΕ έχει λάβει προφορικές δεσμεύσεις για ολοκλήρωση της ηλεκτροκίνησης σε ολόκληρο το τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη μέχρι τον Ιούνιο του 2018 και ολοκλήρωση των έργων σηματοδότησης και τηλεδιοίκησης μέχρι το τέλος του επόμενους έτους. Για τους δύο άξονες του προαστιακού (Κιάτο – Αεροδρόμιο και Πειραιάς – Χαλκίδα) η τηλεδιοίκηση και η σηματοδότηση λειτουργεί μόνο στο Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών (ΣΚΑ) – Αεροδρόμιο.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.