ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

Εδραιώνεται η επανένωση της Κριμαίας με τη Ρωσία- Ανέγερση γιγάντιας γέφυρας για σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα (βίντεο)

Εδραιώνεται η επανένωση της Κριμαίας με τη Ρωσία- Ανέγερση γιγάντιας γέφυρας για σύνδεση με την ηπειρωτική χώρα (βίντεο)

Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκεται η 72ωρη επιχείρηση Ρώσων μηχανικών, με στόχο την τοποθέτηση μιας σιδηροδρομικής γέφυρας μήκους 227 μέτρων στις προβλήτες της Κριμαίας που βρίσκονται στον πορθμό του Κερτς, κάτι που θεωρείται ως «μοναδική επιχείρηση» στην παγκόσμια κατασκευή γεφυρών.

Το τόξο, το οποίο έχει μήκος 227 μέτρα και ύψος 45 μέτρα, συναρμολογήθηκε στη χερσόνησο του Κερτς. Την Κυριακή, οι κατασκευαστικές ομάδες άρχισαν να μεταφέρουν ολόκληρη την κατασκευή, η οποία ζυγίζει περισσότερους από 6.000 τόνους στο στενό του Κερτς, όπου θα εγκατασταθεί σε ειδικές προβλήτες ύψους 35 μέτρων και έτσι θα αποτελέσει μία από τις αψίδες της γέφυρας της Κριμαίας.

«Η ναυτιλιακή επιχείρηση που σχεδιάζεται στο έργο κατασκευής της γέφυρας της Κριμαίας είναι, χωρίς υπερβολή, μοναδική στον τομέα κατασκευής γεφυρών στον κόσμο», ανέφερε ο αναπληρωτής διευθύνων σύμβουλος για τα έργα υποδομής της εταιρείας Stroygazmontazh που είναι υπεύθυνος για τη λειτουργία, όπως ανέφερε το πρακτορείο ειδήσεων RIA.

Ολόκληρη η λειτουργία, η οποία περιλαμβάνει τη μεταφορά του τόξου, την ανύψωση και την τοποθέτησή του, έχει προγραμματιστεί να διαρκέσει 72 ώρες, κατά τη διάρκεια των οποίων η κίνηση στον πορθμό θα ανασταλεί. Οι εργασίες ξεκίνησαν νωρίς την Κυριακή όταν η κατασκευή τοποθετήθηκε σε ειδικά πλωτά φράγματα.

Μέχρι το πρωί της Δευτέρας, η κατασκευή είχε ολοκληρωθεί κατά περίπου 5 χιλιόμετρα, μέσω μιας διαδρομής, κατά μήκος της οποίας βυθίστηκαν κάποιες βάσεις σε ορισμένα σημεία, για να επιτρέψουν στην πλωτή πλατφόρμα να περάσει.

Σε αυτό το σημείο οι μηχανικοί άρχισαν να συνδέουν σε αυτές καλώδια από τους γερανούς που θα ανυψώσουν την αψίδα πριν να τοποθετηθούν στη γέφυρα. Η διαδικασία ανύψωσης είναι αρκετά αργή, με ρυθμό μόλις 5 μέτρα ανά ώρα.

Αφού εγκατασταθεί το τόξο, θα επιτρέψει μια αμφίδρομη διαδρομή τρένων πάνω σε αυτή ενώ από κάτω θα μπορεί να γίνεται η πλοήγηση πλοίων στον πορθμό του Κερτς. Μια δεύτερη καμάρα για τις μηχανοκίνητες μετακινήσεις πρόκειται να εγκατασταθεί σε παρόμοια επιχείρηση αργότερα.

Μόλις τελειώσει, η Γέφυρα της Κριμαίας, μήκους 19 χιλιομέτρων θα γίνει μία από τις μεγαλύτερες της Ρωσίας και της Ευρώπης. Το φιλόδοξο έργο πολλών δισεκατομμυρίων δολαρίων θα συνδέσει την Κριμαία με την Περιφέρεια Κρασνοντάρ στην ηπειρωτική Ρωσία, επιτρέποντας τη γρήγορη, αξιόπιστη και οικονομικά αποδοτική μεταφορά επιβατών, αγαθών και υπηρεσιών.

Η γέφυρα θα διαθέτει έναν αυτοκινητόδρομο τεσσάρων λωρίδων και έναν σιδηρόδρομο δύο λωρίδων και θα είναι σε θέση να παρέχει πρόσβαση σε έως και 40.000 άτομα και δεκάδες τρένα την ημέρα στη χερσόνησο πάνω από το στενό του Κερτς. Είναι προγραμματισμένο να ανοίξει μέχρι τα τέλη του 2018 και να τεθεί σε πλήρη λειτουργία έως το 2019.

Δείτε το βίντεο:

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.