«Θολό» το τοπίο για τη διαδικασία έκδοσης και χρήσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τα ΜΜΜ

«Θολό» το τοπίο για τη διαδικασία έκδοσης και χρήσης ηλεκτρονικού εισιτηρίου για τα ΜΜΜ

Η απίστευτη προχειρότητα, με την οποία το υπουργείο Μεταφορών εξακολουθεί να αντιμετωπίζει το θέμα του ηλεκτρονικού εισιτηρίου, δεν αποκαλύπτεται μόνο από τις τεράστιες ουρές, που «κοσμούν» πλέον μόνιμα τα κεντρικά εκδοτήρια, αλλά και από το «θολό τοπίο» που συντηρείται όσον αφορά στο κόστος της απλής διαδρομής με τα μέσα μεταφοράς.

Όπως δήλωσε σε συνέντευξή του πριν από λίγες μέρες ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Ν. Μαυραγάνης, στις 31 Οκτωβρίου σταματάει η χρήση του εισιτηρίου μονής διαδρομής. Το γνωστό μας χάρτινο εισιτήριο για μια διαδρομή από την 1η Νοεμβρίου δεν θα μπορεί πλέον να χρησιμοποιηθεί, τουλάχιστον με βάση όσα έχει ανακοινώσει μέχρι στιγμής το υπουργείο.

Και όμως, παρά το γεγονός ότι εκπνέει η προθεσμία για τα παλαιού τύπου εισιτήρια, ακόμα δεν έχει προβλεφθεί η έκδοση εισιτηρίου για μία και μόνη διαδρομή. Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι ένας άνθρωπος που χρησιμοποιεί περιστασιακά ή σπάνια τα ΜΜΜ και θέλει να πραγματοποιήσει μία και μόνο διαδρομή, θα αναγκαστεί είτε να πάρει ημερήσιο εισιτήριο με κόστος 4,5 ευρώ είτε (αν έχει λεφτά) να αγοράσει πέντε εισιτήρια με κόστος 5 Χ 1,40.

Παρά τα παραπάνω, ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης εξακολουθεί σε σημερινή του συνέντευξη να μιλά για πλήρη εφαρμογή του ηλεκτρονικού εισιτηρίου από αρχές Νοεμβρίου, υπογραμμίζοντας μάλιστα ότι το ίδιο διάστημα θα αρχίσουν να κλείνουν οι πόρτες (μπάρες) στις εισόδους των Σταθμών.

Αναφορικά με τις ουρές που παρατηρούνται για την έκδοση των προσωποποιημένων καρτών ηλεκτρονικού εισιτηρίου, ο υπουργός δήλωσε τα εξής: «Είναι σύνηθες στην εκκίνηση τέτοιων μεγάλων εφαρμογών να παρατηρούνται κάποιες δυσλειτουργίες, ιδιαίτερα σε ώρες αιχμής, στους κεντρικούς σταθμούς έκδοσης».

Ο κ. Σπίρτζης ζητά συγγνώμη από τους πολίτες και διευκρινίζει ότι: «Έχει προβλεφθεί η διαδικασία για να μην περιμένει όποιος επιθυμεί ούτε ένα λεπτό. Δίνει έναν ταχυδρομικό φάκελο με το όνομα και τη διεύθυνσή του, μια φωτογραφία διαβατηρίου, τον ΑΜΚΑ, μια φωτοτυπία της παλαιάς κάρτας και τον κωδικό που λαμβάνει από τη δικτυακή εφαρμογή του ΟΑΣΑ και θα λάβει ταχυδρομικά την κάρτα του».

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Ο υπουργός εκτιμά ότι η παράταση που δόθηκε μέχρι τις 5 Νοεμβρίου για την έκδοση καρτών στα γκισέ και μέχρι τις 10 Νοεμβρίου για την υποβολή φακέλου και την αποστολή της κάρτας με το Ταχυδρομείο είναι επαρκής.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.