Κλείσιμο
Αυτές είναι οι υγιεινές συνήθειες στη διατροφή σας που πρέπει να «κόψετε»

Αυτές είναι οι υγιεινές συνήθειες στη διατροφή σας που πρέπει να «κόψετε»

Translate this page

Αυτοί είναι οι έξι διατροφικοί μύθοι που πρέπει να καταρρίψετε!

1. Διατροφή χωρίς γλουτένη

Η γλουτένη δεν είναι εχθρός της ζυγαριάς ούτε της υγείας μας. Πρέπει να την αποφεύγουν μόνο όσοι έχουν διαπιστωμένη ευαισθησία η δυσανεξία στην εν λόγω πρωτεΐνη.

2. Γάλα αμυγδάλου αντί για γάλα αγελάδας

Τα αμύγδαλα είναι πλούσια σε πρωτεΐνες, όμως το γάλα αμυγδάλου όχι. Θα πρέπει να πιείτε έξι ποτήρια γάλα αμυγδάλου για να πάρετε την ποσότητα πρωτεϊνών που περιέχει μισό φλιτζάνι ωμά αμύγδαλα.

3. Δίαιτα με χυμούς

Στύβοντας και πολτοποιώντας τα φρούτα και τα λαχανικά χάνεται σημαντική ποσότητα φυτικών ινών, συστατικό απαραίτητο για να λειτουργεί ομαλά το γαστρεντερικό αλλά και για να νικήσουμε την πείνα για περισσότερες ώρες. Παράλληλα, στο χυμό μένουν όλα τα σάκχαρα των φρούτων και των λαχανικών.

4. Πολλή βιταμίνη C για το κρυολόγημα

Ένας ενήλικας χρειάζεται 2.000 μιλιγκράμ βιταμίνης C ημερησίως. Η υπερφόρτιση του οργανισμού με βιταμίνη C μπορεί να οδηγήσει σε επιπλοκές όπως η διάρροια, η ναυτία, η τάση προς έμετο, η καούρα και ο πονοκέφαλος.

5. Αυγό χωρίς τον κρόκο

Τα άτομα που φοβούνται μήπως ανεβάσουν χοληστερίνη συνηθίζουν να αποφεύγουν τα αυγά και ιδίως τον κρόκο τους. Ο κρόκος του αυγού πράγματι περιέχει χοληστερίνη, όμως ένας υγιής ενήλικας μπορεί να τρώει αυγό καθημερινά χωρίς να υπάρχει αυξημένος κίνδυνος εμφράγματος.

6. Προϊόντα με χαμηλά λιπαρά

Εκτός του ότι αρκετά προϊόντα με χαμηλά λιπαρά περιέχουν «κρυφές» ποσότητες ζάχαρης, μια δίαιτα απαλλαγμένη από λιπαρά δεν έχει αποδειχθεί να μειώνει τον κίνδυνο σοβαρών παθήσεων, όπως ο καρκίνος του μαστού ή η καρδιοπάθεια. Τα υγιεινά λιπαρά, όπως αυτά που παρέχει το αβοκάντο, το ψάρι και το ελαιόλαδο, είναι απαραίτητα στη διατροφή μας.

Pronews
Διαβαστε ακομη
Σχολιαστε το αρθρο

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Οποιος χρήστης της πλατφόρμας του discus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο info@pronews.gr και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.