ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε!- Δείτε γιατί…

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε!- Δείτε γιατί…

Συνήθως, όταν πάμε σε ένα μαγαζί, έχουμε μια ιδέα του τι θέλουμε να αγοράσουμε. Ωστόσο, συχνά αγοράζουμε πράγματα, που αργότερα δεν μπορούμε να καταλάβουμε γιατί τα αγοράσαμε.

Δείτε παρακάτω 11 τρόπους με τους οποίους μας αναγκάζουν να ξοδέψουμε περισσότερα χρήματα από όσα είχαμε υπολογίσει αρχικά.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Το πιο απλό προϊόν, μπορεί να επιστρέψει ένδοξο μετά μια καινούργια επωνυμία. Θα αγοράσουν οι νέοι ένα συνηθισμένο προϊόν και θα το ανεβάσουν στο Instagram; Όχι. Ωστόσο, με μια αλλαγή στην εμφάνιση, ένα ταπεινό κέικ μπορεί να μεταμορφωθεί σε φανταχτερό καπ κέικ.

Πώς φτιάχνουν τα εστιατόρια το μενού τους:

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Χρήση οικογενειακών φωτογραφιών: η σύνδεση με οικογενειακές και παιδικές αναμνήσεις, προκαλούν καλές αναμνήσεις. Όταν παραγγέλνουμε τη “σούπα της γιαγιάς”, περιμένουμε υποσυνείδητα να μας μεταφέρει στην παιδική μας ηλικία.

Οι περιγραφές που ανοίγουν την όρεξη, προκαλούν τα αντανακλαστικά που συνδέονται με το φαγητό.

Τοποθέτηση. Ο πάνω χώρος του μενού είναι το μέρος που θα δείτε πρώτα. Γι’ αυτό τα εστιατόρια βάζουν τα πιο νόστιμα και ακριβά πιάτα τους εκεί.

Ζεστά χρώματα. Οι ζεστές αποχρώσεις ανοίγουν περισσότερο την όρεξη.

Κόλπα στις τιμές.Οι άνθρωποι έχουν πρόβλημα να χωρίσουν τα χρήματά τους και τα εστιατόρια το γνωρίζουν. Γι’ αυτό, συχνά δεν υποδεικνύουν το νόμισμα.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Αν οι πελάτες θεωρούν ένα προϊόν ακριβό και το αποφεύγουν, οι ειδικοί του μάρκετινγκ χρησιμοποιούν αυτό το κόλπο: προσθέτουν ένα παρόμοιο προϊόν με υψηλότερη τιμή, ώστε το αρχικό να φαίνεται πιο φθηνό.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Άλλη μια καλή κίνηση, είναι η δημιουργία ενός μύθου που ακολουθεί το προϊόν και δεν έχει καμία σημασία αν βγάζει νόημα. Για παράδειγμα, η Milky Way έκανε ένα διαφημιστικό στην τηλεόραση στις αρχές του 1990, δείχνοντας μια σοκολάτα που επέπλεε σε ένα ποτήρι γάλα. Σας φαίνεται χαζό; Μπορεί να είναι, αλλά από τότε αυτά τα δυο πάνε μαζί.

Οι έμποροι ξέρουν ότι συχνά βαριόμαστε να ανοίξουμε μια πλαστική συσκευασία για να πάρουμε μόνο ένα μπουκάλι. Επίσης, ξέρουν ότι πολλοί προτιμούν να πάρουν μια ολόκληρη συσκευασία για να τη χρησιμοποιήσουν αργότερα.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Έχουμε την τάση να συνδέουμε τις κόκκινες καρτέλες με μειωμένες τιμές, παρόλο που αυτό δεν ισχύει πάντα.

Μεγάλο καρότσι. Αυτό το κόλπο μας αναγκάζει να αγοράσουμε περισσότερα πράγματα από όσα έχουμε ανάγκη.

Κίνηση από αριστερά προς δεξιά. Πολλά καταστήματα ρυθμίζονται, έτσι ώστε οι πελάτες να πηγαίνουν αριστερόστροφα. Πάντα στρίβουμε αριστερά και βλέπουμε πιο συχνά τη μέση του τοίχου στα δεξιά και ακριβώς εκεί, οι έμποροι βάζουν τα πιο ακριβά προϊόντα.

Μικρά πλακάκια στο πάτωμα. Τα καρότσια κάνουν πολύ περισσότερο θόρυβο σε αυτά και επιβραδύνουμε για να το αποφύγουμε. Αυτό μας κάνει να περνάμε περισσότερο χρόνο μέσα στο κατάστημα.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Έχετε αναρωτηθεί ποτέ, γιατί οι άνθρωποι στις διαφημίσεις για τσίχλες τρώνε δύο τη φορά; Είναι ένα κόλπο για να μας κάνουν να νομίζουμε ότι αυτός είναι ο σωστός τρόπος κατανάλωσής τους. Με αυτόν τον τρόπο, οι παραγωγοί έχουν μεγαλύτερες πωλήσεις.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Το 1957, η Henckels παρήγαγε μια παρτίδα αποφλοιωτών πατάτας, που ήταν τόσο καλοί, που τους αγόραζαν μία φορά στην ζωή τους. Οι πωλήσεις ήταν χαμηλές.

Τότε, κάποιες είχε την μεγαλοφυή ιδέα να ζωγραφίσει τα χερούλια των αποφλοιωτών στο χρώμα της φλούδας της πατάτας. Οι άνθρωποι άρχισαν να αγοράζουν τους “καινούργιους” αποφλοιωτές και οι πωλήσεις αυξήθηκαν πάλι.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Οι κατασκευαστές πάντα προσπαθούν να προσθέσουν “κύρος” στα προϊόντα τους. Για παράδειγμα, μας ενημερώνουν ότι υπάρχει ένα εξωτικό άρωμα λουλουδιού στο σαμπουάν, ακόμα και αν υπάρχει σε πολύ μικρή ποσότητα, αγνοώντας την πραγματική χρησιμότητα αυτού του χαρακτηριστικού για τα μαλλιά.

Επίσης, ένα ακόμα κόλπο, είναι να συστήνουν το προϊόν διάσημοι κομμωτές από το Παρίσι.

Απ’ ό,τι φαίνεται, τα προϊόντα για γυναίκες κοστίζουν 7% περισσότερο από τα αντίστοιχα αντρικά προϊόντα, παρόλο που η μόνη διαφορά τους βρίσκεται στο χρώμα. Αυτό το φαινόμενο οφείλεται στην πεποίθηση ότι οι γυναίκες είναι καλύτεροι πελάτες.

11 μυστικά που οι διαφημιστές προϊόντων δεν θέλουν να γνωρίζουμε

Οι ειδικοί του μάρκετινγκ, συχνά χειραγωγούν τους όρους στις περιγραφές των προϊόντων. Για παράδειγμα, τα διάσημα πατατάκια Pringles δεν είναι πραγματικά πατατάκια, αφού η περιεκτικότητά τους σε πατάτα είναι μόλις 42%, γεγονός που εξηγεί και το αφύσικα τέλειο σχήμα τους. Το ίδιο ισχύει και για τα τυριά, ειδικά για τις συσκευασίες με τις χωριστές φέτες: η περιεκτικότητά τους σε τυρί είναι μικρότερη από 51%, οπότε οι παραγωγοί τις χαρακτηρίζουν ως “προϊόντα τυριού”.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: fanpage.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.