ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

Πρώτη πτήση για το δεύτερο αναβαθμισμένο C-5M Galaxy

Πρώτη πτήση για το δεύτερο αναβαθμισμένο C-5M Galaxy

To δεύτερο από τα τρία εκσυγχρονισμένα βαρέα μεταφορικά αεροσκάφη τύπου C-5M Galaxy, που θα αξιοποιηθούν ως πλατφόρμες διεξαγωγής πτητικών δοκιμών, πραγματοποίησε την πρώτη του πτήση στις 17 Νοεμβρίου από την αεροπορική βάση Dobbins.

To πρώτο C-5M πέταξε στις 19 του περασμένου Ιουνίου και μέχρι σήμερα έχει συμπληρώσει 51 ώρες πτήσης, ενώ η τροποποίηση του τρίτου είναι ως διαδικασία κοντά στην ολοκλήρωσή της και η πρώτη του πτήση είναι προγραμματισμένη μέχρι το τέλος του έτους που διανύουμε. Το πτητικό πρόγραμμα δοκιμών στο σύνολό του σχεδόν θα διεξαχθεί με τα τρία αεροσκάφη να επιχειρούν από την αεροπορική βάση Edwards, ενώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι και τα τρία προήλθαν από την εκτεταμένη τροποποίηση αεροσκαφών που ήταν σε υπηρεσία στις τάξεις της USAF. Tα δύο πρώτα C-5M που πέταξαν προήλθαν από την τροποποίηση ισάριθμων C-5B, ενώ το τρίτο θα είναι εκσυγχρονισμένο C-5A.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

To C-5M είναι μία εντελώς νέα έκδοση του αεροσκάφους και μόνο εξωτερικά θυμίσει τα C-5A και –Β. Το πρώτο τμήμα του βαρέως μεταφορικού, που προσφέρει πολύτιμες υπηρεσίες στις ένοπλες δυνάμεις των ΗΠΑ από το 1970 που εντάχθηκε σε υπηρεσία στην USAF, το οποίο άλλαξε ριζικά είναι ο θάλαμος διακυβέρνησης. Ο τελευταίος εξοπλίστηκε με μεγάλες επίπεδες οθόνες απεικόνισης στοιχείων, νέα συστήματα επικοινωνιών και νέα συστήματα διαχείρισης πτήσης και ναυτιλίας, πακέτο που σε συνδυασμό με την εγκατάσταση νέου ψηφιακού συστήματος ελέγχου πτήσεως και νέου αυτόματου πιλότου, έχει ήδη περιορίσει σε πολύ μεγάλο βαθμό τον φόρτο εργασίας του πληρώματος. Αυτό επιβεβαιώθηκε από τα πληρώματα δοκιμών του πρώτου C-5M από την αρχή των πτητικών δοκιμών. Από εκεί και πέρα δομικές ενισχύσεις και αναβαθμίσεις έχουν γίνει σε άτρακτο και πτέρυγα, ενώ το δεύτερο σημαντικό στοιχείο του προγράμματος είναι η εγκατάσταση νέων κινητήρων CF6-80C2 της Pratt&Whitney. Οι ίδιοι κινητήρες που τοποθετήθηκαν και στο προεδρικό Air Force One, αύξησαν την συνολική ώση που θα έχουν στην διάθεσή τους τα πληρώματα των C-5M κατά 22%, υπολογίζεται ότι περιορίζουν την διαδρομή απογείωσης του μεγάλους αεροσκάφους κατά 30% και εξασφαλίζουν μεγαλύτερη ταχύτητα ανόδου κατά 58%, ενώ σημαντική θα είναι και η αύξηση της μεταφορικής ικανότητας που θα επιφέρουν. Από το 1970 μέχρι σήμερα ο στόλος των Lockheed C-5 Galaxy της USAF έχει συμπληρώσει δύο εκατομμύρια ώρες πτήσης.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.