ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

Παράδοση του πρώτου An-70 παραγωγής σειράς το 2008

Παράδοση του πρώτου An-70 παραγωγής σειράς το 2008

Το πρώτο αεροσκάφος παραγωγής σειράς Antonov An-70 πρόκειται να παραδοθεί στον πελάτη, και συγκεκριμένα στο υπουργείο Άμυνας της Ουκρανίας, το 2008.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τη δήλωσε αυτή έκανε ο Oleh Shevchenko, γενικός διευθυντής της εδρεύουσας στο Κίεβο, κρατικής ιδιοκτησίας Aviant, που σχεδίασε και παράγει το αεροσκάφος, στο ρωσικό πρακτορείο ειδήσεων Interfax. Σύμφωνα με τον Shevchenko το υπουργείο άμυνας έχει παραγγείλει δύο αεροσκάφη τα οποία και θα παραδοθούν το ένα μετά το άλλο με διαφορά τεσσάρων ή πέντε μηνών. Ήδη στις εγκαταστάσεις της Aviant έχει ολοκληρωθεί η συναρμολόγηση του πρώτου τμήματος της ατράκτου, και έχουν αρχίσει οι εργασίες για τη συναρμολόγηση ενός δεύτερου. Στην προετοιμασία ης παραγωγής έχουν εμπλακεί τόσο το ερευνητικό κέντρο της Antonov όσο και το εργοστάσιο της στην Τασκένδη (σε ότι αφορά την πτέρυγα). Ο Shevchenko εξέφρασε επίσης την αισιοδοξία του ότι μόλις αρχίσει η πτητική εκμετάλλευση των πρώτων δύο αεροσκαφών πρόσθετες παραγγελίες θα τοποθετηθούν από διάφορους χρήστες. Μάλιστα απεκάλυψε ότι εταιρίες αερομεταφορών έχουν εκδηλώσει ενδιαφέρον για το An-70T, μία πολιτική έκδοση του αεροσκάφους. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της Aviant ο συνολικός αριθμός των αεροσκαφών An-70 που μπορούν να διατεθούν στη διεθνή αγορά ανέρχεται σε 623, καθώς καλύπτει μία ανάγκη που προς το παρόν υπάρχει κενό ανταγωνισμού. Παρόλα αυτά όμως ο Shevchenko προειδοποίησε ότι τα προβλήματα στις ρωσο-ουκρανικές σχέσεις μπορούν να επηρεάσουν πολύ αρνητικά τις εμπορικές επιδόσεις του αεροσκάφους. Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα ανάπτυξης του An-70 χρηματοδοτείται από τη Ρωσία (κατά 72%) και την Ουκρανία (κατά 28%) στο πλαίσιο σχετικών διακρατικών συμφωνιών που υπεγράφησαν από τις αρχές τις δεκαετίας του 1990, για την από κοινού ανάπτυξη ενός σύγχρονου, υψηλών επιδόσεων μεταφορικού αεροσκάφους με δυνατότητα απο-προσγείωσης σε μικρό μήκος διαδρόμου. Το αεροσκάφος χρησιμοποιεί τέσσερις αεροκινητήρες D-27 που η παράγωγη σειράς του θα γίνει στο εργοστάσιο Motor Sich, στην ουκρανική πόλη Zaporizhzhya.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.