ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Η Sikorsky σηματοδοτεί με τελετή την έναρξη ανάπτυξης του CH-53K

Η Sikorsky σηματοδοτεί με τελετή την έναρξη ανάπτυξης του CH-53K

Με μία επίσημη τελετή στις 17 Απριλίου 206, η Sikorsky Aircraft σηματοδότησε την έναρξη της διαδικασίας ανάπτυξης του νέου βαρέως μεταφορικού ελικοπτέρου CH-53K, που της ανατέθηκε πρόσφατα στο πλαίσιο συμβολαίου ύψους 3 δις δολαρίων ΗΠΑ.

Συγκεκριμένα στις 6 Απριλίου, το Σώμα των Πεζοναυτών των ΗΠΑ (USMC: United States Marine Corps), ανέθεσε στη Sikorsky, εταιρία μέλος του ομίλου United Technologies Corp., το συμβόλαιο ανάπτυξης και επίδειξης (SDD: System Development and Demonstration), για το νέο βαρύ μεταφορικό ελικόπτερο CH-53K, το οποίο θα αντικαταστήσει τα ήδη εν χρήσει CH-53E Super Stallion. Σύμφωνα με τις προβλέψεις του συμβολαίου η Sikorsky ως μοναδικός προμηθευτής (sole source) θα επιβλέψει την ανάπτυξη του ελικοπτέρου, την ολοκλήρωση των συστημάτων του, τη δοκιμή συστημάτων και απαρτίων παραγωγής, καθώς και τη δοκιμή και αξιολόγηση του συστήματος. Η επιτυχής ολοκλήρωση του προγράμματος SDD θα οδηγήσει στην παραγωγή 156 CH-53K που θα αντικαταστήσουν ισάριθμα CH-53E Super Stallion στον στόλο ελικοπτέρων του USMC. Όλες οι εργασίες ανάπτυξης καθώς και η διαχείριση του προγράμματος θα γίνουν στις εγκαταστάσεις της Sikorsky στο Stratford του Κονέκτικατ. Την παρούσα περίοδο η Sikorsky διεξάγει διαγωνισμούς για την επιλογή προμηθευτών των κυρίων υποσυστημάτων του νέου ελικοπτέρου, συμπεριλαμβανομένου του συστήματος διαχείρισης των οργάνων ναυτιλίας και των ηλεκτρονικών, καθώς και του κινητήρα. Όλες οι σχετικές διαδικασίες προβλέπεται να ολοκληρωθούν μέχρι το τέλος του 2006. Το CH-53K αν και θα έχει το ίδιο μέγεθος και φυσικά χαρακτηριστικά με το C-53E, εν τούτοις θα διαθέτει διπλάσια ικανότητα μεταφοράς φορτίου (ανερχόμενη σε 27.000 λίβρες) σε απόσταση 110 ναυτικών μιλίων σε μεγάλα υψόμετρα και υψηλές θερμοκρασίες «hot & high» σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Επίσης το μέγιστο βάρος απογείωσης του θα αυξηθεί σε 84.700 λίβρες από τις 73.000 λίβρες του CH-53.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.