Την πρώτη του επίσημη παρουσίαση στο ευρύ κοινό έκανε κατά τη διάρκεια της αεροπορικής έκθεσης Farnborough 2006 το μοναδικό στο είδος του αεροσκάφος μεταβλητών πτερύγων V-22 Osprey και ειδικότερα η έκδοση MV-22B Osprey του Σώματος των Πεζοναυτών.
Την πρώτη του επίσημη παρουσίαση στο ευρύ κοινό έκανε κατά τη διάρκεια της αεροπορικής έκθεσης Farnborough 2006 το μοναδικό στο είδος του αεροσκάφος μεταβλητών πτερύγων V-22 Osprey και ειδικότερα η έκδοση MV-22B Osprey του Σώματος των Πεζοναυτών.
Κατά τη διάρκεια των πτητικών του επιδείξεων το αεροσκάφος επανειλημμένα επέδειξε τη δυνατότητα του να μεταβαίνει από οριζόντια σε κάθετη πτήση και το αντίστροφο εντυπωσιάζοντας του θεατές. Σήμερα το πρόγραμμα εξελίσσεται κανονικά και τα δύο θανατηφόρα ατυχήματα του 2000 που παραλίγο να οδηγήσουν στον οριστικό τερματισμό του αποτελούν κακές αναμνήσεις. Ήδη η μετάβαση από τη φάση ανάπτυξης στην παραγωγή σειράς έχει συντελεστεί ομαλά και το πρώτο επιχειρησιακό MV-22 Block B παραδόθηκε στους Πεζοναύτες τον περασμένο Δεκέμβριο. Το κύριο ζήτημα αυτή τη στιγμή είναι το κόστος το οποίο επιδιώκεται να μειωθεί μέσω ενός πολυετούς προγράμματος προμήθειας, που σε πρώτη φάση θα αφορά 185 αεροσκάφη για τα επόμενα πέντε χρόνια, εκ των οποίων η συντριπτική πλειοψηφία θα είναι MV-22 των Πεζοναυτών ενώ μέχρι 26 θα είναι της έκδοσης CV-22 της Αεροπορίας. Η τιμή μονάδας για το MV-22 ανέρχεται σε 69,9 εκατ. δολάρια ΗΠΑ, ενώ για το CV-22 σε 89,1 εκατ. δολάρια ΗΠΑ. Για τις ανάγκες της παρουσίας στο Farnborough δύο MV-22 Osprey της μοίρας VMX-22 των Πεζοναυτών που εδρεύει στο Marine Corps Air Station Red River, της Βόρειας Καρολίνας, διέσχισαν πετώντας τον Ατλαντικό. Όμως, κατά τη διάρκεια της πτήσης το ένα από τα Osprey παρουσίασε προβλήματα που το ανάγκασαν να κάνει μία μη προγραμματισμένη στάση στο Keflavik της Ισλανδίας. Τόσο ο στρατηγός Hagee όσο και ο υπαρχηγός για θέματα αεροπορίας αντιστράτηγος John Castellaw δεν έδειξαν ιδιαίτερο προβληματισμό για το συμβάν, το οποίο αποδόθηκε στη λόγω πλημμελούς συντήρησης, συσσώρευση πάγου που προκάλεσε λειτουργική αστοχία σε συμπιεστή. Ο Castellaw δήλωσε ότι το αεροσκάφος συνοδευόμενο από δύο τάνκερ KC-130 θα επιστρέψει στη βάση του από μία νοτιότερη διαδρομή.
ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΚΑΙ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΤΟΥ MV-22 OSPREY, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΕΝΑ ΠΟΛΥΣΕΛΙΔΟ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΗΝ ΔΙΕΘΝΗ ΑΕΡΟΠΟΡΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ FARNBOROUGH 2006, ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙΤΕ ΣΤΟ ΝΕΟ ΤΕΥΧΟΣ ΤΗΣ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗΣ ΠΟΥ ΘΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΕΙ ΣΤΙΣ 15 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ.


Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του discus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.