ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

Η Sikorsky προτείνει το HH-92 SuperHawk για το πρόγραμμα CSAR-X

Η Sikorsky προτείνει το HH-92 SuperHawk για το πρόγραμμα CSAR-X

Η Sikorsky Aircraft κατέθεσε την τελική πρόταση για το πρόγραμμα Ερευνας και Διάσωσης Μάχης (CSAR-X) τηε Αεροπορίας των ΗΠΑ υπογραμμίζοντας τις προηγμένες τεχνολογικά δυνατότητες του ελικοπτέρου HH-92 SUPERHAWK.

Τα νέα ελικόπτερα θα αντικαταστήσουν σε υπηρεσία τα ελικόπτερα διάσωσης Sikorsky HH-60G τα οποία βρίσκονται σε υπηρεσία μέχρι τώρα.

Η αεροπορία των ΗΠΑ σκοπεύει να προμηθευτεί έως και 141 πλατφόρμες μέσω του διαγωνισμού CSAR-X, ενώ υπάρχει εκπεφρασμένη ανάγκη για έως και 71 επιπλέον πλατφόρμες για το πρόγραμμα Κοινής Πλατφόρμας Υποστήριξης Κάθετης Μεταφοράς (Common Vertical Lift Support Platform – CVLSP) τα οποία θα παρέχουν ασφάλεια πυραυλικών εγκαταστάσεων, μεταφορά επισήμων, και μεταφορά στρατευμάτων και φορτίων.

Η Sikorsky πιστεύει ότι το HH-92 μπορεί να επιτελέσει όλους τους ρόλους προτείνοντας μια κοινή διαμόρφωση πιλοτηρίου με τέσσερεις διαφορετικές διαμορφώσεις καμπίνας, ενώ η παρελθούσα παρουσία ελικοπτέρων της εταιρίας σε υπηρεσία με το Ναυτικό των ΗΠΑ σηματοδοτεί μικρότερη ανάγκη εξοικείωσης και ελάχιστη παρέμβαση στις υποδομές, παρέχοντας μια οικονομικότερη λύση ως προς τον ανταγωνισμό.

Το HH-92 είναι στρατιωτική έκδοση του πολιτικού ελικοπτέρου Sikorsky S-92 το οποίο έχει επιδείξει 97% πτησιμότητα σε δριμύα περιβαλλοντα, 20-30% μεγαλύτερη από συνήθεις στρατιωτικές συνθήκες. Από την εισδοχή τους σε υπηρεσία το 2004, τα 38 S-92 έχουν πετάξει 26.000 ώρες, κυρίως για παροχή υπηρεσιών σε παράκτιες πετρελαϊκές εγκαταστάσεις χρήζοντα κατά μέσο όρο 2.5 ώρες συντήρησης (σχεδόν το ¼ της απαιτούμενης συντήρησης για άλλα μέσα ή βαρέα μεταφορικά ελικόπτερα). 

Το S-92 εξ αρχής σχεδιάστηκε για χρειάζεται κατά 80% λιγότερες εργασίες συντήρησης μειώνοντας το επιχειρησιακό κόστος κατά 40%.

Το υποβληθέν πρότυπο HH-92 διαθέτει εσωτερικό ταχείας αναδιαμόρφωσης για πολλαπλές αποστολές, ενώ είναι το μόνο από τα υποψήφια ελικόπτερα του προγράμματος CSAR-X που επιτρέπει την φόρτωση δύο ελικοπτέρων σε μεταγωγικό C-17 ή τριών σε C-5 .

Η εταιρία αναπτύσσει μια άλλη έκδοση, το MH-92 (αλλιώς CH-148 Cyclone) για τις Καναδικές ένοπλες δυνάμεις, ενώ το S-92 έχει επιλεγεί από το Κατάρ, την Τουρκία, Τουρκμενιστάν, Ν.Κορέα για μεταφορά VIP, ενώ η Βρετανία το επέλεξε για ελικόπτερο έρευνας και διάσωσης ακτοφυλακής.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.