ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Έλλειμμα πιλότων για τα Blackhawk του 160 SOAR

Έλλειμμα πιλότων για τα Blackhawk του 160 SOAR

Η Διοίκηση Ειδικών Επιχειρήσεων των ΗΠΑ (USSOCOM) προσπαθεί να αυξήσει το προσωπικό του αεροπορικού της βραχίονα που αποτελείται από το φημισμένο 160 SOAR (Σύνταγμα Ελικοπτέρων Ειδικών Επιχειρήσεων). 

Η μονάδα χρησιμοποιεί όλα τα ελικόπτερα του Αμερικανικού Στρατού τα οποία είναι τροποποιημένα για Ειδικές Επιχειρήσεις όπως τα ΜΗ-6 Little Bird, ΟΗ-58D Kiowa, MΗ-60L Blackhawk και MH-47E Chinook.

Η παρατεταμένη εμπλοκή σε πολεμικές επιχειρήσεις σε δύο θέατρα επιχειρήσεων (Ιράκ – Αφγανιστάν)επί μία δεκαετία και πλέον έχει αρχίσει να έχει επιπτώσεις και στα επίπεδα επάνδρωσης καθώς όπως έγινε γνωστό στην περίοδο που διανύουμε το ποσοστό επάνδρωσης δεν ξεπερνάει το 75%.

Η USSOCOM παλεύει να ξεπεράσει αυτό το πρόβλημα αλλά το προσωπικό είναι δυσεύρετο εξαιτίας των ειδικών προδιαγραφών εμπειρίας και εκπαιδεύσεως που πρέπει να διαθέτει για να πετάει σε αποστολές Ειδικών Επιχειρήσεων.

Συνολικά αναζητούνται περισσότεροι από 300 πιλότοι ελικοπτέρων από μονάδες του Στρατού των ΗΠΑ, οι οποίοι ελπίζεται ότι θα ανεβάσουν τα ποσοστά επάνδρωσης στο 90% σε βάθος 3ετίας. 

Οι υποψήφιοι θα πρέπει να περάσουν διαδικασία επιλογής ακολουθούμενη από 6 μήνες μετεκπαίδευσης στους τύπους ελικοπτέρων που πετάει το 160 SOAR.

Το πρόβλημα είναι ότι ο υψηλός ρυθμός επιχειρήσεων μακριά από τις ΗΠΑ, για ιδιαίτερα μεγάλα χρονικά διαστήματα, σε συνδυασμό με το αυξημένο ρίσκο των αποστολών που αναλαμβάνουν (σε σχέση με τις απλές μονάδες σε ρόλο αερομεταφορών), είναι η αιτία που προκαλεί έντονη κόπωση και κύρια αιτία αποχώρησης από την ενεργό δράση ενός μεγάλου αριθμού χειριστών.

Η USSOCOM έχει προσφέρει κίνητρα όπως υψηλότερες αμοιβές αλλά το πρόβλημα έλλειψης χειριστών δεν λύνεται μέσα σε μια νύχτα.

Αντίθετα πολλές φορές όταν υπάρχει έλλειψη διαθεσιμότητας ελικοπτέρων του 160SOAR, οι άνδρες των Ειδικών Δυνάμεων καταφεύγουν στη λύση αερομεταφοράς με συμβατικά Τάγματα ελικοπτέρων του US Army αλλά με τη διαφορά ότι τα ελικόπτερα δεν διαθέτουν τον έξτρα εξοπλισμό επικοινωνιών και ναυτιλίας που απαιτούνται, ενώ οι χειριστές τους δεν είναι εξίσου έμπειροι και εκπαιδευμένοι σε σχέση με τους συναδέλφους στo 160 SOAR.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.