ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Καρέ-καρέ οι επικίνδυνες διαβρώσεις στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού – Ξεκινά το έργο της συντήρησης – αποκατάστασης (φώτο)

Καρέ-καρέ οι επικίνδυνες διαβρώσεις στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού – Ξεκινά το έργο της συντήρησης – αποκατάστασης (φώτο)

Διακόπτεται τις επόμενες ημέρες η λειτουργία της γραμμής του τραμ από το Σύνταγμα έως τη στάση Κασομούλη, λόγω επικινδυνότητας που παρουσιάζει καθώς έχει κατασκευαστεί πάνω στην καλυμμένη κοίτη του Ιλισού.

Το συγκεκριμένο τμήμα παρουσιάζει διαβρώσεις καθώς έχουν περάσει ήδη εξήντα χρόνια από τη δημιουργία του. Το έργο της συντήρησης – αποκατάστασης της υπόγειας κοίτης του Ιλισού ανακοινώθηκε σε κοινή συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σπίρτζης και η περιφερειάρχης Αττικής Ρένα Δούρου. Στη συνέντευξη ανακοινώθηκε η προγραμματική συμφωνία μεταξύ Περιφέρειας Αττικής και ΕΥΔΑΠ με χρηματοδότηση του υπουργείου Υποδομών για την εκπόνηση μελέτης με θέμα τη συντήρηση και αποκατάσταση των φθορών στην υπόγεια κοίτη του Ιλισού.

Σύμφωνα με τον υπουργό, αρχικά θα αποκατασταθούν τα τμήματα άνωθεν των οποίων διέρχεται η γραμμή του τραμ, ενώ οι σταθμοί του, που θα τεθούν εκτός λειτουργίας λόγω του αγωγού όμβριων της Αρδηττού – Καλλιρόης, είναι: Φιξ, Λεωφ. Βουλιαγμένης, Ζάππειο, Σύνταγμα.

Σημειώνεται ότι τα δρομολόγια του τραμ θα διεξάγονται κανονικά στα υπόλοιπα τμήματα , ενώ οι επιβάτες στο τμήμα Κασομούλη – Σύνταγμα θα εξυπηρετούνται από τους συρμούς της γραμμής 2 του μετρό και από τις υπάρχουσες λεωφορειακές γραμμές . Σύντομα αναμένεται να ανακοινωθεί η ημερομηνία έναρξης των εργασιών.

Χρ. Σπίρτζης: Η υπογειοποίηση του Ιλισού, ένα ακόμη τρανό παράδειγμα του πως εκτελούνταν τα έργα στο παρελθόν

Σύμφωνα με τον Υπουργό, το πρόβλημα διαπιστώθηκε όταν εντοπίστηκαν αρχεία και αναφορές μέσ ασε κούτες, σε αποθήκη αμαξοστασίου, από την εποχή μελέτης του μετρό και του τραμ. Στις αρχικές τεχνικές εκθέσεις του μετρό γινόταν λόγος για φθορές, «έντονα σημάδια διάβρωσης σκυροδέματος και οπλισμού, και ασυνέχεια στα τοιχία αντιστήριξης. Ακολούθως και για τις ανάγκες ολοκλήρωσης του τραμ ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων μετά από εντολή της κοινοπραξίας κατασκευής, ελέγχθηκε μόνο η πλάκα επικάλυψης της κοίτης του Ιλισού, κάτωθεν των γραμμών του τραμ, αλλά όχι τα τοιχία αντιστήριξης, πάνω στα οποία εδράζει η πλάκα».

Ο κ. Σπίρτζης υπογράμμισε ότι δεν υπήρξε καμία αναφορά μελέτης στα αρχεία των εμπλεκομένων υπηρεσιών για τη συντήρηση της υπόγειας κοίτης του Ιλισού, υποδεικνύοντας ένα ακόμη «τρανό παράδειγμα του πως εκτελούνταν τα έργα στο παρελθόν».

«Μία Περιφέρεια, όσο και μεγάλη και αν είναι, δεν είναι σε θέση -ούτε τεχνικά, οικονομικά- να φέρει σε πέρας τα σοβαρά έργα υποδομής, τα σοβαρά έργα συντήρησης που έπρεπε να έχουν γίνει εδώ και δεκαετίες». Αυτού του είδους τα έργα επιβάλλουν συνέργειες σαν αυτή εδώ, με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών», υπογράμμισε η περιφερειάρχης Ρένα Δούρου και κατέληξε λέγοντας: «Ερχόμαστε να καλύψουμε κενά και αβελτηρίες του παρελθόντος» επισημαίνοντας ότι η περίπτωση του Ιλισού «είναι χαρακτηριστική»

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.