ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Άκαρπες οι έρευνες για τους 8 ναυτικούς του Πιρι Ρεις

Άκαρπες οι έρευνες για τους 8 ναυτικούς του Πιρι Ρεις

Άκαρπες παραμένουν οι έρευνες για τον εντοπισμό των 8 αγνοούμενων αλλοδαπών ναυτικών, μέλη του πληρώματος του φορτηγού πλοίου Πιρι Ρέις, το οποίο βυθίστηκε 87 ναυτικά μίλια νοτιοδυτικά της Πύλου, μετά από σύγκρουση με το φορτηγό πλοίο Κονσάουθ τα ξημερώματα της Μεγάλης Δευτέρας. Στις έρευνες σήμερα, Μ. Τετάρτη, συμμετέχουν μόνο παραπλέοντα πλοία.

Εν τω μεταξύ το πλοίο Κονσάουθ κατέπλευσε στην Καλαμάτα, όπου ο πλοίαρχος δήλωσε μηχανική βλάβη, με αποτέλεσμα να παραμένει στο αγκυροβόλιο, καθώς η προσέγγιση στο λιμάνι κρίθηκε επισφαλής.

Κλιμάκιο της Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων έχει επιβιβαστεί στο πλοίο στο πλαίσιο της διερεύνησης των συνθηκών του ατυχήματος.

Από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καλαμάτας απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου, λόγω της μηχανικής βλάβης και των υλικών ζημιών που υπέστη, συνεπεία της σύγκρουσης, ενώ αναμένεται η διενέργεια επιθεώρησής του από επιθεωρητή του MOU.

Οι επτά διασωθέντες ναυτικοί, μέλη πληρώματος του Πιριρέις, μεταφέρθηκαν στο νοσοκομείο Καλαμάτας για την παροχή πρώτων βοηθειών και τη διενέργεια προληπτικών εξετάσεων, καθώς επίσης και οι δύο σοροί για νεκροψία – νεκροτομή.

Επιπλέον για την αποτροπή ενδεχόμενης θαλάσσιας ρύπανσης, συνεπεία του ναυτικού ατυχήματος, από την αρμόδια Διεύθυνση Προστασίας Θαλασσίου Περιβάλλοντος του Υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου απεστάλη σήμα προς την πλοιοκτήτρια εταιρεία του πλοίου Πιριρέις «για υπενθύμιση των υποχρεώσεών της αναφορικά με τη λήψη κάθε πρόσφορου μέτρου για αποφυγή πρόκλησης ρύπανσης της θάλασσας», όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση του Λιμενικού.

Ακόμη τα Λιμεναρχεία Καλαμάτας, Χανίων, Πύλου, Γυθείου, Νεάπολης Βοιών, Ζακύνθου και Κατακόλου, τέθηκαν σε ετοιμότητα για αντιμετώπιση ρύπανσης που ενδέχεται να προκληθεί λόγω του ατυχήματος.  

Ωστόσο τα πληρώματα εναέριων μέσων του Λιμενικού που έκαναν έλεγχο της θαλάσσιας περιοχής δεν διαπίστωσαν κάτι ανησυχητικό σε ότι αφορά τον εντοπισμό ρύπανσης και παρατηρήθηκαν μόνο διάσπαρτες κηλίδες αυτοδιαλυόμενης μορφής.

Το πλοίο, σύμφωνα με δήλωση της διαχειρίστριας εταιρείας, μετέφερε 12,577 μ.τ φορτίο φωσφάτα, ενώ η ποσότητα καυσίμων ανέρχεται σε 3,500 λίτρα λιπαντέλαια, 145 μ.τ fuel oil, 67 μ.τ diesel oil και 2 μ.τ. υγρά κατάλοιπα καύσης, μίγματα χώρων μηχανοστασίου και κατάλοιπα δεξαμενών φορτίου.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.