Χωρίς τα κατεξοχήν ελικόπτερα SAR AS-332 C-1 Super Puma έχει μείνει η χώρα στον κρίσιμο όπως αποδεικνύεται από τα πρόσφατα γεγονότα χώρο της Αδριατικής καθώς οι απαράδεκτες διαθεσιμότητες των ελικοπτέρων, από τα 12 μετά βίας φτάνουν τα 2 με 3- έχουν οδηγήσει στην εξεύρεση λύσεων ανάγκης.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του ΥΠΕΘΑ για την πραγματοποίηση επιχειρήσεων στον ευρύτερο χώρο του Ιουνίου και της Αδριατικής έχουν «επιστρατευθεί» δύο ελικόπτερα S-70B-6 του ΠΝ, ένα «αρχαίο» ΑΒ 205 (το οποίο επιπρόσθετα είναι μονοκινητήριο και δεν ενδείκνυται για αποστολές πάνω απο θαλάσσιες εκτάσεις) και δύο ΝΗ-90 της ΑΣ τα οποία όμως δεν διαθέτουν μηχανισμό (βαρούλκο) για την διάσωση ναυαγών από τη θάλασσα ενώ η αποστολή τους είναι εντελώς διαφορετική από αυτή που καλούνται τώρα να εκτελέσουν.
Ταυτόχρονα 6 ελικόπτερα του Λ.Σ. με ειδική διαμόρφωση για αποστολές SAR βρίσκονται αφημένα και σαπίζουν στην ΑΒ του ΠΝ στο Κοτρώνη.
Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.