ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

Παρουσίαση πρότασης για το ΒΜΡ-3HEL

Παρουσίαση πρότασης για το ΒΜΡ-3HEL

Την παρουσίαση της πρότασης της για το ΒΜΡ-3HEL έκανε σήμερα στο ΓΕΣ…

Την πρόταση της για την επιπρόσθετη θωράκιση του ΒΜΡ-3HEL παρουσίασε σε επιτελείς του Γενικού Επιτελείου Στρατού η ισραηλινή εταιρεία Plasan Sasa, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο των συλλογών θωρακίσεων για τεθωρακισμένα οχήματα.

Η εταιρεία υπόσχεται ότι το σύνολο του βάρους της συλλογής δεν θα ξεπερνάει τους 2,2 τόνους, ενώ θα εξασφαλίζει προστασία επιπέδου 4Β σύμφωνα με τις STANAG του ΝΑΤΟ.

Σύμφωνα με την εταιρεία που έκανε την παρουσίαση, θα παρέχει πλήρη προστασία από βλήματα των 30 mm στο εμπρόσθιο τόξο σε όλες τις γωνίες βολής, ενώ η αντίστοιχη προστασία για το περιμετρικό τόξο θα είναι αρκετή για βλήματα μέχρι 20 mm στις περισσότερες γωνίες βολής.

Παράλληλα, το όχημα αποκτά αντιναρκική προστασία απέναντι σε αντιαρματικές νάρκες μέχρι 10 κιλών.

Ωστόσο, σύμφωνα με την κατασκευάστρια εταιρεία του οχήματος, το ΒΜΡ-3 οφείλει την υψηλή επιβιωσιμότητα του όχι τόσο στον παράγοντα θωράκισής του, την οποία θεωρεί επαρκή (στο εμπρόσθιο τόξο ανάλογα με τη γωνία βολής παρέχεται προστασία από βολίδες των 20 έως 30 mm και περιμετρικά από βολίδες 7,62 έως 12,7 mm ανάλογα πάλι με την γωνία βολής), αλλά στην ιδιαίτερα υψηλή κινητικότητα που οφείλεται στην υψηλή σχέση τόνου προς ίππους ακόμα και με τον κινητήρα UDM-29M των 500 ίππων.

Σε αυτήν την περίπτωση, η απόδοση φτάνει τους 26,73 ίππους/τόνο, ενώ με την επιπλέον θωράκιση θα φτάνει περίπου τους 23 ίππους/τόνο. Μια απόδοση δηλαδή που είναι οριακά αποδεκτή προκειμένου το όχημα να ακολουθεί χωρίς να «ασθμαίνει» τα Leopard 2HEL.

Επίσης, ερωτήματα διατυπώνονται σε σχέση με την διατήρηση της πλευστότητας του οχήματος και εν γένει των αμφίβιων χαρακτηριστικών του οχήματος σε περίπτωση που προστεθεί θωράκιση.

Σε κάθε περίπτωση, το ζήτημα είναι και οικονομικό αφού στο νυν κονδύλι των 1,28 δις ευρώ, δεν έχει προβλεφθεί η επιπλέον θωράκιση.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.