ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Η Ευρώπη θέλει Κυριάκο και Ούρσουλα» ανέκραξε ο Σχοινάς! - Και «Pfizer»;

Νέα πρόταση για εναέρια πλατφόρμα θαλάσσιας επιτήρησης

Νέα πρόταση για εναέρια πλατφόρμα θαλάσσιας επιτήρησης

 Άμεση λύση στο οξύ πρόβλημα της εναέριας επιτήρησης θαλασσών προσφέρεται από την

αμερικανική εταιρεία Kaman στην Ελλάδα.

Σύμφωνα με πληροφορίες του defencenet.gr  η αμερικανική εταιρεία προσφέρει 11 ετοιμοπαράδοτα ελικόπτερα στην τιμή των 15 εκατομμυρίων ευρώ έκαστο.

Τα ελικόπτερα αυτά προέρχονται από τη ‘παραλίγο’ πώλησή τους στο Ναυτικό της Αυστραλίας το οποίο ακύρωσε τη σχετική παραγγελία. Στην Ελλάδα τα ελικόπτερα παρουσιάστηκαν τόσο στο Πολεμικό Ναυτικό όσο και στο Λιμενικό Σώμα ως μία χαμηλού κόστους και υψηλής τεχνολογικής αξίας άμεση λύση στο χρονίζον πρόβλημα της θαλάσσιας επιτήρησης.

Σημειώνεται ότι αυτή τη στιγμή μόλις ένα P-3B TACNAVMOD είναι σε επιχειρησιακή κατάσταση και το πρόγραμμα απόκτησης νέου ΑΝΣ παρουσιάζει είδη τριετή καθυστέρηση στην υλοποιησή του

Το 1997 η Αυστραλία υπέγραψε ένα συμβόλαιο 667 εκατομμυρίων δολαρίων Αυστραλίας με την Kaman για να αγοράσει 11 αναβαθμισμένα ελικόπτερα SH-2(A) “Super Seasprite”. Τα ελικόπτερα αυτά προορίζονταν για τις φρεγάτες του Ναυτικού της τύπου ANZAC καθώς και για περιπολικά σκάφη τα οποία διέθεταν ελικοδρόμιο

Το πρώτο ελικόπτερο ήταν έτοιμο το 2003 αλλά λόγω πολλών τεχνικών προβλημάτων χαρακτηρίστηκε ως μη επιχειρησιακό σε δυσμενείς καιρικές συνθήκες καθώς και σε συνθήκες χαμηλής ορατότητας. Το 2005 χαρακτηρίστηκε ως αεροσκάφος μεταφορών μόνο κατά την διάρκεια καλών καιρικών συνθηκών και το 2006 καθηλώθηκε στο έδαφος

Το πρόγραμμα παρουσίασε καθυστέρηση 6 ετών και το κόστος αυξήθηκε κατά 50%. Υπολογίστηκε πως για να επιχειρήσουν τα ελικόπτερα ξανά μετά το 2010 θα πρέπει να δεσμευτούν επιπλέον τουλάχιστον 45 εκατομμύρια δολάρια Αυστραλίας

Το 2007 η κυβέρνηση των εργατικών ακύρωσε το πρόγραμμα και ήρθε σε μία συμφωνία με την Kaman

‘Oπως ανακοινώθηκε (Μάρτιος 2008) η παραγγελεία ακυρώθηκε, η Kaman έλαβε την κυριότητα των 11 ελικοπτέρων με την δυνατότητα να τα πουλήσει στην ανοιχτή αγορά. Η συμφωνία προβλέπει πως η Kaman και η κυβέρνηση της Αυστραλίας θα μοιραστούν ισόποσα τα κέρδη της πώλησης των ελικοπτέρων. Μέρος των ανταλλακτικών και αναλωσίμων θα πουληθούν και μέρος θα χρησιμοποιηθεί από την Αυστραλία για την συντήρηση του στόλου των ελικοπτέρων Seahawk και Black Hawk που διαθέτει

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Η έκδοση του ελικοπτέρου για την Αυστραλία μεταξύ άλλων διαθέτει: πλήρωμα 3 ατόμων με δυνατότητα μεταφοράς 8 ατόμων πλήρως εξοπλισμένων, ηλεκτρονικά (Northrop Grumman ITAS -Integrated Tactical Avionics System), σύστημα αυτοπροστασίας που περιλαμβάνει (AN/ALR-93, ATK AN/AAR-47, AN/ALQ-144 και ΑΝ/ΑLΕ-39), ραντάρ LΝ-66HP, κινητήρες General Electric Τ700-GE-401 καθώς και φέρει πύραυλο Penguin

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.