ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

«Σύγκρουση» υποβρυχίων Type 214 στο βυθό του Αιγαίου: Ολοκληρώθηκε η ναυπήγηση του πρώτου τουρκικού υποβρυχίου Type 214T

«Σύγκρουση» υποβρυχίων Type 214 στο βυθό του Αιγαίου: Ολοκληρώθηκε η ναυπήγηση του πρώτου τουρκικού υποβρυχίου Type 214T

Στην τελετή ολοκλήρωσης της ναυπήγησης του πρώτου υποβρυχίου νέας γενιάς κλάσης Reis παρευρέθηκε σήμερα ο Τούρκος πρόεδρος Ρ.Τ.Ερντογάν στα ναυπηγεία του Gölcük στην Κωνσταντινούπολη.

«Αρχίζοντας το 2022, το τουρκικό ναυτικό θα παραλαμβάνει ένα υποβρύχιο κάθε χρόνο. Συνολικά έξι υποβρύχια θα κατασκευαστούν, ενώ το τελευταίο θα παραδοθεί το 2027», δήλωσε ο Ερντογάν στην διάρκεια της παρουσίας του στο ναυπηγείο του Gölcük.

Πρόκειται για το υποβρύχιο “Piri Reis” τύπου «214 Type 1200» ή 214ΤΝ η ναυπήγηση του οποίου είχε ξεκινήσει το 2015 αντίστοιχο και είναι ανάλογο των ελληνικών Type 214, κλάσης «Παπανικολής», αλλά με ελαφρά αυξημένο μήκος κατά 3μ. (68.35 μ.) και μέγιστο εκτόπισμα 2.013 τόνους (για να αποφευχθούν οι κλίσεις που ταλαιπώρησαν το ελληνικό πρόγραμμα) και τουρκικά ηλεκτρονικά.

Η ένταξη του υποβρυχίου στον τουρκικό στόλο αναμένεται σε ένα χρόνο από σήμερα το Δεκέμβριο του 2020, ενώ σε εξέλιξη βρίσκεται η ναυπήγηση ακόμη τριών υποβρυχίων (TCG Hızır Reis, TCG Murat Reis και TCG Aydın Reis).

Παράλληλα ο Ερντογάν πραγματοποίησε την τελετή της συγκόλλησης της έναρξης ναυπήγησης του 5ου υποβρυχίου της κλάσης του Seydi ali Reis,ενώ όλα τα υποβρύχια (έξι στον αριθμό) αναμένεται να είναι επιχειρησιακά με το τουρκικό Ναυτικό μέχρι τα τέλη του 2027.

https://twitter.com/yenisafak/status/1208734357906694146

Το σκάφος τύπου διπλού κύτους είναι κατασκευασμένο από χάλυβα υψηλής αντοχής τύπου HY-100 με σύστημα μείωσης του θορύβου βασισμένο σε κινητήρες πετρελαίου 2 x MTU 16V-396 (3.96 MW) και εναλλάκτες 2 x Piller Ntb56.40-10 0.97 MW ενώ φέρει σύστημα αναερόβιας πρόωσης AIP system: 2 x HDW PEM fuel cell module BZM120 (120 kW x 2) συνδεδεμένα σε ηλεκτροκινητήρα 1 x Siemens Permasyn (2.85 MW) επιτυγχάνοντας ταχύτητα στην επιφάνεια της θάλασσας στους 10 κόμβους και σε κατάδυση 20. Το πλήρωμα είναι στα 27-31 μέλη εκ των οποίων οι 6 αξιωματικοί. Αν και το μέγιστο βάθος κατάδυσής του θεωρείται απόρρητο, εντούτοις αναφέρεται σε περίπου 400 μέτρα.

Η εμβέλεια του υποβρυχίου ανέρχεται στα 12.000 ν.μ. με ταχύτητα πλεύσης έξι κόμβους και με την χρήση του συστήματος ΑΙΡ στην επιφάνεια ενώ με τη χρήση μπαταριών φτάνει τα 870 ν.μ (με ταχύτητα πλεύσης 6 κόμβους) και με την χρήση του συστήματος AIP τα 1.264 ν.μ (με ταχύτητα πλεύσης 4 κόμβους) με μια αυτονομία που ξεπερνά τις 60 ημέρες.

Τα υποβρύχια κλάσης «Παπανικολής»

Τα υποβρύχια της κλάσης 214 του ΠΝ με εκτόπισμα 1688 τόνων στην επιφάνεια και 1858 τόνων σε κατάδυση, με μήκος 65,3 / πλάτος 6,3 / βύθισμα 6 μέτρων είναι ιδιαίτερα εξελιγμένα φέρουν σύστημα διαχείρισης μάχης ΚΠΜ ISUS 90-15 με σόναρ CSU 90 (DBQS-40FTC).

Το τελευταίο είναι συνδυασμός διάταξης φάσης κυλινδρικού τύπου (CAH παθητικής αναγνώρισης, πλευρικό FAS-3-1 μέσων/χαμηλών συχνοτήτων, συρόμενο (TAS), παθητικό αναγνώρισης στόχων/τηλεμέτρησης PRS-3-15, ενεργό σόναρ επίθεσης (CTA) και εντοπισμού ναρκών (MAS) MOA 3070. Το σύστημα ESM/ECM είναι το TIMNEX II της Elbit , το σύστημα αντιμέτρων κατά τορπιλών είναι το κοινοπραξίας STN ATLAS Elektronik/ Allied Signal ELAC TAU 2000 με τέσσερις 10πλους εκτοξευτές. Φέρουν περισκόπιο επίθεσης/αναγνώρισης OMS-100 (της Zeiss) με θερμική κάμερα, τηλέμετρο λέιζερ και κάμερα ημέρας (LLLTV).

Επίσης τα Υ/Β διαθέτουν Link 11, SATCOM X band και αντίμετρα Circe.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.