ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Οι φρεγάτες κλάσης “S” πάλι πρωταγωνιστούν σε ελληνοτουρκική κρίση

Οι φρεγάτες κλάσης “S” πάλι πρωταγωνιστούν σε ελληνοτουρκική κρίση

Οπως και στα Ιμια πριν από 24 χρόνια, έτσι και σε αυτή την κρίση οι φρεγάτες κλάσης “S” σηκώνουν όλο το βάρος της κρίσης από πλευράς πλοίων επιφανείας του ΠΝ. Η μόνη διαφορά είναι το πρόγραμμα εκσυγχρονισμού που πέρασαν έξι από αυτές μεταξύ 2005 και 2010, αλλά χωρίς να αλλάξει το βασικό τους στοιχείο: Τον απαρχαιωμένο αντιαεροπορικό οπλισμό τους.

Συγκεκριμένα εκσυγχρονίστηκαν μόνο οι φρεγάτες ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F462), ΑΔΡΙΑΣ (F459), ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ (F461), ΛΗΜΝΟΣ (F451) και ΕΛΛΗ (F450) και ΑΙΓΑΙΟ (F460).

Οι υπόλοιπες φρεγάτες, ΚΑΝΑΡΗΣ (F464), ΘΕΜΙΣΤΟΚΛΗΣ (F 465) και ΝΙΚΗΦΟΡΟΣ ΦΩΚΑΣ (F 466) ( φωτό) παραμένουν σε υπηρεσία, αλλά δεν έχουν λάβει το “πακέτο” της αναβάθμισης των προηγούμενων έξι. Αυτά τα πλοία, αν και έχουν “υποβαθμισμένα” ηλεκτρονικά σε σχέση με τα άλλα πλοία, εντούτοις φέρουν το ίδιο πακέτο οπλισμού.

Το “πακέτο” της αναβάθμισης των φρεγατών “S” περιελάμβανε τα εξής:

– Εγκατάσταση του ολοκληρωμένου Συστήματος Διαχείρισης Μάχης (ΙCΜS – Integrated Combat Μanagement System) ΤΑCΤΙCΟS βασισμένο στην τεχνολογία Ricom 3500 της ολλανδικής Imtech

– Εγκατάσταση νέου ραντάρ έρευνας και διεύθυνσης βολής επιφανείας

– Αναβάθμιση του ραντάρ επιτήρησης αέρας LW-08 για αυξημένη δυνατότητα επεξεργασίας δεδομένων εναέριων στόχων

– Αναβάθμιση των συστημάτων WΜ-25 και SΤIR 1.8 προκειμένου με δυνατότητα αυτόματης παρακολούθησης έως και 16 στόχων αέρας και ίδιου αριθμού στόχων επιφανείας. Το ραντάρ ελέγχου βολής STIR απέκτησε ικανότητα τηλεοπτικής ιχνηλάτησης

– Εγκατάσταση του συστήματος ηλεκτρονικής υποστήριξης

– Εγκατάσταση του συστήματος Εντοπισμού και Ελέγχου Πυρός Μirador

– Αναβάθμιση του συστήματος Αυτοπροστασίας, με εκσυγχρονισμό του συστήματος Παραπλάνησης και εγκατάσταση νέου συστήματος Ηλεκτρονικών Αντιμέτρων

– Αναβάθμιση του συστήματος Επικοινωνίας και Ενδοεπικοινωνίας του πλοίου

– Εγκαταστάθηκε σύγχρονος εξοπλισμός επικοινωνιών, μεταξύ αυτού και τριών πομποδεκτών UHF συμβατών με το Have Quick II για επικοινωνία με αεροσκάφη, V/UHF με χαρακτηριστικά Ηλεκτρονικών Αντι-Αντι-Μέτρων (ECCM) SATURN, και συστήματος ελέγχου και διαχείρισης επικοινωνιών

– Εγκατάσταση και ολοκλήρωση στο CMS τερματικού ζεύξης δεδομένων Link-11 τύπου MDM 2002 της Rockwell Collins, εγκατάσταση νέου επικοινωνιακού εξοπλισμού της EADS Hagenuk

– Σύστημα δορυφορικών επικοινωνιών INMARSAT FLEET 77

– Αντικαταστάθηκε το σύστημα ESM RPZO από το CS-3701 της EDO

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

– Αντικαταστάθηκε το ραντάρ έρευνας επιφανείας ZW06 από σύστημα Χαμηλής Πιθανότητας Υποκλοπής (LPI) SCOUT Mk2

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.