ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Στις Aselsan και Thales η κατασκευή σκοπευτικού επί κράνους για το Τ-129

Στις Aselsan και Thales η κατασκευή σκοπευτικού επί κράνους για το Τ-129

Αποδεικνύοντας για άλλη μίας φορά τον μακροχρόνιο και πρακτικό τρόπο με τον οποίο η τουρκική Γραμματεία Πολεμικής Βιομηχανίας (SSM) λειτουργεί ανακοινώθηκε η ανάθεση στην κρατική εταιρεία Aselsan της κατασκευής του σκοπευτικού επί κράνους Helmet Integrated Cueing System (HICS) για το υπό ανάπτυξη επιθετικό ελικόπτερο ATAK T-129 σε συνεργασία με την εταιρεία Thales.

Αποδεικνύοντας για άλλη μίας φορά τον μακροχρόνιο και πρακτικό τρόπο με τον οποίο η τουρκική Γραμματεία Πολεμικής Βιομηχανίας (SSM) λειτουργεί ανακοινώθηκε η ανάθεση στην κρατική εταιρεία Aselsan της κατασκευής του σκοπευτικού επί κράνους Helmet Integrated Cueing System (HICS) για το υπό ανάπτυξη επιθετικό ελικόπτερο ATAK T-129 σε συνεργασία με την εταιρεία Thales.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της γαλλικής εταιρείας, η τουρκική εταιρεία Aselsan που λειτουργεί ως κύριος ανάδοχος για το πρόγραμμα αυτό επιλέγει από την SSM σε συνεργασία με την εταιρεία Thales η οποία κατασκευάζει το σύστημα TopOwl® .

Όπως δήλωσε ο Metin Sancar Διευθυντής της Aselsan για την ανάπτυξη αεροπορικών και ναυτικών συστημάτων, «μετά από διεθνή διαγωνισμό μεταξύ εταιρειών που κατασκευάζουν σκοπευτικά επί κράνους για ελικόπτερα η εταιρεία Aselsan επιλέγει σε συνεργασία με την γαλλική εταιρεία Thales, η οποία διαθέτει εκτεταμένη εμπειρία στον τομέα αυτό με το σύστημα TopOwl® το οποίο έχει πουληθεί σε 15 χώρες με περισσότερες από 700 μονάδες να έχουν παραδοθεί μέχρι σήμερα.

Οι Τούρκοι πιλότοι που αξιολόγησαν το σύστημα κατά τη διάρκεια πτήσεων έμειναν εντυπωσιασμένοι με την άνεση που προσέφερε το κράνος και τις επιδόσεις του». Με βάση τη συμφωνία που υπάρχει μεταξύ των δύο εταιρειών η Aselsan θα είναι υπεύθυνη για την ανάπτυξη της ηλεκτρονική μονάδας και του λογισμικού το οποίο ολοκληρώνει τα συστήματα συμβολογίας και παρακολούθηση κίνησης κεφαλής.

Το σύστημα θα μπορούσε να προταθεί και για τη χρήση τους από τους πιλότους των μεταφορικών ελικοπτέρων καθώς και των χωρών που θα επιλέξουν το ελικόπτερο ATAK T-129. To TopOwl® χρησιμοποιείται από τα πληρώματα των ελικοπτέρων  NH-90 και Tiger.

Υπενθυμίζεται ότι το Μάιο του 2007 η Aselsan είχε λάβει από την SSM συμβόλαιο αξίας 36 εκατ. δολαρίων για την ανάπτυξη του σκοπευτικού επί κράνους AVCI. Το τουρκικό σύστημα πρόπλασμα του οποίου είχε παρουσιαστεί στην έκθεση IDEF 2009 θα ήταν διαθέσιμο για την δεύτερη παρτίδα των ελικοπτέρων ATAK T-129 TUC-2 (20 ελικόπτερα), ενώ για τα πρώτα ελικόπτερα της παραγγελίας T-129  TUC-1 (30 ελικόπτερα) θα επιλεγόταν ένα σκοπευτικό επί κράνους το οποίο θα αγοραζόταν είτε από την εταιρεία Thales, είτε από την ισραηλινή εταιρεία Elbit.

Τελικά η λύση που προτιμήθηκε ήταν η συνεργασία της Aselsan με την γαλλική εταιρεία για την ανάπτυξη ενός νέου σκοπευτικού επί κράνους το οποίο θα εξοπλίσει μελλοντικά τα τουρκικά ATAK T-129.

    

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.