ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Άρση ασυλίας Κ.Βελόπουλου, χειροπέδες για κακούργημα σε Κ.Φλώρο κατά τα λοιπά ο Β.Πούτιν είναι «αυταρχικός»!

343 εκατ. ευρώ το κάθε τουρκικό υποβρύχιο Type-214, έναντι 500 εκατ. ευρώ των ελληνικών!

343 εκατ. ευρώ το κάθε τουρκικό υποβρύχιο Type-214, έναντι 500 εκατ. ευρώ των ελληνικών!

Στα πλαίσια της ετήσιας αναφοράς που δίνει η τουρκική SSM ανακοινώθηκαν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά το εξοπλιστικό πρόγραμμα της γειτονικής χώρας.

Στα πλαίσια της ετήσιας αναφοράς που δίνει η τουρκική SSM ανακοινώθηκαν μερικά ενδιαφέροντα στοιχεία όσον αφορά το εξοπλιστικό πρόγραμμα της γειτονικής χώρας.

Πιο συγκεκριμένα στην ετήσια αναφορά της υπηρεσίας παρουσιάζεται το κόστος για ορισμένα από τα εν εξελίξει προγράμματα για τα οποία είναι υπεύθυνη η SSM. Έτσι έγινε γνωστό το τελικό ποσό του κόστους του συμβολαίου που υπογράφηκε μεταξύ της HDW και του τουρκικού κράτους για την ναυπήγηση των 6 υποβρυχίων Τ-214ΤΝ  το οποίο φτάνει τα 2,060 δις ευρώ, δηλαδή 343 εκατ. ευρώ ανά σκάφος χωρίς όμως να διευκρινίζεται αν σε αυτό το ποσό περιλαμβάνεται και το κόστος ολοκλήρωσης των τουρκικών υποσυστημάτων που αναπτύσσονται με ξεχωριστό προϋπολογισμό.

Δύο ακόμα προγράμματα που βρίσκονται σε εξέλιξη και ανακοινώθηκε ο προϋπολογισμός τους είναι η ναυπήγηση των 4 κορβετών για την Ακτοφυλακή και η ναυπήγηση 16 περιπολικών Ανοικτής Θαλάσσης για το Ναυτικό. Το κόστος για το πρώτο πρόγραμμα είναι 352,5 εκατ. ευρώ, δηλαδή 88 εκατ. ευρώ ανα σκάφος και 402 εκατ. ευρώ για τα περιπολικά δηλαδή 25,13 εκατ. ευρώ ανα σκάφος.

Επιπρόσθετα ανακοινώθηκε ότι το πρόγραμμα σχεδίασης του radar SAR και του radar MMW για το υπό ανάπτυξη επιθετικό ελικόπτερο Τ-127 ολοκληρώθηκαν, ενώ εξίσου στο ίδιο στάδιο βρίσκεται και η σχεδίαση του σκοπευτικού επί κράνους AVCI για το ίδιο ελικόπτερο. 

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα είδηση σχετικά με τα εξοπλιστικά προγράμματα της Τουρκίας είναι η ανάπτυξη των δύο αυτοκινούμενων radar αντιπυροβολικού COBRA που είχαν αγοραστεί κρυφά από τη Γερμανία πριν από δύο περίπου χρόνια, στις μονάδες που εδρεύουν στις πόλεις Kesan και στο Corlu της Θράκης.  

Τέλος όσον αφορά το υπό ανάπτυξη άρμα μάχης Altay η σχεδιαστική ομάδα του πρόκειται να χρησιμοποιήσει για τα 4 πρωτότυπα που θα κατασκευαστούν κιβώτιο ταχυτήτων της εταιρείας Allison και κινητήρα των 1500 ίππων της γερμανικής MTU.

Όταν το άρμα εισέλθει στην φάση της μαζικής παραγωγής η εταιρεία που θα το κατασκευάσει (OTOKAR, Koc Group) πρόκειται να χρησιμοποιήσει κιβώτιο ταχυτήτων και κινητήρα εγχώριας ανάπτυξης και παραγωγής. Σχετική ενημέρωση για το θέμα είχε η SSM από  την εταιρεία OTOSAN.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.