ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Συμφωνούμε με τον «γίγαντα» Βαγγέλη: Αλλά να πάνε πρώτα τα παιδιά του στην πρώτη γραμμή!

Αγκυρα για F-35: «Δεν μπορείτε να το κατασκευάσετε χωρίς εμάς – Αυτά τα κάνουμε μόνο εμείς»

Αγκυρα για F-35: «Δεν μπορείτε να το κατασκευάσετε χωρίς εμάς – Αυτά τα κάνουμε μόνο εμείς»

Το Υφυπουργείο Αμυντικής Βιομηχανίας της Τουρκίας απάντησε πριν λίγο στην αναφορά του Πενταγώνου των ΗΠΑ πως οι τουρκικές Ένοπλες Δυνάμεις ξεκίνησαν την κατασκευή των οχυρών θέσεων για το αντιαεροπορικό σύστημα S-400! Η Αγκυρα σε μια προσπάθεια να εγκλωβίσει και άλλο την Ουάσινγκτον η οποία βλέπει πως η απόκτηση των S-400 προχωρά κανονικά, έστειλε μήνυμα το οποίο αφορά τα F-35.

“Αυτά τα τμήματα του F-35 τα κατασκευάζουμε μόνο εμείς” είναι η ουσία του μηνύματος της Αγκυρας απατώντας έτσι στο αμερικανικό δημοσίευμα που έκανε λόγο για λήψη δορυφορικών φωτογραφιών του δικτύου κατασκευής των S-400 στην Τουρκία.

Πράγματι έτσι είναι. Το τμήμα του ηλεκτροοπτικού συστήματος σκόπευσης του αεροσκάφους (Electro Optical Targeting System), την μονάδα εξ αποστάσεως διασύνδεσης των πυραύλων και την πανοραμική οθόνη του πιλοτηρίου τα κατασκευάζει αποκλειστικά η Τουρκία.

Οπως αναφέραμε νωρίτερα, Αμερικανός που μίλησε υπό τον όρο της ανωνυμίας, “οι Τούρκοι κατασκευάζουν υπόγεια απόρθητα φρούρια”.

Ωστόσο, ο ανώνυμος πληροφοριοδότης απέφυγε να αποκαλύψει στα ΜΜΕ την τοποθεσία που κατασκευάζονται οι τουρκικές εγκαταστάσεις.

Συνολικά στην κατασκευή του F-35 συμμετέχουν 10 τουρκικές εταιρείες.

Αυτές είναι οι Alp Aviation, Aselsan, η Ayesas, η Fokker Elmo, η Havelsan, η Kale Aerospace, η MiKES, η ROKETSAN, Tubitak-SAGE, η Turkish Aerospace Industries (TAI).

Στις εγκαταστάσεις του 1ου Εργοστασίου Συντήρησης στο Εσκι Σεχίρ, πραγματοποιείται η παραγωγή και γενική συντήρηση των κινητήρων Pratt and Whitney F135 και η γενική συντήρηση των κινητήρων των χρηστών του αεροσκάφους σε ολόκληρη την Ευρώπη.

Η εταιρεία Alp Aviation έχει αναλάβει την κατασκευή δομών του αεροσκάφους.

Η εταιρεία Aselsan κατασκευάζει τμήματα του ηλεκτροοπτικού συστήματος σκόπευσης του αεροσκάφους (Electro Optical Targeting System) καθώς και του συστήματος CNI Avionic Interface Controller σε συνεργασία με την Northrup Grumman.

Η Kale Aerospace κατασκευάζει δομές του αεροσκάφους.

H MiKES κατασκευάζει τμήματα του αεροσκάφους για τις εταιρείες BAE Systems και Northrop Grumman.

Η Ayesas κατασκευάζει την μονάδα εξ αποστάσεως διασύνδεσης των πυραύλων καθώς και την πανοραμική οθόνη του πιλοτηρίου.

Η Fokker Elmo κατασκευάζει το 40% των καλωδιώσεων και διασυνδέσεων του αεροσκάφους και του κινητήρα.

Η Havelsan κατασκευάζει το ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό κέντρο πιλότων και συντήρησης του αεροσκάφους.

Η TAI κατασκευάζει το κύριο τμήμα της ατράκτου του αεροσκάφους, τις θύρες του χώρου μεταφοράς του οπλισμού, τμήματα των αεραγωγών και το 45% των πυλώνων μεταφοράς όπλων αέρος-εδάφους.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.