10 μεγάλες ιδέες για βελτίωση των αυτοκινήτων που ποτέ δεν έγιναν πραγματικότητα [εικόνες]

10 μεγάλες ιδέες για βελτίωση των αυτοκινήτων που ποτέ δεν έγιναν πραγματικότητα [εικόνες]

Η εφευρετικότητα των ανθρώπων ήταν πάντα μεγάλη, σε ότι αφορά την αυτοκίνηση. Όμως, οι ιδέες που ρίχθηκαν στο τραπέζι, δεν ήταν πάνατ υλοποιήσημες. Δείτε 10 περίεργες ιδέες που ποτέ δεν πραγματοποιήθηκαν:

10. Τουαλέτα στο αυτοκίνητο

Η τουαλέτα στο αυτοκίνητο είναι κάτι που έχει πραγματικά δοκιμαστεί στο παρελθόν, αλλά ποτέ δεν βρέθηκε μια θέση που να εξυπηρετεί ενώ παράλληλα εκφράζονται έντονες ανησυχίες για την ασφάλεια και την υγιεινή. Παράλληλα υπάρχει και το θέμα της δεξαμενής για τα λύματα.  Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Λουί Ματάρ χρησιμοποίησε μια τουαλέτα σε μια Cadillac του 1947, προκειμένου να οδηγεί για περισσότερα από 10.000 χλμ. χωρίς στάση. Δεν μπορούμε να ξέρουμε αν στις σημερινές συνθήκες θα υπήρχε κάποιο όφελος για τους καταναλωτές να έχουν μια τουαλέτα στα αυτοκίνητα, πάντως, για πολλούς που έχουν κολλήσει στην κίνηση θα ήταν μια ευπρόσδεκτη λύση.

 

9. Τρίτος προβολέας εμπρός

Ένας τρίτος προβολέας, στο κέντρο της μάσκας, ήταν η καινοτομία που εισήγαγε το Tucker 48, ένα αυτοκίνητο που κατασκευάσθηκε λίγο μετά τον 2 Παγκόσμιο Πόλεμο, παράχθηκε σε μόλις 51 κομμάτια εκ των οποίων διασώζονται τα 47. Η καινοτομία του τρίτου προβολέα ήταν αποτυχημένη, όμως, το Tucker 48 είχε και μια σειρά άλλων προηγμένων (για την εποχή εκείνη) τεχνολογιών, όπως: Ζώνες ασφαλείας εμπρός, προβολείς που κινούνταν παράλληλα με τους τροχούς, επενδύσεις στο ταμπλό και εξαιρετικά αεροδυναμικό σχήμα.   

 

8. Περίεργη αεροδυναμική

Πίσω, στην 10ετία του 1930, η αεροδυναμική άρχισε δειλά – δειλά να μπαίνει στην αυτοκινητοβιομηχανία. Βεβαίως, τα αποτελέσματα δεν ήταν πάντα πετυχημένα. Όπως αυτό της φωτογραφίας που παραπέμπει σε ένα πειραματικό αυτοκίνητο της εποχής, με μια περίεργη ουρά στο πίσω μέρος παρόμοια με των αεροπλάνων. Μια ιδέα η οποία ποτέ δεν υλοποιήθηκε.

 

7. Ιπτάμενο αυτοκίνητο

Παρά το γεγονός ότι η δοκιμάζεται για πολλά χρόνια, η τεχνολογία για ένα ιπτάμενο αυτοκίνητο δεν έχει προχωρήσει σε σημείο που να είναι σε θέση να υποστηρίξει την ανάπτυξη πρωτοτύπων. Αν και η τεχνολογία έχει με τεράστιες βήματα τα τελευταία χρόνια, εν τούτοις δεν μπορεί να υποστηρίξει τέτοιες καινοτομίες, οι οποίες προς το παρόν ανήκουν μόνο στις ταινίες επιστημονικής φαντασίας.

 

6. Αυτοοδηγούμενα οχήματα

Αν και τα τελευταία χρόνια, οι προσπάθειες έχουν εντατικοποιηθεί και τα αυτοοδηγούμενα οχήματα βρίσκονται στο στάδιο της δοκιμαστικής λειτουργίας, εν τούτοις όλα δείχνουν ότι θα περάσουν αρκετές 10ετίες μέχρι να μπορέσουν να τεθούν σε κυκλοφορία. Οι τρέχουσες πληροφορίες έχουν βάλει ως ημερομηνία ορόσημο για τα αυτοοδηγούμενα οχήματα το 2025, όμως, αυτός ο στόχος δείχνει μάλλον πολύ φιλόδοξος.

5. Αυτοκίνητο -Υποβρύχιο 

Μέχρι να ωριμάσει η ευρεία χρήση τους, κατά τη διάρκεια του 20 αιώνα, είχαν προηγηθεί πολλές αποτυχημένες προσπάθειες για την κατασκευή μικρών υποβρυχίων.  Αν και αποτελεί ένα …όνειρο, εν τούτοις το υψηλό κόστος έρευνας και ανάπτυξης για τη δημιουργία ενός αυτοκινήτου που θα μπορούσε να κινηθεί και κάτω από το νερό, ήταν στοιχείο που δεν επέτρεψε την υλοποίησή του. Παρά τις προσπάθειες, όπως αυτή στη φωτογραφία, που κατά καιρούς έγιναν.

 

4. Αυτοκίνητα σε ράγες

Πίσω, στην 10ετία του 1960, αναπτύχθηκαν κάποιες ιδέες για  την δημιουργία μικρών μεταφορικών μέσων τα οποία θα κινούνταν πάνω σε ράγες. Ουσιαστικά, η όλη ιδέα βασιζόταν στη λειτουργία των ηλεκτρικών τρένων. Όμως, το όλο σχέδιο αποδείχθηκε πολύ περίπλοκο και κοστοβόρο. Παράλληλα, ήταν μια μορφή μετακινήσεων που σε μεγάλο βαθμό καλυπτόταν από ήδη υπάρχοντα μέσα, όπως το τρένο και τα λεωφορεία.

 

3. Ελικοφόρα αυτοκίνητα

Στα χρόνια του μεσοπολέμου αναπτύχθηκε ιδιαίτερα η αεροπλοΐα και ιδιαίτερα στην 10ετία του 1920. Το αεροπλάνο αποτέλεσε μια επανάσταση στο χώρο των μεταφορών αλλά και τον ταξιδιωτικό κλάδο. Ήταν η εποχή, που οι πάντες πειραματίζονταν με τα πάντα. Έτσι και ο Γάλλος μηχανικός Marcel Leyat σχεδίασε ένα αυτοκίνητο από το μηδέν. Μόνο, που αντί η κίνηση να μεταφέρεται στους τροχούς, μεταφερόταν σε έναν έλικα που υπήρχε στο εμπρός μέρος του οχήματος και αυτός με τη σειρά του κινούσε το αυτοκίνητο. Η ιδέα ονομάσθηκε Helica, αλλά, όπως εκ των πραγμάτων αποδείχθηκε ανεφάρμοστη.

 

2. Το joystick της SAAB

Παρά το γεγονός ότι το τιμόνι ήταν το σύστημα διεύθυνσης  για το αυτοκίνητο από την πρώτη κιόλας, στιγμή που παρουσιάσθηκε, εν τούτοις η Saab, ήταν η εταιρία που επιχείρησε να πρωτοτυπήσει. Έτσι, την 10ετία του 1990 παρουσίασε ένα αυτοκίνητο που αντί  για τιμόνι διέθετε joystick. Επρόκειτο για ένα Saab 9000, το οποίο βρισκόταν στο στάδιο της εξέλιξης. Όπως αποδείχθηκε, το joystick ήταν πολύ κουραστικό, στη χρήση, για τον οδηγό και παρά τις προσπάθειες της σουηδικής φίρμας για την τελειοποίησή του, το σχέδιο εγκαταλείφτηκε μετά πολλών επαίνων. Η αρχική σκέψη της Saab ήταν πως χωρίς τιμόνι, θα ήταν πολύ λιγότεροι οι σοβαροί τραυματισμοί των οδηγών στην διάρκεια μιας μετωπικής σύγκρουσης.

 

1. Πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο (FORD NUCLEON)

Το 1958 η Ford δημιούργησε το πρωτότυπο αυτοκίνητο Nucleon. Η κύρια ιδέα πίσω από το σχεδιασμό του οχήματος ήταν να οραματιστούμε πως θα μπορούσε να μοιάζει ένα πυρηνοκίνητο αυτοκίνητο. Έτσι, δημιούργησε μια μικρογραφία αντιδραστήρα που θα μπορούσε να χωρέσει στο πίσω μέρος του αυτοκινήτου. Το προφανές ερώτημα του κόστους αυτού του αυτοκινήτου, σε συνδυασμό με θέματα ασφάλειας που συνδέονταν με την έκκληση πυρηνικής ενέργειας σε περίπτωση ατυχήματος ήταν μεταξύ αυτών που επεκράτησαν και η ιδέα κρίθηκε ανεφάρμοστη.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr 

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.