ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Ματαιώθηκαν οι δύο διεθνείς αγώνες 4Χ4 του ΙΧΝΗΛΑΤΗ; Γιατί;

Ματαιώθηκαν οι δύο διεθνείς αγώνες 4Χ4 του ΙΧΝΗΛΑΤΗ; Γιατί;

Επιβεβαιώθηκαν τελικά τα χειρότερα σενάρια που ήθελαν τους δύο αγώνες διεθνούς κύρους, με πολυεθνικές συμμετοχές, να ματαιώνονται, όταν η διοίκηση της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού άλλαξε τους κανονισμούς στη μέση της χρονιάς, για να ικανοποιήσει τους οικονομικούς συνεργάτες της και όσους υποστήριξαν την εκλογή της.

Έχεις, στα χέρια σου έναν διεθνή αγώνα αυτοκινήτου, έναν διεθνή αγώνα 4Χ4, το μεγαλύτερο του είδους στην Ελλάδα. Με 132 συμμετοχές το 2009, διπλάσιες τουλάχιστον από το δεύτερο στη σειρά κάθε χρόνο, μακράν σε προβολή, σχεδίαση, φανατικούς φίλους. 

Η συγκλονιστική λίστα συμμετοχών του 2009, με 132 συμμετοχές και 108 εκκινήσαντες!!!

Και τον ΙΧΝΗΛΑΤΗ, ένα σωματείο μηχανοκίνητου αθλητισμού, από τα μεγαλύτερα σε αριθμό αθλητών στη χώρα, με συμμετοχές από το Acropolis μέχρι και αγώνες δεξιοτεχνίας. Και στελέχη πρόθυμα να βοηθήσουν μέχρι και στο κουβάλημα νερού για τους αγωνιζόμενους.

O Παγκόσμιος Πρωταθλητής Borris Gadasin από τη Ρωσία στον αγώνα του 2009

Και τι κάνεις; Είσαι ομοσπονδία, επιτροπή αγώνων, επιτροπή τεχνικών κανονισμών. Τι σου μένει; Μα να ασκήσεις ΕΞΟΥΣΙΑ, σα να μην είσαι δευτεροβάθμιο όργανο των σωματείων, αλλά δικτατορικά διορισμένη επιτροπή, που κάνει του κεφαλιού της! Λίγα χρόνια μετά την ίδρυση της ομοσπονδίας φτάσαμε να λέμε «… από αυτή την ΟΜΑΕ και ΕΠΑ, καλύτερη η ΕΛΠΑ…».

Ο Τσέχος Tosenovsky Vlastimil jr, είναι ένας από τους ξένους συμμετέχοντες στον 24ωρο αγώνα.

Να θυμίσουμε ότι τα 6 τελευταία χρόνια, κάθε χρόνο, η ΟΜΑΕ και η ΕΠΑ δημιούργησαν δεκάδες προβλήματα σε σχέση με τον 24ωρο. Δύο φορές αρνήθηκαν να εκδώσουν άδεια διεξαγωγής μέχρι και την τελευταία στιγμή. Άλλες τρεις φορές «χάθηκε» ο συμπληρωματικός κανονισμός και εγκρίθηκε την τελευταία εβδομάδα με νέα στελέχη! Το 2014 επιβλήθηκε το μέτρο του παρατηρητή ασφαλείας, που καθυστέρησε σημαντικά το στήσιμο της διαδρομής. Μέλος της Επιτροπής 4Χ4 της Ο.Μ.Α.Ε. , που συμμετέχει κάθε χρόνο στον αγώνα, τρολάρει πως δεν υπάρχουν ασθενοφόρα, τη στιγμή που ο γιατρός, που τυχαίνει να είναι και γιατρός του Rally Acropolis, ενημερώνει επίσημα και γραπτά την ομοσπονδία για την παρουσία τουλάχιστον τεσσάρων. Να συμπληρώσουμε ότι 13 ολόκληρα χρόνια του 24ωρου δεν έχει ανοίξει μύτη στον αγώνα ή μάλλον έχει ανοίξει ΜΟΝΟ μία μύτη, το 2011.

Ο Edwin Kasimati από την Αλβανία μεσα στις λάσπες της Θήβας

1η Απρίλη, η πρόεδρος της ΕΠΑ (Επιτροπής Αγώνων) κ. Πασαλή υπόσχεται ότι οι κανονισμοί των Αγώνων Αντοχής 4Χ4 δε θα αλλάξουν μέσα στο 2015. Έχει προηγηθεί ένα 9μηνο όπου μία αλλοπρόσαλλη Επιτροπή 4Χ4 προσπαθεί να συντάξει κανονισμούς, αποτυχαίνοντας παταγωδώς, σε σημείο που αναγκάστηκε σε παραίτηση. Στα τέλη Μάη εμφανίζονται νέοι κανονισμοί στο site της ΟΜΑΕ. Κατεβαίνουν αμέσως με την ΕΠΑ να δηλώνει άγνοια και να επιβεβαιώνει τα της πρωταπριλιάς.

Ο Ισραηλινός Raz Heymann με την εντυπωσιακή ιδιοκατασκευή του με την οποία έχει τρέξει και στο Dakar

Κάπου στις 4 Σεπτέμβρη στον ΙΧΝΗΛΑΤΗ ανακαλύπτουν ότι πάνω στην ημερομηνία που έχουν τον πρώτο τους αγώνα στην Αράχωβα, η ΕΠΑ έχει βάλει ένα άλλο αγώνα 4Χ4 στη Χαλκίδα! Κάτι σαν ανάβαση στη Ριτσώνα και Rally Παλλάδιο στο Λαύριο. Άντε να βρεις 40- 50 στελέχη, με τζιπάκια, ιδίως όταν βασίζεσαι στη λέσχη Ευρίπου (Χαλκίδα)! «Έχουν κλείσει εισιτήρια οι Κρητικοί, πώς να τα αλλάξουν…» η απάντηση. Πότε πρόλαβαν κυρία πρόεδρε; Εδώ δεν το είχατε καν ανακοινώσει ακόμη!

O Ιταλός Saviotti Andrea στα βουνά της Εύβοιας.

Ε, καλά, πέρασε αυτό. Κόσμο βρίσκεις, σου στοιχίζει λίγο παραπάνω, δανείζεσαι και τζιπάκια, αλλά χάνεις καμιά δεκαριά μέρες χωρίς αιτία και αφορμή. Περιορίζεται ο χρόνος μέχρι τον αγώνα, πιέζονται τα πράγματα, ανεβαίνει η πίεση, αρτηριακή και… ατμοσφαιρική. Αλλά δεν έμειναν εκεί.

Ο Σλοβένος Jerak Εdward, τακτικός επισκέπτης του 24ωρου με τη “γουρούνα” του

Μια εβδομάδα αργότερα ανακοινώνεται ΚΑΙΝΟΥΡΙΟΣ ΤΕΧΝΙΚΟΣ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ ΑΓΩΝΩΝ ΑΝΤΟΧΗΣ και J283 για τα ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ. Ναι, αυτοί που η πρόεδρος είχε υποσχεθεί ότι… δεν… 

Κανονισμοί που επιβάλουν:

– Να μπουν οι έξτρα προβολείς πάνω στο καπό, αντί για τον ουρανό του αυτοκινήτου. Πόσο θα μείνουν καθαροί στη λάσπη ενός αγώνα 4Χ4; Ξέρουν άραγε οι «υπεύθυνοι» τι σημαίνει αγώνας 4Χ4; Έχουν πάει να δουν έναν;

– Καταργούν τις led-bars, που προσφέρουν ικανοποιητικό φως για νυχτερινούς αγώνες, επειδή ο τεχνικός υπεύθυνος της ομοσπονδίας δεν ξέρει πώς να μετρήσει την ισχύ τους! Νυχτερινοί αγώνες; Ο εξής ένας, ο 24ωρος του ΙΧΝΗΛΑΤΗ.

– Να βγουν οι αερόσακοι από τα αυτοκίνητα χωρίς εξοπλισμό ασφαλείας, που πρέπει απλά να πιάσουν μέση ωριαία ταχύτητα 35 χ.α.ω.!  Κόστος; Μεγαλύτερο και από όλον τον αγώνα! Λόγος; Ο 24ωρος είναι ο μόνος αγώνας που έχει 25-30 συμμετοχές της κατηγορίας αυτής.

– Να συνδυαστούν ζώνες 4 σημείων με καθίσματα παραγωγής, κάτι εγκληματικά επικίνδυνο. Η ασχετοσύνη σε όλο της το μεγαλείο, από ανθρώπους που «κόπτονται» για την ασφάλεια.

Ο Βέλγος Lieshout “BAD” Erno με το εντυπωσιακό Toyota V8 με το οποίο συμμετέχει στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

«Χτυπιέται» η πρόεδρος της ΕΠΑ, σε συζήτηση με τον υπεύθυνο του ΙΧΝΗΛΑΤΗ:

– «…έλα από εδώ να σου αποδείξουμε ότι είναι απλά οι παλιοί, ανασυνταγμένοι…»! 

– «…κατεβάστε τους να έρθω..»

– «…όχι, έλα, θα σε πείσουμε… αν όχι, θα τους κατεβάσουμε…»

Πάει άλλη μία εβδομάδα!

Ο Βούλγαρος Cholakov Konstantin με το θηριώδες Toyota Hilux

Παρασκευή 19 Σεπτέμβρη κανονίζεται η περιβόητη συνάντηση!

– Η πρόεδρος της ΕΠΑ επιμένει ότι είναι οι παλιοί κανονισμοί.

– Ο επικεφαλής της Τεχνικής Επιτροπής μιλάει για καινούριους που είναι επιβεβλημένοι (από ποιόν;).

– Δε γίνεται σε καμία περίπτωση δεκτή η αίτηση του ΙΧΝΗΛΑΤΗ να αποσυρθούν, για να γίνουν οι δύο αγώνες του. 

– Ο Νάσος Παπακώστας, επικεφαλής της Τεχνικής Επιτροπής, λέει «… θα τους δεχτείτε γιατί εμείς είμαστε η ΕΞΟΥΣΙΑ του σπορ…»

– Η όλη συζήτηση παίρνει μία έντονη διάσταση, με ευθύνη και του ΙΧΝΗΛΑΤΗ, γι’ αυτό και στο τέλος οι εκπρόσωποί του αποχωρούν, μην έχοντας να κερδίσουν πλέον κάτι.

– Ο κύριος Παπακώστας κλωτσάει, κυριολεκτικά, δυνατά την πόρτα την ώρα που βγαίνει ο Γραμματέας του ΙΧΝΗΛΑΤΗ, με σκοπό να τον χτυπήσει!

Ο Αυστριακός Juen Beat

Στη διάρκεια όλων αυτών των συζητήσεων το Δ.Σ. της Ο.Μ.Α.Ε. είναι άφαντο, παρόλο που έχει ενημερωθεί για τα συμβάντα και την αναίρεση των όποιων υποσχέσεων.

Να επισημανθεί ότι ο κύριος Παπακώστας δεν έχει τρέξει ποτέ σε αγώνα, δεν έχει δει ποτέ αγώνα 4Χ4 και δεν έχει κανέναν γνώστη του 4Χ4 στην τεχνική του επιτροπή!

Να σημειωθεί ότι οι «επιβεβλημένοι» κανονισμοί του Σεπτέμβρη είχαν ανέβει και τον Μάη, αλλά αποσύρθηκαν γιατί ο αγώνας που ακολουθούσε ήταν του συνεργάτη της ομοσπονδίας στο κομμάτι της ασφάλισης αγώνων και αγωνιζόμενων. Ο Αθλητικός Νόμος 2725/99 απαγορεύει ΡΗΤΑ την όποια σχέση σωματείων και διοικήσεων αυτών με συνεργάτες της ομοσπονδίας. Άρα μιλάμε για κατάφορη παρανομία! Και βέβαια κατάφορη παραβίαση κάθε δεοντολογίας, με διαφορετική αντιμετώπιση δύο ανάλογων αγώνων.

Ο Κύπριος Γιώργος Παφίτης 

Η ανικανότητα, η ασχετοσύνη, η ιδιοτέλεια, οι κλίκες και οι παράγκες σε όλο τους το μεγαλείο, από μία ομοσπονδία που βασίζεται σε ένα Δ.Σ. που προέρχεται από σωματεία που δεν είχαν το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι και έχει βυθίσει σε ένα διοικητικό και οικονομικό χάος την ομοσπονδία μέσα σε λιγότερο από 1,5 χρόνο.

H επιστολή του ΙΧΝΗΛΑΤΗ προς την Ο.Μ.Α.Ε., όπου ανακοινώνει τη ματαίωση των αγώνων του

Μετά από όλα αυτά, όπως είναι λογικό, δεν θα γίνουν οι δύο αγώνες του 2015, με επιφύλαξη για το τι θα κάνει ο ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ το 2016. Όλα μιλάνε για αποφάσεις ανάλογα με το τι θα γίνει στις δύο προσεχείς γενικές συνελεύσεις της ομοσπονδίας.

Ο Σουηδός David Pettersson, κάνει πολλά χιλιόμετρα για να τρέξει στον 24ωρο.

Στη συνέχεια, 15 μέρες αργότερα, άλλαξαν μερικώς οι κανονισμοί, αλλά πλέον ο χρόνος για την πρώτη διοργάνωση (17 Οκτώβρη) ήταν υπερβολικά μικρός, ενώ είχαν ήδη ειδοποιηθεί οι ξένοι συμμετέχοντες που ακύρωσαν κρατήσεις σε πλοία και ξενοδοχεία.

Μία ακόμη διεθνής συμμετοχή του 24ωρου, ο Gersom Velema από την Ολλανδία

Σαν αποκορύφωμα όλων αυτών, από τις 17 Σεπτέμβρη ο ΙΧΝΗΛΑΤΗΣ έχει βγάλει ανακοίνωση για τη ματαίωση των αγώνων, ανακοίνωση την οποία αρνείται η Ο.Μ.Α.Ε. να αναρτήσει στο site της. Στο site που ανήκει σε όλα τα σωματεία τα οποία την αποτελούν, συνεχίζοντας την δικτατορική, απολυταρχική της, συμπεριφορά.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τι άλλο θα δούμε από αυτούς τους ανθρώπους άραγε; Πόσο περισσότερο θα πολεμήσουν έναν αγώνα που φέρνει τόσες διεθνείς συμμετοχές στη Ελλάδα; Έναν αγώνα που προβάλει τόσο τη χώρα μας στο εξωτερικό, μέσα από τις μαρτυρίες των συμμετεχόντων και τις δημοσιεύσεις σε περιοδικά και ηλεκτρονικά μέσα;

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.