ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Έτσι εξηγείται το σπίτι του Βολταίρου...

F1, Mexico: πήρε το αίμα του πίσω ο Rosberg ή δεν πάλεψε ο Hamilton;

F1, Mexico: πήρε το αίμα του πίσω ο Rosberg ή δεν πάλεψε ο Hamilton;

Είδαμε ή όχι μάχη ανάμεσα στις δύο Mercedes; Οδήγησε εκπληκτικά ο Rosberg ή δεν πάλεψε ο Hamilton, έχοντας εξασφαλίσει το πρωτάθλημα από τον προηγούμενο αγώνα; Σε κάθε διάσταση πάντως το να βλέπεις δύο ίδια μονοθέσια να μπαίνουν μπροστά από την αρχή και να τερματίζουν με την ίδια σειρά στο τέλος, μόνο θετικό δεν είναι για το σπορ. Πόσο μάλλον αν σκεφτείς ότι είχαν το χρόνο να διαθέσουν σε ένα επιπλέον pit stop και να μην προβληματιστούν από το safety car που ακολούθησε.

Τέλειο weekend για την Mercedes, το χειρότερο από το 2006 για τη Ferrari. Από τότε είχαν οι Ιταλοί να δουν και τα δύο τους μονοθέσια να εγκαταλείπουν. Ο Raikkonen μετά από επαφή με τον Bottas που του έσπασε την ανάρτηση, και εφ’ όσον είχε καταφέρει να ανεβεί 6ος από τις πίσω θέσεις της εκκίνησης, λόγω της αλλαγής κινητήρα που έκανε. Ο Vettel είχε ένα σκασμένο ελαστικό από επαφή με τον Ricciardo στην εκκίνηση, έπεσε πίσω, έκανε τετ-α-κε στον 18ο γύρο, έχει πρόβλημα με ελαστικά και φρένα στον 30ο και πέφτει στον τοίχο στον 53ο γύρο, αναγκάζοντας σε επέμβαση του safety car.

H ταχύτατη μορφή της πίστας, η μεγάλη ευθεία και ο αραιός αέρα στο υψηλό υψόμετρο, ευνοούν τα μονοθέσια με μεγάλη ιπποδύναμη. 1-2-3 κάνουν οι κινητήρες της Mercedes, με τον Bottas να μένει εύκολα εμπρός από τις Red Bull, παρόλο που οι τελευταίες φόρεσαν μαλακά ελαστικά για τους τελευταίους γύρους. Στον αντίποδα ο κινητήρας της Honda, με τον Alonso να εγκαταλείπει για μία ακόμη φορά, αυτή μόλις στον 1ο γύρο!

Περίεργη και η συμπεριφορά – ή μήπως η στρατηγική; – των ελαστικών. Οι Mercedes, που συνήθως είναι σπάταλες στη φθορά της γόμας, έφτασαν με τη μαλακή σχεδόν στον 30ο γύρο και μετά έβαλαν μεσαία, την οποία άλλαξαν στον 47ο, ενώ η αρχική σχεδίαση ήταν να φτάσουν με αυτά μέχρι τέλους. Και αν τα μεσαία αποδείχτηκαν κάτω των προσδοκιών, γιατί για τους 24 τελευταίους γύρους δεν έβαλαν μαλακά; Το ίδιο έγινε και με τις υπόλοιπες ομάδες, αφού δεν ακολουθήθηκε μία στρατηγική όπως στους άλλους αγώνες. Είναι χαρακτηριστικό ότι ο Perez έκανε σχεδόν 50 γύρους με ένα σετ μεσαίων ελαστικών.

Το ίδιο απαιτητική ήταν και η ψύξη φρένων και κινητήρα, λόγω του «λεπτού» αέρα. Και αν οι κινητήρες απλά έχασαν κάποια ισχύ, τα φρένα ήταν πρόβλημα για τους περισσότερους, με τους μηχανικούς να ειδοποιούν πολλές φορές τους οδηγούς για υπερθέρμανση. Γενικά ένας δύσκολος αγώνας για τις ομάδες, σε ένα φανατικό όμως περιβάλλον, όπου το κοινό δημιούργησε μία μοναδική ατμόσφαιρα.

H χειραψία των δύο οδηγών της Mercedes ήταν ένα θετικό βήμα στη σχέση τους

    Αποτελέσματα

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.