Ποιές μάρκες αυτοκινήτων προτιμούν οι γυναίκες; (εικόνες)

Ποιές μάρκες αυτοκινήτων προτιμούν οι γυναίκες; (εικόνες)

Σύμφωνα με μια πρόσφατη έρευνα που έκανε το iSeeCars συγκεντρώθηκαν ενδιαφέροντα στοιχεία σχετικά με τα κριτήρια επιλογής αυτοκινήτου από τις γυναίκες.

«Το ISeeCars.com ανέλυσε περισσότερα από 30 εκατομμύρια μεταχειρισμένα αυτοκίνητα που ήταν διαθέσιμα προς πώληση στην [ιστοσελίδα] κατά το τελευταίο έτος και μελέτησε εκατοντάδες χιλιάδες έρευνες καταναλωτών που ήρθαν σε επαφή με τον πωλητή σχετικά με ένα συγκεκριμένο κατάλογο αυτοκινήτων», είπε ο ιδρυτής του iSeeCars και Διευθύνων Σύμβουλος Phong Ly στο Autos Cheat Sheet. «Οι προτιμήσεις στη μάρκα του αυτοκινήτου βασίζονται στον υπολογισμό και τη σύγκριση των ποσοστών των ερευνών των ανδρών έναντι των γυναικών.»

Η Mini δεν θεωρείται ως μια ιδιαίτερα αρσενική μάρκα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Οι γυναίκες είναι κατά 18% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Mini από τους άνδρες. Τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα σίγουρα φαίνονται μικρά και “χαριτωμένα”, θα μπορούσαμε όμως να πούμε ότι απουσιάζουν από το σπορ και πολυτελή σχεδιασμό που προσελκύει τους άντρες καταναλωτές. Στην Κίνα για παράδειγμα, το 80% ιδιοκτητών των Mini είναι γυναίκες, κάτι που η εταιρεία προσπαθεί να εξισορροπήσει με μια πιο ισορροπημένη προσέγγιση μάρκετινγκ. Mini-Countrym-2014-h640

Όταν πρόκειται για την επιλογή ενός νέου Mazda, υπάρχουν 21% περισσότερες πιθανότητες να το αγοράσουν οι γυναίκες και όχι το αντρικό κοινό. Αυτό δεν προκαλεί έκπληξη, καθώς η Mazda εστιάζει σε μικρότερα και πιο αποδοτικά αυτοκίνητα που δεν διαθέτουν τόση δύναμη. Mazda-2-640

Με οχήματα όπως το το Juke, το Note και το Leaf, η Nissan έχει μια σειρά από επιλογές που κατά κανόνα η ανδρική πελατεία δεν θα την επιλέξει. Για την ακρίβεια, το οι αγοραστές του Nissan Juke είναι πάνω από το ήμισυ γυναίκες. Σύμφωνα με το iSeeCars, οι γυναίκες τείνουν κατά 23% αγοράσουν ένα Nissan από ότι οι άνδρες. Nissan-Juke-e640

Η Honda κάνει τα οχήματα να τείνουν να είναι μικρότερα, πιο πρακτικά και αυτά αποτελούν χαρακτηριστικά που προσελκύουν τις γυναίκες. Τα στοιχεία δείχνουν ότι οι γυναίκες έχουν 32% περισσότερες πιθανότητες από τους άνδρες να επιλέξουν ένα μοντέλο της ιαπωνικής μάρκας. Honda Jazz Hybrid Action (15)640

Οι άντρες μπορεί να προτιμούν τα Audi, αλλά οι γυναίκες είναι 56% πιο πιθανό να αγοράσουν ένα Volkswagen. Και πάλι βλέπουμε την τάση το γυναικείο κοινό να έλκεται από τα πιο απλοϊκά και πρακτικά οχήματα, όπως αυτά που κάνει η γερμανική μάρκα, σε αντίθεση με τις επιδόσεις και την ταχύτητα μηχανήματα που κατασκευάζει η «αδερφή» εταιρεία της Audi.

Οι γυναίκες αποτελούν ένα επιβλητικό 67% όσον αφορά το ποσοστό που επιλέγει ένα Hyundai. New Generation i30-640

Οι γυναίκες έχουν διπλάσιες πιθανότητες να επιλέξουν ένα αυτοκίνητο Kia, σε αντίθεση με τους άνδρες, υποδεικνύοντας ότι παρά τις γενικές διαφορές μεταξύ των οχημάτων Hyundai και Kia, οι γυναίκες επιλέγουν την Kia. Αυτό που τα κάνει τόσο ελκυστικά; Ας πάρουμε για παράδειγμα το Rio. Οι παλαιότερες εκδόσεις του φαίνονταν φθηνές και όντως ήταν, αλλά πρόσφατα μοντέλα, όπως αυτό του 2013, έχουν αρχίσει να δείχνουν την ίδια λάμψη σε χαμηλή τιμή. Επίσης, οι γυναίκες σκέφτονται με μια άλλη προοπτική, όταν πρόκειται για επενδύσεις, όπως το ότι αγοράζοντας ένα Kia Rio, αυτό διαθέτει ένα ευρύχωρο πίσω κάθισμα για μελλοντικά παιδία, κι έτσι αποτελεί ένα οικογενειακό αυτοκίνητο. RIO-FL2015-c640

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Τμήμα ειδήσεων defencenet.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.