Με νέες μειωμένες τιμές το SEAT Arona Diesel

Με νέες  μειωμένες τιμές το SEAT Arona Diesel

Με δύο νέες εκδόσεις κινητήρα πετρελαίου 1.6 TDI , τελευταίας γενιάς EU6, απόδοσης 95PS & 115PS εξοπλίζεται το πρωτοποριακό B-SUV το νέο SEAT Arona. Το σημαντικό είναι ότι γκάμα diesel ξεκινά πλέον από 16.390 ευρώ.

Στα τέλη της φετινής χρονιάς θα ακολουθήσει και η προσθήκη του κινητήρα 1.0 TGI με φυσικό άεριο CNG, καθιστώντας έτσι το νέο Arona το μοναδικό μοντέλο της κατηγορίας του που θα διαθέτει κινητήρες και με τους τρεις τύπους καυσίμου (βενζίνη, πετρέλαιο και φυσικό αέριο).

Η γκάμα των διαθέσιμων εκδόσεων του Αrona Diesel τροφοδοτείται από τον νεό κινητήρα 1.6 TDI, απόδοσης 95PS & 115PS, ο οποίος πληρεί τις τελευταίες προδιαγραφές Eurο6 ZD και του χαρίζει αξιόλογα χαρακτηριστικά όπως υψηλή απόδοση, βελτιωμένο επίπεδο ηχομόνωσης καμπίνας και μειωμένη κατανάλωση καυσίμου και εκπομπών CO2.

Ο κινητήρας πετρελαίου του Arona ενσωματώνει μία σειρά από προηγμένα τεχνολογικά χαρακτηριστικά που τον καθιστά ως έναν από τους πιο εξελιγμένους και αποδοτικούς κινητήρες στην αγορά. Ενδεικτικά αναφέρουμε το 2ης γενιάς σύστημα Selective Catalytic Reduction (SCR) για την επίτευξη μεγαλύτερης αποτελεσματικότητας στη μείωση των εκπομπών και τη μετατροπή των σωματιδίων NOx σε στοιχεία αβλαβή για το περιβάλλον. Για το λόγο αυτό, το Arona TDI διαθέτει επιπλέον δεξαμενή AdBlue, με το σημείο πλήρωσης της δίπλα στην κανονική τάπα καυσίμου.

Οι υπετροφοδοτούμενοι πετρελαιοκινητήρες έχουν χωρητικότητα 1.598 cc, 16 βαλβίδες, 4 κυλίνδρους και ισχύ 95 και 115 PS. Το σύστημα άμεσου ψεκασμού καυσίμου common rail με ηλεκτρομαγνητικά μπεκ ψεκασμού, περέχει ένα πιο ομοιογενές και αποδοτικό μίγμα, ανεξάρτητα από τη θερμοκρασία ή την πίεση στο θάλαμο.

Και οι δύο εκδόσεις με κινητήρα πετρελαίου 1.6 TDI, εκτός από γραμμική λειτουργία, προσφέρουν και ισχυρή ροπή σε όλα τα επίπεδα περιστροφής. Σε όλο το φάσμα λειτουργίας, το Arona Diesel κινείται με εκπληκτική ακρίβεια και δύναμη με πολύ χαμηλό θόρυβο ή δονήσεις.

Η πρώτη διαθέσιμη έκδοση είναι ο 1.6 TDI 95PS με απόδοση ισχύος μεταξύ 2750 και 4600 σ.α.λ. και μέγιστη ροπή 250 Nm απο 1500 έως 2600 σ.α.λ. Σε συνδυασμό με το χειροκίνητο κιβώτιο 5 ταχυτήτων, επιταχύνει από 0 – 100 km/h σε 11.9 δευτερόλεπτα, φτάνει τα 172 χλμ/ώρα μέγιστη ταχύτητα, ενώ η μέση κατανάλωση καυσίμου είναι μόλις 4.0 λίτρα / 100 km και εκπέμπει κατά μέσο όρο 105 g/km CO2. Η ίδια απόδοση κινητήρα είναι διαθέσιμη και σε έκδοση με αυτόματο κιβώτιο DSG 7 σχέσεων για αυξημένη άνεση κίνησης σε όλες τις συνθήκες.

Στην κορυφή της γκάμας βρίσκεται ο 1.6 TDI 115PS που συνδυάζεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων και χαρίζει κορυφαίες για την κατηγορία επιδόσεις στο Ισπανικό crossover, με μέγιστη ταχύτητα 185 χλμ/ώρα, επιτάχυνση 0-100 σε 10.1 δευτερόλεπτα και μέση κατανάλωση μόλις 4.1 λίτρα/ 100 χλμ.

Νέες μειωμένες τιμές

Οι νέες μειωμένες τιμές σε σχέση με τις αρχικές τιμές λανσαρίσματος είναι βελτιωμένες κατά €1.450 στα 1.6 TDI 95hp και €1.650 στα 1.6 TDI 115hp. Η γκάμα κινητήρων πετρελαίου ξεκινάει από τα €16.390, ενώ οι πλήρως εξοπλισμένες εκδόσεις Style προσφέρονται πλέον στα €16.800 για την έκδοση με τους 95hp και €17.200 για την έκδοση με τους 115hp.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Πηγή: Seat.gr

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.