ΚΛΕΙΣΙΜΟ
Πώς μπορεί να ξεφτιλίσεις στην Ελλάδα και τις πιο ιερές έννοιες: Βάζεις τον Αυτιά να ανακράξει «Πατρίδα, Θρησκεία, Οικογένεια»!

Δοκιμάσουμε: SsangYong Tivoli, η δυναμική επιστροφή της φίρμας.

Δοκιμάσουμε: SsangYong Tivoli, η δυναμική επιστροφή της φίρμας.

Tivoli η νέα δημιουργία της Κορεάτικης φίρμας που εμφανίζεται και πάλι δυναμικά, μετά από αρκετά χρόνια απουσίας νέου μοντέλου, με το μικρό SUV.

Η φίρμα, απαλλαγμένη πια από τα οικονομικά της προβλήματα, επανεκκινεί ουσιαστικά, με ξεκάθαρο ρόλο, ώστε να είναι επίκαιρη και ανταγωνιστική στην ευρωπαϊκή αγορά.

Το Tivoli είναι ένα SUV μικρών διαστάσεων και με μικρούς κινητήρες, 1,6 lt βενζίνη και 1,6 lt diesel. 

Το αυτοκίνητο που είχαμε στα χέρια μας ήταν αυτό με τον κινητήρα βενζίνης και τον πλούσιο εξοπλισμό. 

Με ιδιαίτερα μοντέρνα σχεδίαση, δυναμικές λεπτομέρειες και άνετους χώρους βρίσκεται στην καρδιά του ανταγωνισμού της κατηγορίας του.Σε χώρους είναι άνετο για τέσσερις επιβάτες, όπως όλα τα αυτοκίνητα πλέον, αλλά και ικανοποιητικό για πέντε και τις αποσκευές τους. Ακόμη και αν οι μπροστινοί επιβάτες είναι ψηλοί, μένει χώρος για τα πόδια των πίσω. 

Δημιουργεί ευχάριστη αίσθηση το εσωτερικό του, που σε συνδυασμό με το αυτόματο εξάρι κιβώτιο ταχυτήτων, διευκολύνει τις μετακινήσεις στην πόλη. Ο κινητήρας βενζίνης με τους 128 ίππους και τα 160 Nm ροπής, σε συνδυασμό με τα 1.400 κιλά βάρους, έχει δύσκολο έργο όταν κυνηγάει επιδόσεις, μια και για να τα καταφέρει ανεβάζει την κατανάλωση σε διψήφια νούμερα, κάτι που δεν είναι και ιδιαίτερα ευχάριστο. 

Βέβαια σε συνδυασμό με το πολύ καλό στην πλήρως αυτόματη λειτουργία κιβώτιο, μπορεί να δώσει επιδόσεις πέρα των ικανοποιητικών σε όλους τους τύπους δρόμου, εντυπωσιάζοντας μάλιστα τις περισσότερες φορές. Τα χειριστήρια στο τιμόνι είναι μάλλον περιττά, ενώ την υψηλή κατανάλωση δεν τη γλυτώνεις με τίποτε αν θες να κινηθείς γρήγορα (10+ λίτρα/100 χιλιόμετρα).

Αν όμως οι απαιτήσεις σου γίνουν λογικές, δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τον ανταγωνισμό, μια και με το Tivoli κάνεις ένα ευχάριστο και άνετο ταξίδι. Και κατεβαίνεις κάτω από τα 9 λτ./100 χλμ., καλή κατανάλωση για βενζινοκινητήρα και τέτοιο βάρος.

Με την αρκετά σφιχτή ανάρτηση, που δεν αφήνει περιθώρια για επικίνδυνα πλαγιάσματα, κινείται με ασφάλεια και στο χώμα, όταν δεν ψάχνεις τις υπερβολές, όπως σε όλα τα SUV.

Έτσι σου δίνει περισσότερη αίσθηση ελευθερίας, κάτι που σε συνδυασμό με την πολύ προσιτή τιμή του, σε κάνει να το σκέφτεσαι σοβαρά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Αναμένεται η έκδοση με τον diesel κινητήρα στην Ελλάδα, σε λίγο καιρό, που θα έρθει να ολοκληρώσει το δημιούργημα της Κορεάτικης φίρμας και υπόσχεται μικρότερη κατανάλωση και μεγαλύτερη οικονομία.

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!
ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.