Λίγες μέρες μετά την επίσημη παρουσίαση του Toyota Yaris WRC και την υπογραφή του Jari-Matti Latvala, ως πρώτου οδηγού της ιαπωνικής ομάδας, ο Φινλανδός κάθισε στο bucket του νέου του “γραφείου” και άρχισε τις δοκιμές επί γαλλικού εδάφους, και πιο συγκεκριμένα σε χωμάτινες επιφάνειες.
Όπως θα δεις, η ταχύτητα του 31-χρονου οδηγού είναι ξεκάθαρη, αλλά ταυτόχρονα άνοιξε νωρίς τον “λογαριασμό” των ατυχημάτων, έστω και μικρών.
Να θυμίσω ότι το Yaris WRC παίρνει κίνηση από έναν 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 380 ίππων με 425 Nm ροπής που συνδυάζεται με ένα εξατάχυτο σειριακό κιβώτιο, το οποίο στέλνει την δύναμη σε όλους τους τροχούς μέσω μηχανικών διαφορικών στους δύο άξονες και ενός ενεργού κεντρικού διαφορικού. Τα φρένα είναι αερόψυκτα και το bodykit τεραστίων διαστάσεων.
Δείτε το βίντεο:
p.p1 {margin: 0.0px 0.0px 0.0px 0.0px; font: 12.0px ‘Helvetica Neue’; color: #454545}
ΠΗΓΗ: autoblog.gr
Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.
Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com
Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.