ΚΛΕΙΣΙΜΟ
«Χουντικό» το σύνθημα «Πατρίς, Θρησκεία, Οικογένεια» λέει ο Κασσελάκης. Και το(ν) χειροκροτούσαν...

Πρώτη δοκιμή του Honda CR-VAuto με 9άρι κιβώτιο

Πρώτη δοκιμή του Honda CR-VAuto με 9άρι κιβώτιο

Το HondaCR-V το ξέρετε. Το είχαμε παρουσιάσει πριν από λίγους μήνες. Εκείνο όμως που δεν ξέρετε είναι πως συμπεριφέρεται το νέο CR-Vτέταρτης γενιάς, με τον καινούργιο diesel κινητήρα 1600κ.εκ, diesel που αποδίδει 160PS/4000rpm. Και δεν είναι μόνο αυτό. Το νέο HondaCR-Vέχει αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων που αντικαθιστά το προηγούμενο πεντατάχυτο αυτόματο. Είναι κάτι που από την αρχή το ζητούσαν οι άνθρωποι που αγαπούν τα αυτοκίνητα Honda. Είναι αυτοί που ότι και να τους προτείνεις, δεν αλλάζουν μάρκα.Το CR-V θεωρείται ότι είναι ένα από τα πιο δημοφιλή συμπαγή SUV που πωλούνται παγκοσμίως.

Μπορεί να καθυστέρησε λίγους μήνες η παρουσίαση του CR-V στην Ελλάδα αλλά αυτό ήταν για καλό μας αφού τις ημέρες της παρουσίασης και των πρώτων χιλιομέτρων που κάναμε ήταν με… χιόνια.

Για να μην σας μπλέκω με πολλές λεπτομέρειες, το CR-V μπορείτε να το βρείτε στις εκδόσεις 4WD &2WD με κινητήρες βενζίνης. «Φοράει» τον  2.0 i-VTEC που αποδίδει μέγιστη ισχύ 155 PS και ροπή 192 Nm και πληροί τις προδιαγραφές Euro6.

Σήμερα παρουσιάζουμε το CR-Vμε τον 1.6 iD TEChighRower με σύστημα υπερτροφοδότη που αποδίδει 160 psκαι 350 Νm ροπή. Το συνολικό μήκος είναι 4.570 mm, το πλάτος 2.096 mm (συμπερ.εξωτερικών καθρεπτών), το ύψος 1.685 mm(συμπρ. κεραίας) και το μεταξόνιο 2.630mm.

Η δοκιμή κράτησε λίγες ώρες. Μπορεί να μην κάναμε αυτό που θέλαμε, δηλαδή την εξαντλητική δοκιμή, όμως πήραμε την πρώτη γεύση από τα αξιοπρόσεκτα χαρακτηριστικά του CR-V.

Εκτός από τον diesel κινητήρα και το αυτόματο κιβώτιο 9 σχέσεων, θα πρέπει να σημειώσουμε μία τεχνολογία ασφάλειας, που εφαρμόζεται για πρώτη φορά αλλά και το νέο σύστημα συνδεσιμότητας και infotainment. Ακόμη σημαντικό είναι το αναβαθμισμένο σύστημα ανάρτησης και οι βελτιώσεις που έγιναν στη  μείωση των θορύβων, των κραδασμών και των τριγμών (NVH) .

Το οδηγήσαμε σε όλα τα είδη δρόμου. Ξεπεράσαμε και τα όρια της τροχαίας – εκεί όπου φυσικά  μας το επέτρεπαν οι συνθήκες. Αγγίξαμε τα 170 χιλιόμετρα χωρίς να ανησυχήσουμε από τους πλευρικούς ανέμους. Η τελική ταχύτητα αγγίζει τα 197 χιλιόμετρα (εργοστασιακή μέτρηση). Και μια που μιλάμε με αριθμούς από 0-100 χρειάζεται 10 δευτερόλεπτα. Οι εκπομπές CO2 είναι 139 (μικτός κύκλος με 18΄΄ ζάντες).

Στο θέμα της κατανάλωσης έχουμε μια αισθητή διαφορά με αυτή που αναφέρει η Honda στις επίσημες μετρήσεις. Λέει ότι για κάθε 100 χιλιόμετρα η κατανάλωση είναι 5.1 λίτρα. Στη δοκιμή μας δεν πέσαμε κάτω από 8.1 λίτρα με δύο άτομα και χωρίς αποσκευές.

Το αυτοκίνητο είναι ευρύχωρο. Πέντε επιβάτες ταξιδεύουν άνετα. Ο χώρος αποσκευών ικανοποιητικός. Με όρθια τα καθίσματα είναι 589 λίτρα ενώ με αναδιπλωμένα καθίσματα αυξάνεται στα 1669 λίτρα.

Το CR-V έχει εξελιχθεί με γνώμονα τις ανάγκες των απαιτητικών Ευρωπαίων οδηγών. Δεν θα μείνω στο στυλ του νέου CR-V το οποίο έχει αναβαθμιστεί. Οι πιο σημαντικές αλλαγές βρίσκονται μπροστά, με ανασχεδιασμένους προβολείς που ενώνονται οπτικά με τη νέα μάσκα. Ο νέος προφυλακτήρας και η νέα ποδιά αυξάνουν το πλάτος του CR-V. Πίσω, τα φωτιστικά σώματα LED δίνουν μια άλλη διάσταση. Νέας  σχεδίασης είναι οι ζάντες αλουμινίου 17 και 18 ιντσών.

Στο απότομο φρενάρισμα μπορείς να καταλάβεις πόσο καλά στημένο είναι ένα  αυτοκίνητο. Πατάει σωστά στο δρόμο και δεν τρομάζει τον οδηγό ακόμη και όταν κινηθεί γρήγορα. Έχει καλή ανάρτηση με γόνατα MacPhersonμπροστά και πίσω διπλά ψαλίδια ενεργούς γεωμετρίας.

Τα λάστιχα που «φορούσε» το δικό μας HondaCR-Vήταν GoodYearM+S και το κράτημα στο βρεγμένο δρόμο ήταν ικανοποιητικό. Τα φρένα μπροστά είναι αεριζόμενοι δίσκοι και πίσω δισκόφρενα.

Εδώ θα πρέπει να διευκρινίσουμε ότι το νέο HR-Vενώ κινείται με κίνηση στους μπροστινούς τροχούς όταν διαπιστώσει ο εγκέφαλος ότι χρειάζεται βοήθεια τότε ενεργοποιούνται και οι άλλοι δύο. Το RealTime 4WD σχεδιάστηκε για άμεση αντίδραση στην ολίσθηση (σπινάρισμα) των εμπρός τροχών. Βοηθάει στην αποφυγή της ολίσθησης των τροχών (σπινάρισμα), αφού ενεργοποιούνται και οι τέσσερις, κάτι που χρήσιμο σε επιφάνειες με χαμηλό συντελεστή τριβής όπως το χιόνι.

Ο ηλεκτροκινητήρας ελέγχεται από το IntelligentControlSystem, που επιτρέπει στο σύστημα να κατανέμει την ισχύ βάσει των συνθηκών. Το σύστημα μπορεί επίσης να ανιχνεύσει πότε το CR-V κινείται σε μία ανηφόρα και να αποστείλει πρόσθετη ροπή στους πίσω τροχούς σε συνεργασία με τη λειτουργία HillStartAssist.

Ας μην παραβλέπουμε και το σύστημα IntelligentAdaptiveCruiseControl (i-ACC) που και αυτό βοηθά αποτελεσματικά τον οδηγό αφού προβλέπει και αντιδρά αυτόματα στην είσοδο άλλων οχημάτων στη λωρίδα κυκλοφορίας του νέου CR-V. Χρησιμοποιεί κάμερα και ραντάρ για την ανίχνευση της θέσης των άλλων οχημάτων στο δρόμο. Στη συνέχεια εφαρμόζει έναν αλγόριθμο για να προβλέψει την πιθανότητα εισόδου οχημάτων από διπλανές λωρίδες, επιτρέποντας στο αυτοκίνητο που εφοδιάζεται με το σύστημα να αντιδρά με ταχύτητα και  ασφάλεια.

Η Honda έχει προχωρήσει σε πλήρη ανανέωση των συστημάτων της ενεργητικής ασφάλειας που βασίζονται σε αισθητήρες, γνωστά ως AdvancedDrivingAssistSystems (Συστήματα Προηγμένης Υποστήριξης Οδηγού). Με την ονομασία «Honda SENSING», το νέο σύστημα συνδυάζει τώρα κάμερα και τεχνολογία ραντάρ, βελτιώνοντας τα συστήματα CollisionMitigationBrakingSystem και AdaptiveCruiseControl. Το Honda SENSING διατίθεται μόνο στην νέα έκδοση CR-V Executive.

Οι τιμές ξεκινούν από 30.950 ευρώ για την έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς ( 2WDComford) .

Η Hondaμε το σύνθημα «HondaΌλα είναι δυνατά» λανσάρει ακόμη μειωμένες τιμές με 5 χρόνια δωρεάν σέρβις, πέντε χρόνια εγγύηση και πέντε χρόνια δωρεάν οδική βοήθεια.

Νέα συστήματα για την ασφάλεια του οδηγού και των επιβατών

Το Σύστημα Ενεργής Πέδησης Πόλης (CTBA) της Honda – City-Brake Active system προσφέρεται σε όλη τη γκάμα του μοντέλου. Ειδικά σχεδιασμένο για να βοηθά στην αποφυγή ή τη μείωση της σφοδρότητας των ατυχημάτων με χαμηλές ταχύτητες, το σύστημα χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ λέιζερ για την ανίχνευση του δρόμου μπροστά, εφαρμόζοντας αυτόματα πίεση πέδησης εάν διαπιστωθεί επικείμενος κίνδυνος σύγκρουσης. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να λειτουργεί με ταχύτητες κάτω από 32 km/h. Αν το σύστημα αναγνωρίσει ότι υπάρχει κίνδυνος σύγκρουσης τότε ενεργοποιείται  η προ-φόρτιση φρένων και ένα ηχητικό και οπτικό σήμα, πριν ακολουθήσει ένα πλήρως αυτόνομο φρενάρισμα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό μόνον όταν το όχημα είναι σταματημένο και θα παραμείνει απενεργοποιημένο μέχρις ότου ο οδηγός κλείσει το διακόπτη της ανάφλεξης. Το σύστημα θα ενεργοποιηθεί εκ νέου με το άνοιγμα του διακόπτη ανάφλεξης.

Forward Collision Warning

Το Σύστημα Προειδοποίησης Εμπρόσθιας Σύγκρουσης – ForwardCollisionWarning ανιχνεύει τον κίνδυνο σύγκρουσης αναγνωρίζοντας το όχημα (αυτοκίνητο ή φορτηγό) που βρίσκεται ακριβώς μπροστά, με τη βοήθεια της κάμερας πολλαπλών χρήσεων. Το σύστημα λειτουργεί όταν το αυτοκίνητο κινείται με ταχύτητα από 15km/h και πάνω. Εάν ανιχνευτεί κίνδυνος σύγκρουσης, θα εκδώσει οπτικές και ηχητικές προειδοποιήσεις. Η απόσταση προειδοποίησης μπορεί να ρυθμιστεί σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού ενώ το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον ίδιο.

Cross Traffic Monitor

Το Σύστημα Παρακολούθησης Διέλευσης της Κυκλοφορίας χρησιμοποιεί πίσω πλαϊνούς αισθητήρες ραντάρ για την προειδοποίηση του οδηγού σε περίπτωση διέλευσης άλλων οχημάτων ενώ κάνει όπισθεν. Η κατεύθυνση ενός οχήματος που πλησιάζει προβάλλεται είτε στην οθόνη της κάμερας οπισθοπορείας ή μέσω βελών που δείχνουν την κατεύθυνση ταξιδιού του οχήματος στην έξυπνη Οθόνη Πολλαπλών Πληροφοριών – συνοδεία ενός προειδοποιητικού ακουστικού σήματος. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά που ταξιδεύουν με ταχύτητα μέχρι 25 km/h.

Traffic Sign Recognition System

Το Σύστημα Αναγνώρισης των Σημάτων Οδικής Κυκλοφορίας – TrafficSignRecognitionSystem χρησιμοποιεί την κάμερα πολλαπλών χρήσεων για την ανίχνευση των οδικών σημάτων όποτε το όχημα κινείται με κατεύθυνση προς τα εμπρός. Το σύστημα αναγνωρίζει αυτόματα και προβάλλει τα σήματα μέσω του i-MID όταν το όχημα περάσει το σήμα. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει τις στρογγυλές πινακίδες που απεικονίζουν όρια ταχύτητας και απαγορευτικά προσπέρασης. Δύο οδικά σήματα μπορούν να εμφανίζονται οποιαδήποτε στιγμή – στη δεξιά πλευρά της οθόνης εμφανίζονται μόνο πινακίδες με όρια ταχύτητας ενώ στην αριστερή, απαγορευτικά προσπέρασης και όρια ταχύτητας με πρόσθετες πληροφορίες, όπως καιρικές συνθήκες για παράδειγμα.

Lane Departure Warning

Το σύστημα Προειδοποίησης Απόκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας – LaneDepartureWarning χρησιμοποιεί κάμερα πολλαπλών χρήσεων για ανίχνευση των σημάνσεων της λωρίδας στο δρόμο, Εάν το αυτοκίνητο αποκλίνει από τη λωρίδα στην οποία κινείται χωρίς να ενεργοποιήσει το φλας, το σύστημα LaneDepartureWarning προειδοποιεί τον οδηγό με οπτικά και ηχητικά σήματα. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό οποιαδήποτε στιγμή.

Blind Spot Information

Μια φωτογραφία χίλιες λέξεις: Ακολούθησε το pronews.gr στο Instagram για να «δεις» τον πραγματικό κόσμο!

Το Σύστημα Πληροφόρησης Τυφλού Σημείου – BlindSpotInformation χρησιμοποιεί τεχνολογία ραντάρ για αυτόματη ανίχνευση οχημάτων στο τυφλό σημείο του οδηγού και την προειδοποίηση για πιθανούς κινδύνους όταν το όχημα ταξιδεύει με ταχύτητες πάνω από 20km/h. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο για να ανιχνεύει αυτοκίνητα και φορτηγά, ενώ βοηθά τους οδηγούς σε προσπεράσεις άλλων οχημάτων και συγχώνευση ή αλλαγή λωρίδας. Όταν ένα όχημα εισέρχεται στο τυφλό σημείο του οδηγού, μία οπτική προειδοποίηση εμφανίζεται στον εξωτερικό καθρέπτη. Αυτή παραμένει έως ότου το όχημα φύγει από το τυφλό σημείο. Εάν ο οδηγός ενεργοποιήσει το φλας ενώ το όχημα βρίσκεται στο τυφλό σημείο, η οπτική προειδοποίηση θα αρχίσει να αναβοσβήνει και μία ακουστική θα ηχήσει για να εντείνει την προσοχή του οδηγού στον πιθανό κίνδυνο. Το σύστημα μπορεί να απενεργοποιηθεί από τον οδηγό αφού το όχημα σταματήσει.

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΕΙΔΗΣΕΙΣ
ΔΕΙΤΕ ΟΛΑ ΤΑ ΝΕΑ
ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ

Tο pronews.gr δημοσιεύει κάθε σχόλιο το οποίο είναι σχετικό με το θέμα στο οποίο αναφέρεται το άρθρο. Ο καθένας έχει το δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του. Ωστόσο, αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές και διατηρούμε το δικαίωμα να μην δημοσιεύουμε συκοφαντικά ή υβριστικά σχόλια όπου τα εντοπίζουμε. Σε κάθε περίπτωση ο καθένας φέρει την ευθύνη των όσων γράφει και το pronews.gr ουδεμία νομική ή άλλα ευθύνη φέρει.

Δικαίωμα συμμετοχής στη συζήτηση έχουν μόνο όσοι έχουν επιβεβαιώσει το email τους στην υπηρεσία disqus. Εάν δεν έχετε ήδη επιβεβαιώσει το email σας, μπορείτε να ζητήσετε να σας αποσταλεί νέο email επιβεβαίωσης από το disqus.com

Όποιος χρήστης της πλατφόρμας του disqus.com ενδιαφέρεται να αναλάβει διαχείριση (moderating) των σχολίων στα άρθρα του pronews.gr σε εθελοντική βάση, μπορεί να στείλει τα στοιχεία του και στοιχεία επικοινωνίας στο [email protected] και θα εξεταστεί άμεσα η υποψηφιότητά του.